نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند گولسوی استانبول

یکی از هتل های خوب و شیک استانبول هتل 4 ستاره گرند گولسوی است که در محله شاهزاده باشی استانبول قرار گرفته است. هتل گرند گولسوی استانبول دارای اتاق هایی شیک و تمیز که به تازگی باسازی شده با امکانات بالا در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد. این هتل تا میدان تقسیم ۱۰ دقیقه و تا مراکز خرید بسیار نزدیک است و مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند به همه جا بروند. از امکاناتی که هتل گرند گولسوی استانبول برای تفریح و سرگرمی مسافران تور استانبول فراهم کرده شامل  استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ و .... می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه و باری در هتل با نوشیدنی های متفاوت و همچنین کافی شاپی با انواع دسر ها مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. هتل گرند گولسوی استانبول سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول آرزو می کند. 

 

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول:

اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد برای مسافران تور استانبول ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات, رستوران, سشوار, کافی شاپ, خدمات خانه داری و .... برای مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از معروف تری و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره مانسول بوتیک استانبول می باشد که در مرکز استانبول قرار گرفته است. این هتل که نام دارد به طور جالبی به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد. مسافران تور استانبول کافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنند تا به این میدان زیبا برسید. این هتل برای مسافران تور استانبول اینترنت رایگان گذاشته است .طراحی این هتل بهصورت سنتی است و دارای کف پوش های چوبی زیبا می باشد. در این هتل و در تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات به سایز لپ تاپ ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز قرار دارد که در اختیار مسافرانتور استانبول می باشد.

 

امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

پذیرش 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای مختلف برای مسافران تور استانبول, اینترنت رایگان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل ریوا استانبول

یکی از هتل های خوب و تمیز 4 ستاره استانبول هتل ریوا است که در بیوقلو  قرار گرفته است و فقط 3 دقیقه تا میدان تقسیم و خیابان استقلال استانبول فاصله دارد. هتل ریوا استانبول دارای اتاق های مجهز و تمیز ودارای امکاناتی  تهویه کننده هوا، حمامی اختصاصی و مدرن همراه با خشک کننده مو و اینترنت وای فای که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. پذیرش این هتل 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول می باشند. رستوران هتل دارای غذاهای متنوع از جمله ترکی و انواع دسر ها می باشد. منطقه هتل ریوا استانبول برای مسافران تور استانبول که به خرید کردن ، رستوران گردی و پیاده روی در شب علاقه مند هستند بسیار مناسب است.

 

امکانات هتل ریوا استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، امکانات جلسه و ضیافت، کرایه اتومبیل برای مسافران تور استانبول، فکس و کپی و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هری این مرتر استانبول 

هتل هری این مرتر استانبول یکی از لوکس ترین و شیک ترین  هتل های 5 ستاره استانبول محسوب می شود.  جاذبه های دیدنی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه و منطقه سلطان احمد از دیگر آثار تاریخی در نزدیکی این هتل ، محسوب می شوند . هتل هری این مرتر استانبول  با اقامت در آن به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهید داشت . فرودگاه آتاتورک در ۱۰کیلومتری هتل قرار دارد و این هتل به مترو نزدیک است که باعث جذب مسافران تور استانبول شده است.

امکانات هتل هری این مرتر استانبول :

اتاق های لوکس و زیبا دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت،لپ تاپ و.. ،آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ،۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ،خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی،باشگاه بدنسازی، پذیرش ۲۴ ساعته  برخوردی شایسته میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند .

 

هتل سورملی استانبول

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند. مسافرانتور استانبول می توانند در هتل سورملی استانبول اقامت خوشی داشته باشند.

امکانات هتل سورملی استانبول :

در هتل سورملی استانبول هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی هتل سورملی می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافرانتور استانبول  با اقامت در هتل سورملی استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان‌شناسی استانبول بزرگترین موزه باستانشناسی در ترکیه میباشد. ساخت موزه باستان شناسی در سال 1811 میلادی توسط عثمان حمدی بی آغاز شد. این بنا در سال 1908 میلادی شکلی به سبک یونانی جدید پیدا کرد. معماری که ساختمان اصلی موزه باستان شناسی را طراحی کرد، طراحی هتل پرا پالاس در استانبول را نیز برعهده داشت. الهام بخش نمای این ساختمان، تابوت زنان عزادار و تابوت اسکندر بوده که هر دو از برجسته ترین آثاری هستند که درون موزه نگهداری می شوند. همچنین این آثار به دلیل سبک نئو کلاسیک شان از شهرت بسیاری برخوردارند.موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  این موزه در سال 1891 گشایش یافت و از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است.مسافران تور استانبول با رفتن به موزه باستان شناسی میتوانند عکس های به یاد ماندنی و تاریخی زیادی بگیرند و لحظات خوشی را سپری کنند. 


کلیسای چورا استانبول

کلیسای چورا استانبول که در ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ساخته شده بود بعدها تبدیل به مسجد شد و حالا یک موزه است. موزائیک ها و کاشی های زیبای این کلیسا، نمونه باقیمانده از هنر بیزانسی در دنیاست. بخش هایی از آن در سال 400 ساخته شده است، ولی ساختمانی که امروزه می بینیم حدود سال 1500 ساخته شد. این کلیسا تقریباً در سه مایلی شمال غربی سلطان احمد قرار دارد. این موزه همه روزه بجز چهارشنبه ها پذیرای مسافران تور استانبول میباشد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل متروپلی استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره متروپلی است که در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته است. هتل متروپلی استانبول فاصله بسیار کمی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای مسافران تور استانبول فوق العاده می باشد ,زیرا در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می توانند از مکان های دیدنی دیدن نمایند. این هتل دارای ۴۰ اتاق خوب می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. در بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.

 

امکانات هتل متروپلی استانبول:

رستوران با انواع غذاهای خوشمزه ایی از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار مخصوص مسافران تور استانبول, وای فای رایگان در هتل, کارکنان و خدمه هتل با چند زبان ,سرویس ۲۴ ساعته, اجاره ماشین و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل متروپلی استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

-ریکسوس-پرا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-پرا4.jpg

-ریکسوس-پرا6.jpg

-ریکسوس-پرا5.jpg


هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره است که در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.در این هتل هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-سور-ملی-استانبول2.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول :

سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سورملی-استانبول6.jpg

-سور-ملی-استانبول4.jpg

-سورملی-استانبول7.jpg


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلزر استانبول

alzer.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آلزر است که در روبروی مسجد کبود واقع شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه مجهز  تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. در این هتل یک صرافی هم  مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد. 

alzer1.jpg

alzer2.jpg

alzer3.jpg

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و...

alzer4.jpg

 

 

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95  



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره سللطان احمد استانبول در 50 متری میدان اسب دوانی و مشرف به دریای مرمره بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 14 کیلومتر و با فرودگاه سابیها گچن 50 کیلومتر فاصله دارد. مسجد کبود و ایاصوفیه در 100 متری این هتل قرار گرفته اند. در مقابل هتل سلطان احمد ایستگاه تراموا و اتوبوس قرار گرفته است. این هتل تور استانبول به اینترنت نیز مجهز شده است.

_سلطان_احمد_استانبول_1.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_2.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطان احمد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار وچمدان، گرمایش، تهویه، گاوصندوق، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل فراهم می آورد.

_سلطان_احمد_استانبول_4.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_5.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_6.jpg

 

 

هتل 3 ستاره سوریا استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مترو به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد. هتل سوریا با مرکز خرید  Ordu 3 کیلومتر و باLaleli Kizilay 330 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 57 اتاق تشکیل شده است. همه اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

 

_سوریا_استانبول_1.jpg

 

_سوریا_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل سوریا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، بازی دارت و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

 

_سوریا_استانبول_3.jpg

 

_سوریا_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در بهترین قسمت شهر در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است از این رو مورد توجه گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل از 193 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. اتاق های هتل با رنگ های گرم و مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. در رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. همچنین هتل برای استراحت میهمانان نیز تدارکاتی دیده است از جمله می توان به حمام ترکی، استخر ، باشگاه و خدمات ماساژ اشاره نمود. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

از امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول می توان به سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور استانبول ، رستوران، روم سرویس، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ویژه ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و .... اشاره نمود.

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند ازتانیک استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره یورو پلازا استانبول در منطقه تپه باشی بنا شده است. این هتل با خیابان تقسیم 370 متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در 25 کیلومتری هتل قرار گرفته است. این هتل در مجموع 117 اتاق، 2 سوییت، 4 اتاق کانکت، 4 اتاق مخصوص معلولین، 2 اتاق خانوادگی و 7 اتاق ویژه دارد. فاصله این هتل با خیابان استقلال 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_یورو_پیلازا_استانبول_1.jpg

_یورو_پلازا_استانبول2.jpg

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز سرپوشیده، سونا، ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، صبحانه در اتاق، تهویه، گرمایش، حمام ترکی و بخار، تلفن، تلویزیون، پزشک و...

_یورو_پلازا_استانبول_3.jpg

_یورو_پلازا_استانبول_4.jpg

_پورو_پلازا_استانبول_5.jpg


هتل 5 ستاره کنراد استانبول :

هتل 5 ستاره کنراد استانبول در خیابان بشیکتاش و در نزدیکی میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در سال 2008 ساخته شده است. این هتل در مجموع از 590 اتاق تشکیل شده است. پل معروف استانبول که آسیا و اروپا را به وصل می کند در نزدیکی این هتل قرار دارد. امکان تاریخی مانند کاخ دولمه باغچه به هتل نزدیک است.

_کنراد_استانبول_1.jpg

_کنراد_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کنراد استانبول:

رستوران روباز، پذیرش شبانه روزی، فضای سبز، استخر سرپوشیده و روباز، اینترنت، آرایشگاه، سالن کنرانس، فکس و کپی، صندوق امانات، حمام ترکی و بخار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، داروخانه، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان و...

_کنراد_استانبول_3.jpg

_کنراد_استانبول_4.jpg

_کنراد_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آکرا استانبول

4.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آکرا می باشد که در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق شیک تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به این هتل برای مسافران تور استانبول نوروز 95 بسیار نزدیک است و با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

2.jpg

.jpg

1.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور استانبول نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

3.jpg

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکرا استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بیوک سهینلر استانبول

هتل ۴ ستاره بیوک سهینلر استانبول در منطقه Fatih در استانبول واقع شده است .این هتل مجلل و لوکس در ۹۰۰ متری بازار بزرگ و همچنین ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوک قرار گرفته است. همچنن دسترسی به  جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مسجد سلیمانیه که در۱ کیلومتری هتل واقع شده است امکان پذیر می باشد. این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

-بیوک2.jpg

-بیوک-1.jpg

امکانات هتل بیوک سهینلر استانبول:

هتل بیوک سهینلر دارای ۱۳۲ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول نوروز 95 ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، می باشند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بیوک3.jpg

اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای آسایش خود از ما کمک بگیرید.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است. هتل بیوک سهینلر با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد. در هتل بیوک سهینلر  غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

-بیوک4.jpg

-بیوک5.jpg

-بیوک6.jpg


هتل زوریخ استانبول

از هتل ۴ ستاره زوریخ استانبول تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی بیازیت دقیقه ای بیش راه نیست. این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-زوریخ-1.jpg

-زوریخ2.jpg

امکانات اتاق ها ی هتل زوریخ استانبول :

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا مسافران تور استانبول نوروز 95را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است مهمان داران با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کنند .

-زوریخ5.jpg

 

-زوریخ4.jpg

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی برای مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد .مسافران تور استانبول با اقامت در هتل زوریخ استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-زوریخ6.jpg

-زوریخ7.jpg

-زوریخ8.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا استانبول در دهه 80 میلادی در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ساخته و در اول اکتبر 1987 افتتاح شد.این مرکز خریداولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی ترکیه است و دارای 4 طبقه می باشد که 2 طبقه  آن  مرکز خرید با حدود130 مغازه است و در  2 طبقه دیگر آن رستورانها و امکانات تفریحی و ورزشی وجود دارد. انواع فروشگاه های الکتریکی و فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش  در این مرکز وجود دارد که مردم و مسافران تور استانبول می توانند از آن ها خرید کنند.این مرکز خریددر سال 1990 به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد . 

 

_خرید_گالریا.png

_خرید_گالریا.jpg

 

مرکز خرید آک استانبول :

مرکز خرید آک برنده جایزه بهترین مرکز خرید در استانبول می باشد در سال 1995 شورای بین المللی مراکز خرید(ICSC)،آک مرکز را به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا،برگزیدند.در سال 1996 ،فرشگاه بزرگ آک مرکز،توسط(ICSC)،به عنوان بهترین مرکز خرید در سراسر دنیا شناخته شد . مرکز خرید آک در استانبول با 246 فروشگاه، بهترین و معروف ترین مارک های لباس زنانه و مردانه،پوشاک بچگانه،اسباب بازی ، لوازم التحریر،وسایل ورزشی،کفش و سوغاتی های ارزان و مناسب،عابر بانک ، رستوران های متعدد و... را برای گردشگران تور استانبول به فروش می رساند.

_خرید_آک_استانبول.jpg

 

فروشگاه آدرس استانبول :

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده که در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند. مسافران تور استانبول میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته وبهترین خرید را داشته باشند.

 

_آدرس_استانبول.png

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره اترنو استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است که 2 دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل از 63 اتاق تشکیل شده است. هتل اترنو با فرودگاه استانبول 20 کیلومتر فاصله دارد. در این هتل یک رستوران سرپوشیده و یک رستوران بین المللی ساخته شده است. این هتل تور استانبول به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. صبحانه در هتل به صورت بوفه ارایه می شود. در این هتل خدمات نگهداری اطفال نیز وجود دارد.

_اترنو_استانبول1.jpg

امکانات هتل اترنو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، باغ، سرویس نگهداری کودکان، کرایه دوچرخه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه وضیافت، ترانسفر فرودگاه و...

 

_اترنو_استانبول.jpg

_اترنو_استانبول_3.jpg

_اترنو_استانبول_4.jpg

_اترنو_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره آسوس استانبول در منطقه لاللی بنا شده است. این در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی در چند قدمی این هتل تور استانبول قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

_آسوس_استانبول.jpg

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مسافران تور استانبول ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و...

_آسوس_استانبول_3.jpg

 

هتل 5 ستاره آدورا استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل با مرکز توریستی استانبول 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. هتل آدورا در مجموع از 15 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. ایستکاه تراموا به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد. بازار بزرگ استانبول و ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. هتل به اتاق کنفانس هم مجهز است. ورود حیوانات خانگی به این هتل بلا مانع می باشد.

_آدورا_استانبول.jpg

امکانات هتل آدورا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، فروشگاه، صرافی و...

 

_آدورا_استانبول_2.jpg

 

_آدورا_استانبول_3.jpg

  

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره یورو پلازا استانبول در منطقه تپه باشی بنا شده است. این هتل با خیابان تقسیم 370 متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در 25 کیلومتری هتل قرار گرفته است. این هتل در مجموع 117 اتاق، 2 سوییت، 4 اتاق کانکت، 4 اتاق مخصوص معلولین، 2 اتاق خانوادگی و 7 اتاق ویژه دارد. فاصله این هتل با خیابان استقلال 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_یورو_پیلازا_استانبول_1.jpg

_یورو_پلازا_استانبول2.jpg

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز سرپوشیده، سونا، ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، صبحانه در اتاق، تهویه، گرمایش، حمام ترکی و بخار، تلفن، تلویزیون، پزشک و...

_یورو_پلازا_استانبول_3.jpg

_یورو_پلازا_استانبول_4.jpg

_پورو_پلازا_استانبول_5.jpg


 هتل 3 ستاره ویلای زوریخ استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل از 41 اتاق تشکیل شده است.  فاصله این هتل تا میدان تقسیم 15 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 2 دقیقه و تا ایستگاه مترو 5 دقیقه و همچنین تا مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. صبحانه این هتل به صورت بوفه در ایوان هتل سرو می شود. این هتل تا موزه استانبول 10 دقیقه فاصله دارد.

_ویلای_زوریخ_استانبول_1.jpg

_ویلای_زوریخ_استانبول_2.jpg

_ویلای_زوریخ_استانبول_3.jpg

_ویلای_زوریخ_استانبول_4.JPEG

امکانات هتل ویلای زوریخ استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار، روزنامه، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، خانه داری، صبحانه در اتاق، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، سرویس نگهداری کودکان، جکوزی و...

_ویلای_زوریخ_استانبول_5.jpg

_ویلای_زوریخ_استانبول_6.jpg

_ویلای_زوریخ_استانبول_7.jpg

_ویلای_زوریخ_استانبول_8.jpg

_ویلای_زوریخ_استانبول_9.jpg


هتل 5 ستاره وو استانبول در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد و اتاق های آن دارای شیشه های دوجداره می باشد. این هتل در کنار فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل وو استانبول به اینترنت وای فای مجهز می باشد. ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل قرار گرفته است. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. بناهای دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.     

_وو_استانبول_1.jpg

_وو_استانبول_2.jpg

_وو_استانبول_3.jpg

_وو_استانبول_4.jpg

_وو_استانبول_5.jpg

امکانات هتل وو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، انبار بار و چمدان، کرایه اتومبیل، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، ترانسفر فرودگاه، امکانات جلسه و ضیافت، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ،مرکز بدنسازی، حمام ترکی و بخار و... 

_وو_استانبول_6.jpg

_وو_استانبول_7.jpg

_وو_استانبول_8.jpg

_وو_استانبول_9.jpg

_وو_استانبول_10.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,رزور هتل های خوب استانبول,بهترین هتلهای استانبول,قیمت رزرو هتل های خوب استانبول,تورهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره اترنو استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است که 2 دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل از 63 اتاق تشکیل شده است. هتل اترنو با فرودگاه استانبول 20 کیلومتر فاصله دارد. در این هتل یک رستوران سرپوشیده و یک رستوران بین المللی ساخته شده است. این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. صبحانه در هتل برای میهمانان تور استانبول پاییز 94 به صورت بوفه ارایه می شود. در این هتل خدمات نگهداری اطفال نیز وجود دارد.

_اترنو_استانبول1.jpg

امکانات هتل اترنو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، باغ، سرویس نگهداری کودکان، کرایه دوچرخه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه وضیافت، ترانسفر فرودگاه و...

 

_اترنو_استانبول.jpg

_اترنو_استانبول_3.jpg

_اترنو_استانبول_4.jpg

_اترنو_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره آسوس استانبول در منطقه لاللی بنا شده است. این در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی در چند قدمی این هتل تور استانبول قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

_آسوس_استانبول.jpg

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و...

_آسوس_استانبول_1.JPEG

_آسوس_استانبول_2.JPEG

_آسوس_استانبول_3.jpg

_آسوس_استانبول_4.JPEG



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره آک گون استانبول در منطقه توپکاپی بنا شده است. این هتل در 10 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آک گون استانبول در مجموع از 276 اتاق تشکیل شده است. مراکز دیدنی استانبول به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد و مسجد کبود و موزه توپکاپی 2 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

_آک_گون_استانبول.jpg

 

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، بار، کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...

_آک_گون_استانبول_1.jpg

_آک_گون_استانبول_2.jpg

_آک_گون_استانبول_3.jpg

_آک_گون_استانبول_4.jpg

_آک_گون_استانبول_5.jpg

_آک_گون_استانبول_6.jpg

_آک_گون_استانبول_7.jpg

 

هتل 5 ستاره الیت ورد پرستیژ استانبول در منطقه تقسیم و در مرکز استانبول بنا شده و در سال 2010 بازسازی شده است. این هتل تور استانبول از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل الیت ورد در مجموع از 245 اتاق و سوییت تشکیل شده است. این هتل در کنار منطقه تجاری جامع استانبول و نیز 1 کیومتری مرکز همایش های شهر قرار دارد. بسیاری از مراکز تاریخی و توریستی تور استانبول مانند مسجد کبود، کاخ توپکاپی و... در نزدیکی این هتل قرار دارند. اتاق های هتل الیت ورد ضد صدا هستند. این هتل به اینترنت پرسرعت رایگان مجهز می باشد.

_الیت_ورد_استانبول.jpg

 

امکانات هتل الیت ورد پرستیژ استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، گرمایش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، کرایه ماشین، صرافی، فکس و کپی، سرویس نگهداری کودکان، ماساژ، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، مرکز بدنسازی و...

_الیت_ورد_استانبول_1.jpg

_الیت_ورد_استانبول_2.jpg

_الیت_ورد_استانبول_3.jpg

_الیت_ورد_استانبول_4.jpg

_الیت_ورد_استانبول_5.jpeg

_الیت_ورد_استانبول_6.jpg

_الیت_ورد_استانبول_7.JPG

_الیت_ورد_استانبول_8.JPG

_الیت_ورد_استانبول_9.jpg

_الیت_ورد_استانبول_10.jpg

 

مطالب مرتبط :

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول آبان 94

تور استانبول پاییز 94

تور استانبول آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره گلدن ایج 2 استانبول در میدان تقسیم و مرکز استانبول بنا شده است. این هتل از فرودگاه 15 کیلومتر فاصله داردو دارای 62 اتاق و 120 تخت خواب می باشد. اتاق های هتل گلدن ایج مجهز به تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا می باشد. تمام اتاق های هتل اینترنت وای فای دارند. در رستوران این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس و برای ناهار و شام غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و میهمانان در صورت تمایل می توانند ناهار خود را در اتاق میل کنند. 

_گلدن_ایچ_استانبول2-1.jpg

_گلدن_ایچ_استانبول2-2.jpg

_گلدن_ایچ_استانبول2-3.jpg

امکانات هتل گلدن ایج 2 استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فروشگاه، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، اتوکشی، صرافی، امکانات جلسه و ضیافت، خانه داری، اتوکشی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، مرکز سلامت، حمام ترکی، صندوق امانات و...

_گلدن_ایچ_استانبول2-4.jpg

_گلدن_ایچ_استانبول2-5.jpg

_گلدن_ایچ_استانبول2-6.jpg

_گلدن_ایچ_استانبول2-7.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گلدن ایج 2 استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره گرندهالیک استانبول در منطقه بیک اوغلو و منظره ای رو به خلیج و دریای گلدن هورن بنا شده است. این هتل از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل گرندهالیک با ایستگاه تراموای تونل در خیابان استقلال 5 دقیقه و با پل گالاتا 100 متر فاصله دارد. از این هتل با 15 دقیقه پیاده روی می توان به بازار بزرگ و میدان تقسیم دسترسی داشت. در تمام قسمت های هتل گرندهالیک و در تمام ساعات شبانه روز اینترنت رایگان وجود دارد. همه ی اتاق ها به سیستم تهویه هوای سرد و گرم مجهز می باشند. کافه راکی در این هتل برای کسانی که به بیلیارد و موسیقی علاقه دارند ساخته شده است. در لابی این هتل کافه رود دوپیرا قرار گرفته است.  

_گرند_هالیک_استانبول_1.jpg

_گرند_هالیک_استانبول_2.jpg

_گرند_هالیک_استانبول_3.jpg

_گرند_هالیک_استانبول_4.jpg

امکانات هتل گرندهالیک استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، بار، خانه داری، لباسشویی،پارکینگ رایگان، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار، استخر سرپوشیده، سالن ورزش، بیلیارد، پینگ پنگ و...

_گرند_هالیک_استانبول_5.jpg

_گرند_هالیک_استانبول_6.jpg

_گرند_هالیک_استانبول_7.jpg

_گرند_هالیک_استانبول_8.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند هالیک استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول در منطقه فاتیح بنا شده است. این هتل از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی بعضی اماکن دیدنی استانبول نظیر مسجد قدیمی سلطان احمد قرار گرفته است و همچنین به مراکز خرید استانبول مانند آکسارای و توپکاپی و لاللی نزدیک می باشد. یکی از امکانت این هتل تور استانبول ضدصدا بودن اتاق ها است.

_پیانو_فورت_استانبول_1.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پیانو فورت استانبول:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، انبار بار و چمدان، بار، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آب گرم و... . اگر می خواهید از امکانات این هتل زیبا استفاده کنید به تور استانبول همراه شوید .

_پیانو_فورت_استانبول_3.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_4.JPEG

_پیانو_فورت_استانبول_5.jpg

 

هتل 3 ستاره سانتا صوفیا استانبول از 40 اتاق تشکیل شده است. در این هتل سرویس نگهداری کودکان وجو دارد. یک صرافی نیز در هتل قرار گرفته است. در رستوران هتل انواع غذاها سرو می شود. این هتل تور استانبول در یک منطقه زیبا از استانبول قرار دارد.

_سانتاصوفیا_استانبول_1.JPG

_سانتاصوفیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سانتا صوفیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، تهویه، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سرویس نگهداری کودکان، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . برا استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید .

_سانتاصوفیا_استانبول_3.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_4.jpg

_سانتاصوفیا_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره کالیون استانبول در منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 110 اتاق تشکیل شده است. در هتل یک صرافی وجود دارد. این هتل سرویس نگهداری از کودکان را نیز به میهمانان تور استانبول ارایه می دهد. در هتل یک اتاق جلسه مجهز هم وجود دارد. 

_کالیون_استانبول_1.jpg

_کالیون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کالیون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، باغ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی و...

_کالیون_استانبول_3.jpg

_کالیون_استانبول_4.jpg

 

هتل 4 ستاره کبان تکسیم استانبول در قلب این شهر بنا شده است. این هتل تور استانبول با میدان تکسیم 50 متر و حدود 2 دقیقه به صورت پیاده روی با خیابان استقلال فاصله دارد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. وسایل حمل و نقل عمومی 2 دقیقه با این هتل فاصله دارند. هتل کبان تکسیم در مجموع از 86 اتاق تشکیل شده است. کارکنان این هتل تور استانبول به زبان انگلیسی مسلط می باشند.

_کبان_تکسیم_استانبول_1.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_2.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_3.jpg

امکانات هتل کبان تکسیم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، گرمایش، صندوق امانات، گاوصندوق، حمام ترکی و بخار برای میهمانان تور استانبول ، سونا، جکوزی، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

_کبان_تکسیم_استانبول_4.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_5.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره سلطانیه استانبول بین سیرکچی و سلطان احمد بنا شده است. ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه آتاتورک و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن قرار گرفته است. این هتل تور استانبول در مجموع از 42 اتاق تشکیل شده است.

_سلطانیه_استانبول_1.jpg

_سلطانیه_استانبول_2.jpg

_سلطانیه_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، استخر، سونا، کرایه اتومبیل، تهویه، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لابی، لاندری، حمام ترکی و بخار و... 

_سلطانیه_استانبول_4.jpg

_سلطانیه_استانبول_5.jpg

_سلطانیه_استانبول_6.jpg

_سلطانیه_استانبول_7.jpg

 
 

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 4 کیلومتری میدان تقسیم بنا شده است.این هتل دارای 205 اتاق سوییت و اتاق فامیلی می باشد. هتل سورملی در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppe قرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن بدنسازی برای استفاده میهمانان تور استانبول مهر 94 وجود دارد. هتل سورملی دسترسی به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد. 

_سور_ملی_استانبول_1.jpg

_سور_ملی_استانبول_2.jpg

_سور_ملی_استانبول_3.jpg

_سور_ملی_استانبول_4.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران، سرویس نگهداری کودکان، صبحانه در اتاق، خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست تور استانبول آبان 94 ، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخرروباز و...

_سور_ملی_استانبول_5.jpg

_سور_ملی_استانبول_6.jpg

_سور_ملی_استانبول_7.jpg

_سور_ملی_استانبول_8.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد، همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار موجود می باشد. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این بازار بزنید



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه موهلیس استانبول,مراکز خرید استانبول,بهترین پاساژهای استانبول,بازارهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ دولما باغچه استانبول

این کاخ عظیم دارای مساحتی به اندازه ششصد متر است و در سواحل اروپایی تنگه بسفر استانبول واقع شده است.بخش بیرونی این کاخ در قرن نوزدهم به وسیله سلطان عبد المجید ساخته شد به تعداد پنجاه و شش ستون در سالن این کاخ وجود دارد همچنین از چلچلراغ های زیبایی تزیین شده است که  750 لامپ دارد .در زمانهای بسیار قدیم انواع گونه های پرندگان جهان  در این کاخ نگهداری میشد.همه ی ساعتهای این کاخ بر روی ساعت 9:05 متوقف شده است زیرا آتاتورک ،موسس جمهوری ترکیه در همین ساعت از دنیا رفتند.این کاخ راهنمایانی دارد که بازدید کنندگان تور استانبول را راهنمایی میکنند.تور ها در ساعات معمولی هر بیست و پنج دقیقه و در ساعتهای پربازدید هر پنج دقیقه است که بازدید از کاخ دو ساعت طول میکشد.

 

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را برای گردشگران تور استانبول چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان و گردشگران تور استانبول 94 است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.

 

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی در تور استانبول تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد. مسافران تور استانبول 94  در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل Grand Cevahir ، در فاصله ی کمی از میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده که است. از سرویس ها و خدمات عرضه شده توسط هتل میتوان به سرویس رایگان اینترنت برای میهمانان تور استانبول ، پارکینگ اختصاصی و انبوهی از امکانات دیگر که موجب تسهیل و تسریع گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ؛ اشاره کرد. 
اتاق های هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله و دیزاین شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد. 
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هر روز صبح به صورت سلف سرویس برای مسافران تور استانبول 94 سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به طبخ و سرو انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند. 

هتل Grand Cevahir ، در حد فاصل 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است

 

 

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل 5 ستاره بزرگ و مجلل در یکی از مناطق تاریخی استانبول واقع شده است. و دسترسی به مناطق تاریخی این شهر از هتل برای مسافران تور استانبول 94 بسیار راحت است این مناطق تاریخی عبارتند از مسجد ایا صوفیه،مسجد کبود و بازار بزرگ است هتل نزدیک ایستگاه تراموا است رستوران لاله هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه میکند و تا 11 شب به میهمانان تور استانبول 94 سرویس ارائه میدهد.هتل دارای امکاناتی از قبیل حمام ،استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی و استخر آب گرم است.

 

هتل هیلتون استانبول

این هتل 5 ستاره رو به تنگه بسفر است و در قسمت اروپایی است .اتاقهای هتل بالکن دار ،حمام سنتی،استخر روباز با مکان آفتابگیری است رو به چشم انداز زیبای باغ و تنگه بسفر است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران بسفر را برای میهمانان تور استانبول 94 سرو می شود.و رستوران اژدها انواع غذاهای بین المللی را ارئه میکند.دارای مراکز ورزشی از قبیل  تنیس ،اسکواش و کلاس ایروبیک است. حمام ترکی با دو اتاق بخار و دو سونا و ماساژ درمانی است.کاخ توپکاپی حدود سه نیم کیلومتر با هتل فاصله دارد و تا مترو حدود ده دقیقه فاصله است و تا فرودگاه سی دقیقه نیز فاصله است. این هتل با ارائه بهترین امکانات گزینه مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد.مسافران تور استانبول در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استفاده کنند.

کاخ دولما باغچه استانبول

این کاخ عظیم دارای مساحتی به اندازه ششصد متر است و در سواحل اروپایی تنگه بسفر استانبول واقع شده است.بخش بیرونی این کاخ در قرن نوزدهم به وسیله سلطان عبد المجید ساخته شد به تعداد پنجاه و شش ستون در سالن این کاخ وجود دارد همچنین از چلچلراغ های زیبایی تزیین شده است که  750 لامپ دارد .در زمانهای بسیار قدیم انواع گونه های پرندگان جهان  در این کاخ نگهداری میشد.همه ی ساعتهای این کاخ بر روی ساعت 9:05 متوقف شده است زیرا آتاتورک ،موسس جمهوری ترکیه در همین ساعت از دنیا رفتند.این کاخ راهنمایانی دارد که بازدید کنندگان تور استانبول 94 را راهنمایی میکنند. تور ها در ساعات معمولی هر بیست و پنج دقیقه و در ساعتهای پربازدید هر پنج دقیقه است که بازدید از کاخ دو ساعت طول میکشد.

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول 94 با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین



این مرکز خرید خود یک شهر است و همه امکانات در این مرکز موجود است و از بهترین مراکز خرید به شمار می آید مرکز خرید کروسل استانبول در زمینی به مساحت هفتاد و شش هزار متر مربع واقع شده است و در منطقه بکر کوی استانبول است این مرکز خرید بزرگ شامل صدو هفده مغازه ،رستوران و سینما است که بسار مناسب گردشگرانتور استانبول می باشد.از دیگر امکانات این مرکز خرید این است که هفت آسانسور با دوازده پله برقی داردو حدود یک و نیم میلیون نفر ماهانه از این مرکز دیدن میکنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کروسل استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود که در سال 2003 در منطقه سلطان احمد بنا گردید ، این هتل در بافت قدیمی شهر استانبول قرار دارد و گردشگران تور استانبول می توانند با چند دقیقه پیاده روی به مکان های زیبا و تاریخی مثل مسجد آبی، کلیسای سانتا صوفیا، موزه باستان شناسی، موزه ترکی و ... بروند. اين هتل به تازگی نوسازی گردیده و شامل 40 اتاق مي باشد، اتاق هایی با امکاناتی برای معلولین نیز تعبیه شده است. این هتل همچنین تا فرودگاه آتاترک حدود 15 کیلومتر و تا ایستگاه تروما 300 متر فاصله دارد.

هتل سانتا صوفیا استانبول شامل امکاناتی برای میهمانان تور استانبول 94 می باشد نظیر : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، تهویه، بار،گرمایش، منطقه بدون سیگار،  خانه داری،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان و ...

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سانتا صوفیا استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل مونپیک استانبول از جمله هتل های 5 ستاره شهر استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه تجاری استانبول واقع شده است و حدوذ 1.5 کیلومتر با مرکز خرید کانیون و حدود 10.5 کیلومتر با منطقه ی تاریخی استانبول فاصله دارد. هتل مونپیک استانبول شامل 249 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها به امکاناتی نظیر میزکار بزرگ، سیستم تهویه هوا، مبلمان لوکس، تلویزیون، یخچال، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی، سشوار، مینی بار، اینترنت مجهز می باشند. رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای سنتی ترکیه ای را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند همچنین مسافران تور استانبول می توانند در کافه این هتل از نوشیدنی ها و پانورامای شهر استانبول لذت ببرند.

امکانات دیگر هتل مونپیک استانبول شامل ترانسفر فرودگاهی ، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، رستوران، کافی شاپ و بار، آسانسور، پارکینگ، سینما، فروشگاه،صرافی، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس، کرایه(رنت) خودرو، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی، ورزش های آبی (غیر موتوری)، ورزش های آبی (موتوری)، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی (اسپا)، ماساژ، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد، بولینگ، اسکواش، گلف/مینی گلف و ... می باشد که برای آسایش و راحتی میهمانان تور استانبول 94 ارائه می شود

هتل مونپیک استانبول

هتل مونپیک استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مونپیک استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

این مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند در اطرافش در قسمت غربی خلیج استانبول واقع شده است است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مسجد زیبا در سال های 1550 تا 57 توسط معمار سینان و به دستور سلطان سلیمان ساخته شده است . این مسجد به سبک معماری عثمانی ساخته شده و تلفیقی از معماری بیزانس و اسلامی می باشد . گنبد این مسجد جزو بلندترین گنبدهای معماری های دوران عثمانی به شمار می رود .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

مسجد سلیمانیه استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره ها با شیشه های رنگی تزیین شده است . دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94توصیه می کنیم .علاوه بر زیبایی  این مسجد وجود مقبره سلطان سلیمان اول و همسرش خرم سلطان باعث شده تا سالانه بسیری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 از این مکان بازدید کنند . در این مسجد ساختمان های دیگری از قبیل : کنابخانه ، کاروانسرا ، آشپزخانه ، بیمارستا و حمام و مدرسه نیز وجود داشته است . مجموعه مسجد سلیمانه هنوز هم شامل ، کلاس های درسی ، بیمارستان ، کتابخانه ، حمام و موسسه خیریه می باشد .

مطالب مرتبط :

مسجد سلیمانیه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

مسجد ایا صوفیه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ ییلدیز استانبول

 

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94، تور استانبول نوروز 94 از این مکان دیدن کنند.کاخ ییلدیز به معنی کاخ ستاره می باشد و در سال 1880 به عنوان اقامتگاهی برای سلطان عبدالحمید دوم ساخته شد. در اواخر قرن نوزدهم میلادی سلطان عبدالحمید دوم کاخ دلمه باغچه را ترک و به این اقامتگاه آورده شد. این کاخ از دربارهای مختلف و یک مسجد تشکیل شده است. در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته اند قرار گرفته که این ساختمان شاله نام دارد. این ساختمانها در داخل یک پارک قرار دارد که این پارک با گل هایی از نقاط مختلف دنیا تزیین شده است. حیات این کاخ یکی از زیباترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر است و مسافران تور استانبول از آن دیدن می کنند.

کاخ ییلدیز استانبول

 کاخ ییلدیز استانبول

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ ییلدیز استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج دختر استانبول

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94، تور استانبول نوروز 94 از این مکان دیدن کنند.برج دختر در نقطه ای که دو قاره آسیا و اروپا به یکدیگرمنتهی می شوند برروی دریا قرار دارددر این جزیره برای اولین بار در زمان یونانی ها یک مقبره ساخته شد. در زمان امپراتوری بیزانس یک بنای دیگر نیز ساخته و بعنوان ایستگاه کنترل گمرک دریایی استفاده شد. در زمان عثمانی ها این قلعه بعنوان دکل نگهبانی استانبول بکار گرفته شد. بعدها از آن به عنوان تبعید گاه و یا جزیره قرنظینه استفاده شد. اما از صدها سال پیش بعنوان «فانوس دریایی»  بکار گرفته شد ، تا اینکه بعد از 2500 سال یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در ترکیه بنام حام اوغلو این قلعه را بشکل امروزی مرمت و بازسازی نمود و برای اولین بار مردم عادی توانستند به این جزیره آمده و از این برج بازدید کنند، در حال حاضر داخل این  تبدیل به رستوران ها و کافه های محبویی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد
داستان ها و حکایت های بسیاری برای این برج گفته میشود و تصاویر بسیاری از آن کشیده شده که در منازل و مغازه ها و مکانهای عمومی نگهداری میشود  . قایق ها روزی چند مرتبه به سمت این برج در حرکت هستند تا مسافران و گردشگران تور استانبول را به این مکان زیبا برسانند .این برج مانند نیلوفر دریایی زیبا در بین آبهای آبی تنگه بسفر، بی سر و صدا و تنها , نظاره گر استانبول می باشد 
برج دختر بر روی صخره ای بزرگ و صاف که درست دروسط تنگه بسفر قرار گرفته، ساخته شده است.

 برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدین استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94 ، تور استانبول نوروز 94 در این هتل اقامت خوشی را خواهند داشت.هتل دبلیو استانبول در نزدیکی کاخ دلمه‌باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم قرار دارد و با 15 دقیقه پیاده روی می توان به مرکز خرید معروف نیسانتاسی رسید.رستوران ها و کافه های مختلفی در اطراف این هتل وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند از غذاههای محلی و بین المللی این رستوران ها لذت ببرند. این هتل دارای 136 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به  سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند. 

امکانات هتل دبلیو استانبول

اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق ویژه افراد مهم، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، مجهز به آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی، نظافت اتاق، اجاره ماشین

 

هتل دبلیو استانبول

اتاق هتل دبلیو استانبول

اتاق هتل دبلیو استانبول

تراس هتل دبلیو استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94 ، تور استانبول نوروز 94 در این پارک لذت می برند.پارک آبی دلفین استانبول از تفریحگاه های بسیار هیجان انگیز استانبول می باشد که در آن انواع استخرها، سرسره ها و تونل های آبی مرتفع وجود دارد و مسافران تور استانبول می توانند در این پارک اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند. در این پارک دلفین زیبایی به نام یونس وجود دارد که هر روز در ساعت 2 بعد از ظهر نمایش های جذاب و زیبایی را اجرا می کند و افراد زیادی به تماشای حرکات این دلفین می نشینند. در حوضچه های این پارک انواع دلفین ها، فک ها، کوسه ها وجود دارند و در حوض آکواریوم این پارک نیز انواع ماهی ها زندگی می کنند. مسافران تور استانبول می توانند برای رسیدن به این پارک زیبا از ون های میدان استقلال استفاده کنند.

پارک آبی استانبول

 پارک آبی دلفین استانبول

 مطالب مرتبط:

پارک آبی دلفین استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی دلفین استانبول,پارک های آبی استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94 ، تور استانبول نوروز 94 در این جزایر لذت مکی برند.جزایر پرنس استانبول از 9 جزیره تشکیل شده اند که نزدیک به هم می باشند و در قسمت آسیایی استانبول در دریای مرمره قرار دارند و شامل چهار جزیره بزرگ و پنج جزیره کوچکتر هستند که 4 تای آن ها نظامی، یکی خصوصی و 4 تای آن ها عمومی اند که "کینالی آدا" و "بیوک آدا" برای جهانگردان جذاب تر می باشند. این جزایر نزدیک 20 هزار نفر جمعیت دارند که جمعیت آن ها در تابستان ها چندین برابر می شود . در این جزایر رستوران ها، مساجد، کلیساها، جنگل و مکان های تاریخی زیادی وجود دارد که گردشگاران زیادی از تور استانبول را به آن جا می کشاند. این جزایر پلاژهای زیادی دارند و در تابستان محل بسیار مناسبی جهت شنا و آفتاب گرفتن هستند.

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرنس استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

هتلهای سه ستاره استانبول از جمله هتلهای زیبا و تمییز استانبول می باشد که مسافران و گردشگران بسیاری خواستار اقامت در این هتلها می باشند این هتلها به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان و مسافران در آرامش و استراحت کامل اقامت خود را سپری کنند. هتلهای زیبای سه ستاره استانبول خدمات و امکانات بسیاری برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته است . با امکانات اتاقها و رستورانهایشان توانسته اند گردشگران و مسافران بسیاری را جذب شهر  زیبا و قدیمی استانبول کنند . عکس های بعضی از هتلهای زیبای سه ستاره استانبول در زیر می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به این هتلهای زیبای سه ستاره استانبول سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

 

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول  هتل لیون استانبول

 

هتل تاپکاپی استانبول

هتل تاپکاپی استانبول  هتل تاپکاپی استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

هتل دیاموند سیتی استانبول   هتل دیاموند سیتی استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

هتلهای سه ستاره استانبول

هتلهای چهار ستاره استانبول

هتلهای پنج ستاره استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

مسجد ارتاکوی استانبول

در منطقه بشیکتاش استانبول مسجد ارتاکوی استانبول قرار گرفته است و در نزدیکی آب بنا شده است. در این منطقه پل بسفر  هم قرار گرفته است ، و از منطقه های بسیار معروف استانبول می باشد. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر در ذهن برای مسافران تور استانبول معنا و مفهوم متفاوتی ایجاد می کند و نشان دهنده رابطه معنوی بین بخش اروپایی و آسیایی شهر زیبایاستانبول می باشد . از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر زیبا و دیدنی استانبول مسجد ارتاکوی استانبول می باشد. رفتن به این مسجد راحت می باشد و دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و با اتوبوس به راحتی می توانید از میدان تقسیم به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. منظره تنگه بسفر با بنای مسجد ارتاکوی استانبول چشم اندازی دیدنی را به وجود آورده است.

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسافرات محترم تور استانبول می توانند از این مسجد تاریخی و زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد سلطان احمد استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاکوی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

برج گالاتا استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج گالاتا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتلی بسیار شیک و مجلل می باشد که اطراف آن را باغ های بزرگی فراگرفته است . این هتل در مرکز شهر استانبول قرار دارد .

هتل سوییس استانبول

 

هتل سوییس استانبول

اتاق های این هتل بسیار مجلل و وسیع می باشند و از امکانات خوبی نیز برخوردار است . اتاق های این هتل به سبک اروپایی سنتی تزیین شده است و اکثرا منظره ای زیبا از شهر استانبول را دارند . این هتل حمام های وسیعی نیز دارد .

هتل سوییس استانبول

هتل سوییس استانبول

هتل سوییس استانبول

مسافرین محترم تور استانبول می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .

 

 

مطالب مرتبط :

هتل سوییس استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل کرون پلازا استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سوییس استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد