نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشدهتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگران تور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش:

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

_آنا.jpg

 

امکانات هتل آنا کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي برای مسافران تور کیش ، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... . علاقه مندان به گزراندن لحظات خوش در این هتل می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل تور کیش بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.

 

وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد. برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما گردشگران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل تور کیش مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. هتل آرامش کیش با ارائه بهترین خدمات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور کیش پاییز 94 به ارمغان می آورد

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری به یاد ماندنی را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش پاییز 94 باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است . این هتل کیش هرساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد

امکانات هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .  برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش پاییز 94  همراه شوید .

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار مریم کیش :

بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش ساخته شده است در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص  داده است. 

_مریم_3.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲فروشگاه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_2.jpg


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان تور کیش قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

_مریم.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار مریم کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بهترین بازارهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

اسكله تفريحي کیش :

اسكله تفريحي کیش مجموعه‌ اي است كه امكانات تفريحي از قبيل : جت اسكي، قايق هاي پدالي (با ظرفيت چهارنفر)، قايق هاي ماهيگيري، قايق هاي پارويي، سه چرخه هاي آبي، امكانات غواصي و قايق هاي كف شيشه‌اي كه گردشكران تور کیش از آن براي تماشاي دنياي شگفت انگيز آبزيان زيباي خليج فارس استفاده مي كنند. مجموعه اسكله تفريحي کیش كه در مجاورت چند مجموعه تفريحي ديگر قرار گرفته است بسيار مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار مي گيرد.

 

شهر زیر زمینی کاریز کیش :

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است. قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه این مکان یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش محسوب می شود. همچنین مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود. ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند. شهر زير زميني کاريز کیش در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد. و از یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي  حدودا 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارند و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا این هتل تور کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما گردشگران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل تور کیش بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما گردشگران تور کیش می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. 

 

_شایان.jpg

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

_شایان_4.jpg

_شایان_3.jpg

_شایان_5.jpg

_شایان_6.jpg

 

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک این هتل تور کیش لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

-مارینا-پارک_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

این هتل 5 ستاره تور کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران تور کیش 94 سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

این هتل 5 ستاره تور کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش 94 درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

این هتل با بهترین امکانات خود اقامتی راحت و لذت بخش را به میهمانان تور کیش 94  ارائه می دهد

آدرس و شماره تماس این هتل = جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . اما بخاطر لذت بردن مسافران تور کیش و گردشگران داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.


این گذر در کیش مکانی است که در آن تندیسی از هنرمندان معروف و مشهور را به نمایش گذاشته اند این مکان می تواند یکی از جاذبه های گردشگری تور کیش به شمار رود . هدف از این کار شناساندن و معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.

شهر زیر زمینی کاریز تقریبا 2500سال سابقه ی تاریخی دارد و آب ساکنان اطراف جزيره را تامين میکرده، این قنات بسیار عمق و بسیار طول زیادی دارد و یکی از مهمترین قنات‌هاى ایران بشمار میرود. شهر زیر زمینی کاریز به قسمت های مختلفی تقسیم تقسیم بندی شده که این تقسیمات شامل رستوران سنتی و جدید ، صنایع دستی ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و گالری هنر میباشد و از جاذبه های گردشگری تور کیش 94 به شمار می رود. این کاریز حدود 16متر عمق دارد و سقف آن دارای هشت متر ارتفاع است.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,مکان های دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 


این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید کیش مال


این پروژه عظیم که با استفاده از بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده است و یکی از بزرگترین جاهای تفریحی و مرکز خرید جزیره کیش در ایران میباشد که با هدف جذب گردشگران و توریستها از سراسر جهان ساخته شد. مساحتی در حدود 60% به فضای عمومی با طراحی زیبا اختصاص داده شده است. این مکان یک مکان تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور کیش 94 خواهد بود.



بازار سفین کیش

این بازار که در بخش غربی جزیره زبای کیش و کنار ساحل شمالی واقع شده است و تحت عنوان یک مرکز تفریحی می باشد و یک بازار قدیمی است. این بازار شامل 69 غرفه میباشد و تهویه مطبوعی در فضای سر پوشیده دارد. این مکان یک مکان تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور کیش خواهد بود.

بازار هایپر مارکت کیش

این بازار بزرگ با مساحت 80000 متر مربع  در خیابان فردوسی کیش واقع است. این بازار دارای انواع پوشاک، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و مایحتاج روزانه مانند میوه ،غذا،مواد شوینده،لبنیات و غیره میباشد. این مکان یک مکان تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور کیش 94 خواهد بود.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان )

استخر کرانه کیش مجموعه ایست تفریحی، ورزشی که از اولین مراکز ایجاد شده با هدف توسعه ورزش در جزیره کیش به شمار می رود. این مجموعه در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع با تمامی امکانات در منطقه ای کاملا مشرف به دریای خلیج همیشه فارس، احداث گردید. عمق استخر کرانه کیش ۴٫۲ متر و در ابعاد ۷ *۱۸ متر می باشد. این مجموعه مخصوص بانوان می باشد. بانوان محترم و مسافران تور کیش در هنگام شنا همچنین میتوانند از تماشای سواحل آرام و مرجانی جزیره کیش لذت ببرند.

از امکانات استخر کرانه کیش می توان به حوضچه های جکوزی ، حوضچه های آب سرد ، سونا خشک و بخار ، سالن بدنسازی ، سالن ایروبیک ، بوفه و امکانات رختکن و دوش اشاره کرد که میهمانان تور کیش 94 می توانند از این امکانات بهره ببرند و لحظاتی شاد را برای خود به ارمغان بیاورند

آدرس استخر کرانه کیش:

جزیره زیبای کیش- پشت مجتمع مسکونی آب و برق- خیابان گلدیس- مجموعه ورزشی کرانه.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: استخر کرانه کیش ( ویژه بانوان ),تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,استخر های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازار های نسبتا قدیمی کیش می باشد که در دو طبقه احداث شده است . در طبقه اول این بازار غرفه ها و فروشگاه ها قرار گرفته اند و طبقه دوم شامل بخش های اداری و خدماتی این بازار می باشد . این بازار دارای 310 غرفه است و وسعت آن 26500 متر مربع می باشد .

 بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

از امکانات این بازار می توان به رستوران و کافی شاپ و قسمتی برای بازی کودکان اشاره کرد . در این بازار انواعی از پوشاک ، لوازم منزل ، کیف و کفش و ... به چشم میخورد . این بازار همچنین نواعی از لباس های مجلسی زنانه و مردانه را نیز ارائه می دهد که گردشگران هتل داریوش کیشمی توانند جهت خرید اینگونه اقلام به این بازار مراجعه کنند .

مطالب مرتبط :

بازار ونوس کیش

مرکز تجاری کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار ونوس کیش,مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار پانیذ کیش

 

این بازار در زمینی به مساحت 10000 متر مربع در شرق جزیره کیش و در خیابان فردوسی واقع شده است . این بازار با نمای شیشه ای و معماری خاص خود نظر بسیاری از گردشگران هتل داریوش کیش را به خود جلب کرده است .

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

این بازار دارای 183 غرفه می باشد که در زمینه های مختلف از قبیل : پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... فعالیت می کنند . این بازار همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ و کافی نت هم می باشد .

 مطالب مرتبط :

بازار پانیذ کیش

بازار زیتون کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پانیذ کیش,مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,ارزان ترین مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ستاره کیش

مسافران تور کیش 94 ، تور کیش عید 94، تور کیش نوروز 94 در این هتل اقامت خوشی خواهند داشت.هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. هتل ستاره کیش هتلی دو ستاره است که به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و اتاق های بسیار راحتی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات هتل ستاره کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

اتاق هتل ستاره کیش

رستوران هتل ستاره کیش

مطالب مرتبط:
هتل ستاره کیش
هتل ونوس کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آبادگران کیش

 

مسافران تور کیش 94 ، تور کیش عید 94، تور کیش نوروز 94 در این هتل اقامت خوشی خواهند داشت.هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیشمی باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد.

امکانات هتل آبادگران کیش

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

هتل آبادگران کیش

پذیرش هتل آبادگران کیش

راهروی هتل آبادگران کیش

 

مطالب مرتبط:
هتل آبادگران کیش
هتل آرا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,هتل های کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سالار کیش

مسافران تور کیش 94 ، تور کیش عید 94، تور کیش نوروز 94 در این هتل اقامت خوشی خواهند داشت.هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

مطالب مرتبط:


هتل سالار کیش


هتل ایران کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سالار کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسافران تور کیش 94 ، تور کیش عید 94 ، تور کیش نوروز 94 در این هتل اقامت کنند.هتل قائم کیش در مرکز جزیره  کیش واقع شده و به جاههای دیدنی و مراکز خرید نزدیک می باشد این هتل دارای ۲ ساختمان قدیمی و نوساز است که هر دو ساختمان از یک رستوران غذا سرو می کنند. این هتل دارای ۸۰ اتاق می باشند که همگی امکانات یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس ایرانی، ماهواره دارند. 

امکانات هتل قائم کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل قائم کیش,هتل های کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسافران تور کیش 94 ، تور کیش عید 94 ، تور کیش نوروز 94 از این بازار دیدن کنند.بازار دامون کیش در زمینی به مساحت 4300 متر مربع در سال 1391 احداث شد،  این بازار در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش ایر در دو طبقه تجاری با 100 غرفه  و یک طبقه اختصاصی جهت فود کورت و رستوران محیطی دلپذیر  را فراهم آورده است. این بازار به دليل وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون، محبوبیت زیادی بین گردشگران تور کیش و شهروندان كيش را دارا میباشد. 

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

 بازار دامون کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار دامون کیش,بازارهای کیش,ارزانترین بازارهای کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

قایق های کف شیشه ای کیش

 

یکی از دیدنیهای جذاب کیش قایقهای کف شیشه ای آن هستند . آب‌های جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان‌ها ماهی‌های تزیینی و رنگارنگ و خرچنگ‌ها ، ستاره‌های دریایی و غیره می باشد که با قایق‌های کف شیشه ای تماشای آنها امکان پذیر است و شما می توانید توسط این قایق ها به دیدن دنیای زیر دریا بنشینید .

قایق های کف شیشه ای کیش

این قایق‌ها در اسکله تفریحی مستقر هستند و مسافران تور کیش می توانید در آنجا از این قایق ها استفاده کنید .

 

 

مطالب مرتبط :

قایق های کف شیشه ای کیش

آکواریوم کیش

هتل داریوش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قایق های کف شیشه ای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

شهر زیرزمینی کاریز

 

شهر زير زميني كاريز ، شامل سه رشته قنات و 274 حلقه چاه مي باشد كه مكاني تفريحي است و امكاني براي بازديد قنات هاي باستاني جزيره زيباي كيش مي باشد . بعضی از این چاه ها به طور کاملاً دست نخورده باقی مانده و بعضی از آنها را جهت تهویه ی بهتر هوا و نوردهی بیشتر به صورت مخروطی درآورده اند . شهر زير زميني کيش (کاريز) با توجه به ويژگيهاي منحصر بفرد آن از جمله مرجاني بودن جزيره ، آب شيرين قنات ، هواي خنک در زير زمين و سقف مرجاني مملو از فسيلهاي با قدمت بسيار بالا در فهرست مهمترين ابنيه جهاني قرار مي گيرد .

شهر زیرزمینی کاریز
قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده است . قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌ ، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌ ، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند .

شهر زیرزمینی کاریز

امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاریز کیش خوانده مي‌شود . شهر زير زميني کاريز در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان ، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس ، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود . شهر کاریز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد . سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد .

شهر زیرزمینی کاریز

دو ويژگي کاريز را در فهرست ابنيه جهاني در خواهد آورد ، اول اينکه کاريز در دل تنها جزيره مرجاني دنيا واقع است و دوم آنکه تنها بنايي است که سقف مملو از صدفها و مرجانهاي طبيعي است . گفتني است که خاک هاي برداشت شده از کاريز داراي خواص درماني زيادي است که در " گل درماني" استفاده هاي فراوان خواهد داشت .

شهر زیرزمینی کاریز

 

مسافران تور کیش می توانند از این شهر زیرزمینی زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

شهر زیرزمینی کاریز

شهر باستانی حریره کیش

هتل داریوش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: شهر زیرزمینی کاریز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک ساحلی مرجان

 

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی مرجان در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد . مسافرین زیادی هرساله از این مکان تفریحی دیدن می کنند . در پارک ساحلی مرجان آلاچیق های زیبایی ساخته شده است و محیطی زیبا و آرامش بخش و دور از هر گونه سر و صدایی را برای مسافران و گردشگران عزیز فراهم آورده است . 

پارک ساحلی مرجان

مسافرات تور کیش می توانند از این پارک زیبا دیدن نمایند .

مطالب مرتبط :

پارک ساحلی مرجان

پارک ساحلی میرمهنا

پارک ساحلی سیمرغ

پارک شهر کیش

هتل داریوش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک ساحلی مرجان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

سواحل کیش

يكى از شگقتيهاى جزيره مرجاني كيش، سواحل آن است . خاک کیش دارای ساخت مرجانی است و با رنگ نقره فام در زيرآفتاب از درخشندگي خيره‌كننده‌اي برخوردار است . اين ويژگي را بسياري از سواحل دنيا كه از ماسه خاكستري پوشيده شده اند، ندارند . آب دريا در ساحل اين جزيره شفاف و روشن است و تا فاصله‌اي دور مي توان كف دريا را به راحتي تماشا كرد . کارشناسان محیط زیست این خاصیت را به وجود مرجان های پیرامون جزیره نسبت می دهند آنها معتقدند که مرجان ها به صورت طبیعی موچب تصفیه آب و شفافیت سواحل جزیره می شوند .

سواحل کیش

ماهي‌ها و ديگر آبزيان موجود در سواحل كيش از استثنايي‌ ترين ويژگي اين جزيره به شمار مي‌روند در عين حال مرغوب‌ترين ماهي‌هاي خوراكي كشور نيز در همين سواحل توسط شركت صيد كيش و بوميان ماهيگير صيد مي شود .

در سواحل آرام کیش بر خلاف سواحل دیگر جهان میتوان از نمایش فردی و اجتماعی ماهی های رنگارنگ بهره برد و به تماشا نشست . این سواحل عاری از هرگونه موجود آزار دهنده است و در چهار فصل سال (بهار و تابستان درشب) از این زیباییهای منحصر به فرد طبیعی وعظمت خلقت استفاده نمود . تفریحاتی چون ماهیگیری ، قایق سواری ، غواصی ، اسکی روی آب و غیره .

سواحل کیش

 

 

مطالب مرتبط :

سواحل کیش

کشتی یونانی

اسکله تفریحی

هتل داریوش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: سواحل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()