نوشته شده توسط : سیمین

هتل ارم کیش

یکی از هتل های خوب و زیبای کیش هتل 4 ستاره ارم است که در  بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيبايکیش قرار گرفته است. هتل ارم کیش داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال وپرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه هتل قرار دارد. اتاق های هتل دارای امکاناتی مناسب نظیر سشوار, تلویزیو, سرویس تهویه و ... که در اختیار مسافران تور کیش می باشد. در محوطه بیرون هتل محيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه ومحوطه سازي زيبا وآبنماهاي پر طراوت می باشد. از امکانات تفریحی هتل ارم کیش دو استخر خوب و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري, کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد و ...  که برای مسافران تور کیش می باشد. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم کیش آن باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کیش وزيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد و سوئيت آپارتمان هاي محوطه هتل با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان وگل وگياه وفضاي سبز قرار گرفته است. مسافران تور کیش می توانند سفر خوبی را با انتخاب هتل ارم کیش تجربه کنند. 

امکانات هتل ارم کیش:

دو استخر و سونا برای مسافران تور کیش, مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج وجشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره و .... که برای مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش خرداد 95 

 تور کیش تابستان 95 

 تورهای کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سورینت مریم کیش

 هتل سورینت مریم هتلی زیبا با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به مسافران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.  تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.

امکانات  هتل سورینت مریم کیش:

هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.

یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.
با اقامت در هر یک از 56 اتاق هتل سورینت مریم ، میتوانید از روم سرویس ، رستوران ،اینترنت بی سیم پر سرعت ، صندوق امانات، مینی بار و تشریفات فرودگاهی (رفت و برگشت) استفاده کنید.

 کافی لانژ هتل

کافی لانژهتل سورینت مریم 24 ساعته با طنین دلنواز پیانو پذیرای مهمانان گرامی است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، با بهترین کیفیت سرو می گردد. کافی لانژهتل سورینت مریم محیط آرام و دلپذیری را برای شما مسافران تور کیش  فراهم می کند.

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای 160 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که هر کدام  با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور کیش خود ارائه می کند
امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. قابل ذکر است این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است 
ماساژورهای تایلندی هم در هتل مارینا کیش مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.
اتومبیل های روز دنیا از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش در بخش رنت کار است که می توانید با اجاره یکی از این اتومبیل ها، در جاده های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند  شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش خرداد 95

تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گراند کیش

هتل ۴ ستاره گراند کیش با برخورداری از موقعیت عالی در جزیره کیش که حدودا ۸ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد و به مساحت پنج‌هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زيربناي شش‌هزار و ۴۰۰ مترمربع تا دريا حدود ۷ دقيقه و تا بازار ونوس (نزديکترين بازار تا هتل ) ۵ دقيقه و تا بازار زيتون ۷ دقيقه راه فاصله دارد . هتل ۴ ستاره گراند کیش با داشتن شش طبقه داراي ۶۰ اتاق با قابليت پذيرش ۲۰۰ مسافر پذیرای مسافران تور کیش می باشد .

 

امکانات هتل گراند کیش:

از امکانات هتل ۴ ستاره گراند کیش می توان به یخچال به همراه ميني بار ، سشوار در حمام ، تلفن ، تهويه مطبوع ، تلویزیون ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي , استخر ، سوئیت ، رستوران ، چايخانه سنتي ، کافي شاپ , اینترنت ، سرویس فرنگی، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، آسانسور , تاکسي سرويس ، لاندري ، رم سرويس ، خود پرداز و فضاي سبز اشاره کرد .امکانات رایگان هتل گراند کیش شامل صبحانه و ترانسفر رفت برای مسافران تور کیش می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش خرداد 95

تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ... برای میهمانان تور کیش می باشد

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل تور کیش به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و یکی از هتل های قدیمی جزیره کیش به شمار می رود. این هتل در بلوار ایران کیش در سال 1369 احداث شده است. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی گردید. رستوران این هتل با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

از امکانات هتل گلدیس کیش می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره نمود.

هتل گلدیس کیش

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش ایجاد شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و اطراف آن را فضای سبز پوشانده است و تا دریا فقط 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد . هتل شباویز برای پذیرایی از میهمانان تور کیش استقبال فرودگاهی را تدارک دیده است. این هتل از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل تا فرودگاه جزیره 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها برای میهمانان تور کیش وجود ندارد.

از امکانات هتل شباویز کیش می توان به لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام ، صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره نمود.

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما گردشگران تور کیش می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. 

 

_شایان.jpg

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

_شایان_4.jpg

_شایان_3.jpg

_شایان_5.jpg

_شایان_6.jpg

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور کیش خرداد 95

 

تور کیش تابستان 95

 

تور کیش تیر 95

 

تور کیش مرداد 95

 

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

 

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش در شمار هتل های تک ستاره کیش قرار دارد و روبروی بازار پردیس 2 واقع شده است. این هتل به تازگی بازسازی گردیده و امکانات بهتری را به میهمانان تور کیش ارائه می دهد. نزدیک بودن هتل آرا به دریا از امتیازات این هتل به شمار می رود ، همچنین هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد. هتل آرا کیش از 60 اتاق و 200 تخت خواب تشکیل شده است.

آدرس هتل آرا کیش : کیش، روبروی بازار پردیس 2

امکانات هتل آرا کیش :

لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و...

 هتل آرا کیش

 

هتل سیمرغ کیش :

 

_سیمرغ_کیش_2.jpg

 

هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره کیش واقع شده است و زیبا می باشد. دارای محیطی مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران تور کیش است.  هتل سیمرغ کیش دارای چیدمان بسیار زیبا می باشد وکارکنان آن با رویی خوش پذیرای مهمانان می باشند. هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد . 

 

_سیمرغ_کیش.JPG

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

كارتينگ ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران پيست كارتينگ كيش با طول 800 متر می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. برای سرگرمی در تور کیش می توانید این تفریح هیجان انگیز را انتخاب نمایید.

آدرس مجموعه کارتینگ کیش : ميدان اميركبير ، خيابان انديشه ، روبروى هتل دريا 

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

هتل بین المللی پنج ستاره ایران، در قلب جزیره ی زیبای کیش و در دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره میباشند.هتل ایران کیش که با تاکید بر کیفیت بالای اماکن اقامتی جزیره کیش و با هدف جذب گردشگر خارجی در جزیره مرجانی کیش در ردیف هتل های 5 ستاره کیش میباشد و در بدو شروع کار هتل ایران کیش بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است.این هتل از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرده و قدمتی ۱۸ ساله دارد.ساخت بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع آغاز گردید، ساخت و تکمیل آن ۸ سال به طول انجامید، که در نهایت هتل بین المللی ایران با زیربنای ۱۲۰۰۰ مترمربع شامل ۱۲۸ باب اتاق که ۲۲ واحد آن سوئیت های ۵۰ الی ۷۰ متری هستند، آماده بهره برداری گردید.هتل ایران کیش  از بهترین هتلهای کیش است که مورد رضایت گردشگران تور کیش میباشد .

امکانات هتل ایران کیش:

هتل ایران تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده بهره برده است. خدمات: صبحانه و ناهار بوفه، استقبال فرودگاه، استخر و سونا و جکوزی، تخفیفات گردشکری و عصرانه آماده پذیرایی از میهمان عزیز تور کیش می باشد. رستوران باز با مساحت 1200 متر مربع ، استخر و سالن بدنسازی با زیربنای 700 مترمربع  از مهمترین امکانات هتل ایران کیش است.تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران محترم جزیره ی زیبای کیش می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.

 کافی شاپ هتل دارای محیطی دلباز و آرام در لابی هتل واقع شده است. این کافی شاپ با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها, گلاسه، اسنک و میان وعده ها پذیرایی دلنشینی از مهمانان تور کیش خواهد داشت.

 


هتل مارینا پارک کیش

هتل پنج ستاره مارینا پارک واقع در زیباترین نقطه جزیره کیش در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار بنا شده فضای سبز زیبا با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب آن را در سراسر جزیره متمایز می سازد. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس خودنمایی می کند که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید. معماری منحصر به فرد همراه با دکوراسیون و تجهیزات مدرن در کنار طبیعتی بکر تعریفی جدید از سفر را در ذهن متجلی می‌سازد و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای 160 اتاق در انواع اتاقهای استاندارد, دولوکس, سوئیت, رویال میباشد که هر کدام  با طراحی آرامش بخش ، فضائی بزرگ و دلنشین را به مهمانان تور کیش خود ارائه می کند
امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... می باشد. قابل ذکر است این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است 
ماساژورهای تایلندی هم در هتل مارینا کیش مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما فراهم کنند.
اتومبیل های روز دنیا از دیگر امکانات هتل مارینا پارک کیش در بخش رنت کار است که می توانید با اجاره یکی از این اتومبیل ها، در جاده های زیبای اطراف جزیره کیش رانندگی کنید.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند  شوند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک ساحلي مرجان کیش

پارک ساحلي مرجان که در مجاورت بازار مرجان واقع شده، يکي از زيباترين مراکز ديدني کيش است که بازار مرجان را به دريا ارتباط مي دهد. بسياري از مسافران و ساکنين جزيره اوقات تفريحي خود را در کنار اين پارک گذرانده و از مناظر زيباي ساحلي کيش لذت مي برند.

آلاچيق ها و محوطه سازي جذاب پارک ساحلي مرجان فرصت مناسبي را براي شما مسافران تور کیش بوجود مي آورد که فارغ از هياهوي بازار به ديدار دريا و چشم انداز هاي زيباي طبيعت اطراف برويد و در طول اقامت خود در جزيره کيش از اين منطقه که داراي ساحلي بسيار زلال و شفاف مي باشد ديدن کنيد.

 


شهر باستانی حریره کیش

شهر تاریخی حریره جزیره کیش بقايايى در مرکز ساحل شمالى جزيره قراردارد كه به احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى بر مى گردد . اين بقايا در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع ، بازگو کننده اين مطلب است که روزگارى شهرى بزرگ و آباد در اين منطقه وجود داشته و جمعيت کثيرى را در خود جاى مى داده است.آن چه امروز از اين شهر بر جاى مانده حجمى از معمارى شهرى است اما کمتر و به ندرت طاق ها و پوشش ها و سقف ها سالم برجاى مانده است جز پاره اى موارد که پوشش هاى طاقى شکل سنگى از گزند تخريب در امان مانده است.بقاياى شهر حريره در امتداد ساختمانهاى بندرگاه و دفاتر آن ، قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگى ، شهر حريره هشتصد سال قدمت دارد.     

حمام در ناحيه شمال غربى خانه اعيانى و با فاصله تقريبى 30 مترى از آن ، دومين بخش از محوطه حريره قرار دارد . اين بخش شامل حمامى است با صحن هاى متعدد و حصار آن با مساحتى تقريبى 500 متر مربع .  به نظر مى رسد اين حمام در نوع خود از قديمى ترين حمام هاى ايران میباشد كه طى كاوش هاى باستان شناسى كشف و شناخته شده است . بناى حمام از سنگ هاى قلوه آهكى و مرجانى و ساروج ساخته شده و داراى فضاهاى مختص از جمله گرمخانه ، محل تنظيف ، خزينه ، سربينه مى باشد .مسافران تور کیش با رفتن به مکان تاریخی حریره کیش  لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارسیان کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره پارسیان است که در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است. هتل پارسیان کیش  در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است و مسافران تور کیش با کمی پیاده روی می توانند به آنجا بروند. این هتل به مکان های تفریحی و ساحل زیبای دریای کیش بسیار نزدیک تا و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به همجا بروند. این هتل دارای رستوران, کافی شاپ و سالن زیبایی برای مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل پارسیان کیش:

 سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان مخصوص مسافران تور کیش ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفهو .. در اختیار مسافران تور کیش می باشد.
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

هتل آریان کیش

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق این هتل تور کیش می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار مریم کیش :

بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش ساخته شده است در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص  داده است. 

_مریم_3.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲فروشگاه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_2.jpg


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان و گردشگران تور کیش قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

_مریم.jpg

 

بازار پردیس کیش 1 :

این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش استکه به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده استاين مرکز خرید در زميني به وسعت12.000مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشندو فروشگاه های های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را به میهمانان تور کیش ارائه می دهند.

_پردیس_کیش_1_2.jpg

 

 علاوه بر این در پردیس۱چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد.
اکثر توریستهای تور کیش که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان...

_پردیس_کیش_1.jpg

 

بازار مروارید :

 

 

_مروارید.jpg

 

بازار مروارید کیش با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه می باشد که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند .

یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم پیوند می‌دهد.دربازار مروارید کالاهایی چون پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و …عرضه میگردد. علاقه مندان به خرید از این مرکز خرید می توانند با تور کیش همراه شوید .

 

 

_مروارید_2.jpg

 

_مروارید_3.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و سال 1369 در بلوار ایران کیش بنا شده است. این هتل یکی از هتل های قدیمی جزیره کیش می باشد. هتل گلدیس کیش در سال 1379 با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت 21 سال موظف به ارایه خدمات به مسافران خارجی شد. رستوران این هتل انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور کیش سرو می کند.

آدرس هتل گلدیس کیش : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت، تلویزیون، سوئیت ، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و برای میهمانان  تور کیش می باشد...

هتل گلدیس کیش

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلدیس کیش,هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است. این مجموعه تشکیل شده از دو ساختمان قدیمی و نوساز می باشد. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. هر دو ساختمان این هتل از یک رستوران مشترک استفاده می کنند. این هتل از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و بازار ها دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. هتل قائم روبروی بازار زیتون واقع شده است.

آدرس هتل قائم کیش : بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش می باشد و در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع بنا شده است. طراحی هتل به صورت ویلایی می باشد و در اطراف آن فضای سبز وجود دارد. هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب است. از امکانات این هتل می توان به استقبال فرودگاهی از میهمانان تور کیش اشاره نمود. . ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. فاصله هتل تا فرودگاه جزیره 11 کیلومتر می باشد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. این هتل در نزدیکی دریا قرار دارد و فاصله آن تا دریا تنها 5 دقیقه می باشد. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها برای مسافران تور کیش وجود ندارد.

آدرس هتل شباویز کیش : بعد از بازار مرجان، روبروی پارک مرینا پارک

امکانات هتل شباویز کیش :

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام ، صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

 

تور کیش ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

اگر به دنبال اوقاتی خوش و خاطره انگیز در نگین خلیج فارس هستید پیشنهاد ما برای اقامت در هتل هلیا چهار ستاره کیش را بپذیرید. مجموعه هتل هليا در زمينى به وسعت ۵٫۰۰۰ متر مربع با زيربناء ۴٫۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۲ کار خود را آغاز نمود . این هتل به دلیل نزدیکی به بازارها و مراكز خريد و در مركز جزيره زيباى كيش محل مناسبی برای لذت بردت از امکانات این جزیره برای مسافرانتور کیش نوروز 95 است.

امکانات هتل هلیا کیش:

تعداد اتاقهاى هتل هلیا کیش ۶۲ باب مى باشد که تعداد ۲۲۵ عدد تخت را در خود جاى مي دهد و ۸ سرويس بهداشتی اضافه را دارا مى باشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز تور کیش نوروز 95می باشد. فضای سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ، قلیان و چای آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. میهمانان گرامی می توانند با استفاده از اتومبیل های مجهز و سرویسهای منظم با آرامش به فرودگاه رفت و آمد نمایند.همچنین ماشینهای مدل بالا دارای امکان اجاره در این هتل را دارند. پرسنل و کادر مجرب هتل هلیا کیش آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان عزیز و گرانقدر تور کیش نوروز 95می باشند.


هتل سارا کیش

هتل سه ستاره سارا کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش  ,هتلی با امکانات مناسب می باشد  با دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها از مهمانان تور کیش نوروز 95برای اقامت دعوت می کند . همچنین هتل سارا کیش ۱۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد .هتل سارا کیش در چهار طبقه و ۷۲ اتاق در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است و در جزیره کیش ، خیابان رودکی بعد از میدان پردیس واقع شده است . ۷۲ باب اتاق هتل سارا کیش شامل (۶ باب رویال سوئیت) (۱۱ باب سه تخت) (۳ باب سینگل) (۵۲ باب دوتخت) می باشد .

امکانات هتل سارا کیش:

خدمات هتل سارا کیششامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا با ظرفیت ۱۲۰ نفر، فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری تور کیش نوروز 95هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) ، سه باب غرفه و … می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. در هتل سارا کیش صبحانه بوفه و ترانسفر (استقبال) فرودگاهى رایگان برای مسافران تور کیش نوروز 95بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی خوبی به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود که میهمانان تور کیش نوروز 95را به خود جذب میکند.

1هتل-شایگان-کیش.jpg

امکانات هتل شایگان کیش :
این هتل در 7 طبقه بنا شده است .از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره اشاره کرد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال میباشد. مسافران تور کیش نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

5هتل-شایگان-کیش.jpg

6هتل-شایگان-کیش.jpg

-شایگان-کیش3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تورکیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش.jpg

هتل 3 ستاره ستاره طلایی یکی از هتل های زیبای جزیره کیش می باشد که از مراکز خرید کمی دور است. امکاناتی که هتل برای میهمانان عزیز خود فراهم کرده است سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران را فراهم میکند. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را با تور کیش سپری کنند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

_ستاره_طلایی_کیش2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش1.jpg

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش3.jpg

  هتل لوتوس کیش

lotus_hotel_6.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B           تعداد اتاق ها : 110

آدرس :  جزیره کیش ، میدان امیر کبیر (روبروی پاساژ مروارید ) هتل لوتوس

شروع قيمت از 230,000 تومان

هتل لوتوس کیش که با الهام از ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، این هتل در بهترین منطقه گردشگری کیش و وقعیتی مکانی خوبی برای خرید از بازرها برای گردشگران قرار گرفته در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3 طبقه در آبان ماه 1390 افتتاح گردید. هتل بین المللی لوتوس کیش دارای لابی به مساحت 1000 متر مربع، رستوران غذای ایرانی و فرنگی به مساحت 1000 متر مربع، آشپزخانه به مساحت 400 متر مربع، 2 آسانسور، کافی شاپ و مینی بار است. این هتل شامل 72 اتاق می باشد که از این میان، 40 اتاق دارای ظرفیت بیش از 3 نفر است. همچنین محوطه باغی با مساحت بالغ بر 1200 متر مربع این هتل را احاطه نموده است.نام قدیم هتل لاله بوده است. این هتل بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است.

باطلاع می رسانیم نرخ اقامت در این هتل از اول دی ماه تا اطلاع ثانوی همراه با ناهار می باشد.

 

lotus_hotel_3.jpg

lotus_hotel_4.jpg

 

 

 

 هتل فلامینگو  کیش

 44.jpg 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل چهار ستاره گريد A           تعداد اتاق ها : 205

آدرس : كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

شروع قيمت از 320,000 تومان

هتل چهار ستاره ی فلامینگو  کیش با مساحت 27000 متر مربع در قلب جزیره زیبای  کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج  همیشگی فارس واقع گردیده است. طراحی معماری هتل فلامینگو کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر202 اتاق و سوئیت می باشد. هتل زیبای فلامینگو دسترسیآسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره را امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.

 

122.jpg

13.jpg نوع

15.jpg نوع

22.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

غواصی در جزیره کیش

 به دلیل مرجانی بودن جزیره و شفافیت آب دریا كه امكان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر میسازد جاذبه فراوانی برای گردشگران و شهروندان كیش دارد . 2مركز در باشگاه ورزش های دریایی كیش و اسكله تفریحی خدمات و آموزشهای لازم همراه با كلیه تجهیزات و امكانات (لباس مخصوص، كپسول هوا و. . . ) را در اختیار علاقمندان به غواصی قرار می دهند .

_کیش.jpg


در زیر به معرفی مکانهای مرجانی و مناسب غواصی در جزیره کیش می پردازم
بیگ كورال و ژوراسیك پارك
از مکانهای زیبای این جزیره می توان به سایتهای بیگ کورال و ژوراسیك پارك اشاره کرد. این ریفهای مرجانی که در شرق جزیره واقع گردیده اند، دارای اکوسیستم غنی و زیبائی می باشند که خیره کننده چشمان هزاران غواص ایرانی و خارجی در طول سال است. عمق این دو سایت به هنگام مد کامل متجاوز از 6 تا 8 متر و هنگام جزر کامل کمتر از 5 متر میباشد این مکانها از تنوع فراوانی از آبزیان برخوردار اند.

 

 _کیش1.gif

جزیره كیش از نظر محیط زیست طبیعی، یكی از بكرترین مناطق خلیج فارس بوده و بجرات می توان گفت که ریفهای مرجانی شرق جزیره كیش از غنی ترین و زیبا ترین مناطق و مساعد ترین مکانهای غواصی در کشورمان را در برگرفته استپوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان غواصی قرار می گیرد. غواصی دركیش در تمامی طول سال امکانپذیر بوده و مکانهای کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی درکیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است

همچنین در سایت بیگ کورال صخره های زیر آبی بسیار زیبائی پدیدار می گردند که مملو از آبزیان ریز از جمله انواع خرچنگها ، میگوها و عنکبوتهای دریائی بوده که برای عکاسی ماکرو بسیار مناسب است.


از انواع ماهیها میتوان به : جراح - دخترناخدا - هامور - جاش - ساردین - باراکودا - تون - اژدرماهی - موری ایل - استون فیش -اسکورپیون - دلقک و ریف شارک همچنین سفره ماهیان، اشاره کرد. انواع لابستر و لاکپشتهای پوزه عقابی و پشت سبز ،همپنین مرجانهای طبقاتی و مغزی و نیز گاها انواعی از سافت کورال در این سایت دیده میشوند. پوشش مرجانی سایت که شمالی- جنوبی و در امتداد ساحل به صورت نواری کشیده شده است در جنوب متراکم تر و در شمال کمتر است
برای دسترسی به این سایتها میتوانید از مراکز غواصی موجود در جزیره و قایق های غواصی استفاده کرده و یا می توان با اتومبیل به ساحل هتل سیمرغ و از آنجا به سایت بیگ كورال به آسانی رسید . این سایت برای اسنورکلینگ و نیز نایت دایو بسیار مناسب است

شنا کیش

ورزش شنا در کیش یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم استفردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند. 

_کیش.jpg

 


طریقه علمی برنزه شدن 
تا اینجا به نظر می رسد كه آفتاب فقط دشمن پوست است، و ماباید تا آنجا كه می توانیم خود را دور از آن نگه داریم. در صورتی كه آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر كسی پوشیده نیست.

 

_کیش_1.jpg

 

همچنین همه پزشكان تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر زیادی دارد اما مساله مهم این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده زیادی از مردم خوابیدن در جلوی اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس پیاده روی و گردش، توپ بازی و تفریحات دسته جمعی مختلف، آن هم نه در وسط روز، بلكه ابتدا صبح و عصر، و سپس در نزدیكیهای ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند ضمن تامین سلامت روحی و جسمی، پوست بدن شما را برنزه كند. 
اما اگر قرار است یك نفر تنها به وسیله خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كند، بایستی طی روزهای مدیدی ( زیادی) به كار بپردازد. به این ترتیب كه روز اول فقط چند دقیقه( آن هم نه در وسط روز) در آفتاب بخواند. و روزهای بعد، هر بار یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نماید. همچنین فراموش نشود، كه پوست صورت انسان به مناسبت حساسیت خاصی كه دارد ، باید حتی الامكان در نیم سایه قرار گیرد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار عربهای کیش

بازار صفین یا بازار عربها  با معماری سنتی عربی ، در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع در منطقه بومی‌نشین و نزدیک به ساحل شمال غربی جزیره واقع شده است.  

_عربها.jpg

بازار عربها کیش مرکز خریدعربها کیش با معماري سنتي عربي يكي از بازارهاي قديمي و جاذبه هاي توريستي جزيره كيش مي باشد. بازار عربهای کیش قدیمی ترین بازار جزیره کیش است که از سالهای دور تا کنون مرکز خرید بومیان جزیره کیش بوده و میباشد .
بازار عربها از نظر مساحتی بسیار کوچک بوده و بیشتر فروشندگان آن عرب زبان هستند و شما کمتر کسی را مشاهده میکنید که در آنجا با زبان فارسی سلیس سخن بگوید .

این بازار در یک طبقه احداث و به بهره برداری رسید. بازار صفین کیش دارای ۷۰ غرفه فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. اغلب فروشندگان از اهالی بومی جزیره و عرب زبان هستند

-کیش.jpg

این بازار به دلیل قدمت، معماری عربی، اداره سنتی آن و همچنین ارزان بودن برخی از کالاها به نسبت سایر مراکز خرید، مورد استقبال گردشگران است
بازار عربها در یک طبقه واقع شده و به دلیل دوری مسافتش از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه میکند .
خرید از بازار عربها مسلما به نفع اقشار کم درآمدتر جامعه است زیرا کالاهای بازار عربهای کیش بسیار ارزان تر از مراکز خرید دیگر جزیره ی کیش بوده و تقریبا تنوع کالا نیز در آن بالاست .

بازار عربها تقریبا در نزدیکی بازار پارس خلیج میباشد و یکی از بینظیرترین ساحل ها و اسکله های جزیره در مجاورت آن واقع شده است. حداقل یکبار بازدید بازار صفین، مطمینا برای هر مسافری جذابیت خواهد داشت.
بازدید از بازار عربها حداقل یک بار هم که شده برای هر مسافری جذاب خواهد بود .

بازار ونوس کیش

بازاربین المللی ونوس جزیره کیش، یکی از بازارهای قدیمی جزیره کیش است. این بازار در سال ۱۳۷۵ در فضایی به مساحت۲۶٬۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و با ۳۱۰ غرفه احداث و به بهره برداری رسید در این بازاربیشتر پوشاک زنانه عرضه میشود. و کمتر در آن فروش سایر محصولات خانگی مشاهده میشود زمینه فعالیت غرفه‌ها پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی ومشاور املاک می باشد.

_ونوس_کیش.jpg

در  بازارونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد.

در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند

_ونوس_کیش_1.jpg

بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد وبازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگرانی که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس ۲ یکی ازمدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

_پردیس_کیش_2.jpg


در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس ۲ یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

_پردیس_کیش2.jpg

.
همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره ستاره طلایی یکی از هتل های زیبای جزیره کیش می باشد که از مراکز خرید کمی دور است. امکاناتی که هتل برای میهمانان عزیز خود فراهم کرده است سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران را فراهم میکند. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را با تور کیش سپری کنند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

_ستاره_طلایی_کیش2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش1.jpg

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش3.jpg

هتل ارم کیش

ارم2

یکی از شیک تری هتل های کیش هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش می باشد که در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا برا مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم کیش است و اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند.این هتل داراي 210 اتاق زیبا،30 رويال وپرزيدنت سوئيت مجهز در ساختمان اصلي هتل و و140 سوئيت آپارتمان شیک در محوطه ی هتل در اختیار مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد و در مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب که در اختیار مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد.

ارم

ارم1

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز ، رستوران رویال مشرف به دریا، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، رستوران گردان لوکس،کافی شاپ جام, رستوران سنتی، چای خانه سنتی، لباس شوئی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات،غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95، سالنی جهت برپایی گالری و نمایشگاه، سالن سینما و آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنت وایرلسو....

 

یکی از لوکس ترین هتل های کیش هتل بین المللی 5 ستاره ایران کیش است که در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه است که 130 اتاق و 310 تخت خواب دارد. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است.هتل پارسیان مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در این هتل وای فای رایگان وجود دارد و تنها هتل خوب در جزیره است 

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه در تور کیش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

 

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95  



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل این هتل تور کیش بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران تور کیش مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان تور کیش پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی تور کیش می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

_پارمیس.jpg

 

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل تور کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

 هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا گردید. این هتل در بین دیگر هتل های سه ستاره کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارایه می دهد. محوطه هتل آنا کیش بسیار و زیبا و با طراوت است که یکی از مزیت های قابل توجه این هتل محسوب می شود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد . هتل آنا کیش دارای 152 اتاقمی باشد که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را شامل می شود. فاصله این هتل تور کیش تا فرودگاه با ماشین  5 دقیقه  و تا مراکز خرید نیز حدود 5 دقیقه می باشد.

آدرس هتل آنا کیش : كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژ پارس نيك

از امکانات هتل آنا کیش می توان به لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش واقع گردیده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت رایگان برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش در نظر گرفته شده است. کافی شاپ هتل در طبقه همکف واقع شده است و ظرفیت آن 30 نفر می باشد.هتل همچنین برای تفریح و سرگرمی مسافران یک میز بیلیارد در طبقه اول قرار داده است که مسافران تور کیش می توانند از آن بهره ببرند. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی به مراکز خرید نزدیک می باشد و حدود 5 دقیقه تا آن فاصله دارد همچنین فاصله آن تا فرودگاه کیش 10 دقیقه می باشد. این هتل خدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری را نیز به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد.

آدرس هتل آفتاب شرق کیش : کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی 

از امکانات هتل آفتاب شرق کیش می توان به لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي، خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق كيش,هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آفتاب شرق کیش

_شرق.jpg

هتل 3 ستاره آفتاب شرق یکی از هتل های خوب کیش است  که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر مسافران تور کیش نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی مسافرانتور کیش نوروز 95 وجود دارد. این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. هتل آفتاب شرق ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش است.

_شرق1.jpg

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي،اتاق بیلیارد مخصوص مسافرانتور کیش نوروز 95, تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

_شرق2.jpg

 

 

هتل اسپادانا کیش

.jpg

یکی از هتل های خوب کیش هتل 3 ستاره اسپادانا است که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش احداث شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب راحت تشکیل شده است. از مزیت های این هتل می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95 اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

spidana_hotel_6.jpg

spadana_hotel_5.jpg

امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره برای مسافرانتور کیش نوروز 95، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

هتل اسپادانا کیش

.jpg

یکی از هتل های خوب کیش هتل 3 ستاره اسپادانا است که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش احداث شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب راحت تشکیل شده است. از مزیت های این هتل می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95 اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

spidana_hotel_6.jpg

spadana_hotel_5.jpg

امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره برای مسافرانتور کیش نوروز 95، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار پارس خلیج فارس

اين مجتمع تجاری در شمال غربي جزيره در منطقه بومي‌نشين قرار دارد و در سال 1370 با 153 فروشگاه در 1 طبقه راه اندازی شده است. 

بازار پارس خلیج در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی مسکونی جزیره در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه و در سال ۱۳۷۰ با معماری ایرانی به بهره برداری رسید.

-پارس-خلیج-1370295299_1.jpg

این بازار بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بازار پارس خلیج بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه میشود

بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

 

-پارس-خلیج-1370295299.jpg

 

مراکز خرید کیش : سالانه بيش از يك ميليون نفر توریست به كيش سفر مي‌كنند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفرگردشگر خارجي يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهاي كيش به واسطه فروش كالاهاي اصل خارجي جاذبه خاصي براي مسافراني كه بيشتر با هدف گردشگري به جزيره زیبای کیش  سفر مي كنند، دارد در حال حاضر جزيره كيش در حدود 11 بازار بين المللي و مركز تجاري و بازارچه دارد

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش . این مرکز خرید از نظر سبک معماری یکی از منحصربه فردترین و زیبا ترین بازارهای جزیره زیبای کیش میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است .

بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.

-کیش.jpg

این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است.
در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .

-جزیره-کیش.jpg
غرفه های این بازار به فعالیت در زمینه های کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اسباب بازی و لوازم خانگی،  خرازی، لباس زیر مردانه و زنانه  مشغول می باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایان

_شایان_کیش.jpg  

     

نوع هتل: 5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی  

شروع قيمت از 410,000 تومان

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید

 

هتل پالاس کیش

_پالاس_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل پنج ستاره گريد T         تعداد اتاق ها : 210

آدرس : كيش - مابین میدان سیری و میدان داریوش

پروژه هتل پالاس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 10500 متر مربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل  طراحی و در حال اجرا می باشد این طبق آخرین اطلاعات دریافتی از مدیر اجرایی این پروژه قرار است در سال 1394 شروع بکار کند .وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد.

 هتل تاپ رز کیش

_تاپ_روز_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره         تعداد اتاق ها : 75

آدرس : كيش-روبروى بازار پرديس - انتهاى خيابان ابن سينا

شروع قيمت از 230,000 تومان

 

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر      

_تاپ_رز_کیش.jpg

-تاپ-رز3.jpg

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری تور کیش بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

_پارمیس.jpg

 

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل تور کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

 هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار مریم کیش :

بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش ساخته شده است در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص  داده است.  در تور کیش از این بازار هم دیدن نمایید

_مریم_3.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲فروشگاه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_2.jpg


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان و مسافران تور کیش قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

_مریم.jpg

بازار پردیس کیش 1 :

این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش استکه به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده استاين مرکز خرید در زميني به وسعت12.000مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان و گردشگران تور کیش مي باشندو فروشگاه های های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه می دهند.

_پردیس_کیش_1_2.jpg

 

 علاوه بر این در پردیس۱چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد.
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان و گردشگران تور کیش ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان...

_پردیس_کیش_1.jpg

 

 

بازار مروارید :

 

 

_مروارید.jpg

 

بازار مروارید کیش با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه می باشد که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند . در تور کیش حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید

یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم پیوند می‌دهد.دربازار مروارید کالاهایی چون پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و …عرضه میگردد. علاقه مندان به خرید از این مرکز خرید می توانند با تور کیش همراه شوید .

 

 

_مروارید_2.jpg

 

_مروارید_3.jpg

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشدهتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگران تور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي برای مسافران تور کیش ، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل تور کیش بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

 

وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما گردشگران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل تور کیش مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. هتل آرامش کیش با ارائه بهترین خدمات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور کیش پاییز 94 به ارمغان می آورد

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش پاییز 94 باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است . این هتل کیش هرساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد

امکانات هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .  برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش پاییز 94  همراه شوید .

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار مریم کیش :

بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش ساخته شده است در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص  داده است. 

_مریم_3.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲فروشگاه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_2.jpg


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان تور کیش قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

_مریم.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار مریم کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بهترین بازارهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

اسكله تفريحي کیش :

اسكله تفريحي کیش مجموعه‌ اي است كه امكانات تفريحي از قبيل : جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران تور کیش از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند. مجموعه اسكله تفريحي کیش كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه این مکان یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش محسوب می شود. همچنین مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. و از یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا این هتل تور کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما گردشگران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل تور کیش بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما گردشگران تور کیش می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. 

 

_شایان.jpg

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

_شایان_4.jpg

_شایان_3.jpg

_شایان_5.jpg

_شایان_6.jpg

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک این هتل تور کیش لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

-مارینا-پارک_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد