نوشته شده توسط : سیمین

هتل هاترا مشهد

هتل  ۴ ستاره  هاترا مشهد یکی دیگر از هتل های زیبا در شهر مقدس مشهد می باشداین هتل لوکس در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. این هتل ۴ ستاره در خيابان امام رضا ، دانش غربي،كوچه سرشور و نبش سرشور۳۷ واقع شده است. همچنین هتل هاترا درفاصله  ۱۰ دقیقه ای از حرم امام رضا قرار گرفته است.هتل هاترا دارای سرویس رایگان به صورت چندین نوبت در روز به حرم  می باشد.این هتل زیبا تا فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در ۳۰ دقیقه ای هتل واقع شده است.این هتل پذیرای زائران و گردشگران عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. 

 

امکانات هتل هاترا مشهد:

هتل هاترا دارای اتاق های ۲ تخته و ۴ تخته و سوئیت های بزرگ و خانوادگی برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. اتاق هایی با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، حمام با ست کامل ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هاترا می باشد.میهمانان تور مشهد نوروز 95 می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل نمایند. همچنین در رستوران هتل ناهار ، شام ومنوی غذای انتخابی شامل ۶ نوع در هر وعده می باشد که مهمانان تور مشهد می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن ها لذت ببرند. از امکانات هتل هاترا می توان به  سالن کنفرانس، کافی نت ، گیم نت ،صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس ، کافی شاب و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.


هتل مینو مشهد

هتل ۴ ستاره مینو مشهد یکی از هتل های معروف در مشهد می باشد. این هتل مجلل و لوکس در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر بنا شده است.هتل مینو در ۱۵ دقیقه ای فرودگاه مشهد واقع شده است که باعث شده تا مورد توجه زائرین تور مشهد نوروز 95 قرار بگیرد. همچنین ایستگاه  راه اهن تنها ۲۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل مینو مشهد:

این هتل ۴ ستاره با داشتن ۹۰ اتاق به صورت اتاق های دبل ، تریپل ، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد.همگی اتاق ها مجهز به اتاق های با نور مناسب ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، تنها بخشی از امکانات اتاق های هتل مینو می باشد. امکانات ورزشی هتل شامل سونا ، استخر ، بیلیارد و سالن ورزشی کاملا مجهز می باشد که مسافران تور مشهد نوروز 95 میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

 

از امکانات هتل مینو می توان به كافی شاپ ،اينترنت در لابی ، پارکینگ اختصاصی ، سالن ورزشی ، گیم نت ، کافی نت ،تاکسی سرویس ، گشت درون و برون شهری ، ترانسفر رایگان فرودگاه و چایخانه سنتی اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرمیس ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره آرمیس ازمیر ۱۵۰ متر تا نمایشگاه بین المللی شهر فاصله دارد ایستگاه قطار و ایستگاه مترو  Basmane در ۷۰۰ متری و همچنین فرودگاه Adnan Menderes در ۱۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره واقع شده است.از هتل تا میدان Eylul تنها ۵ دقیقه فاصله می باشد که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود. 

 

 

 امکانات هتل آرمیس ترکیه:

هتل آرمیس دارای ۷۴ اتاق ، ۱ تخته، ۲ تخته  وسوئیت های خانوادگی است که با طراحی شیک و مدرن ، پذیرای میهمانان و گردشگران تور ترکیه نوروز 95می باشد،اتاق ها همگی در اندازه های مناسب و متنوع  از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ،اتاق ها و امکاناتی ویژه معلولین، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته برا ی مسافران تور ترکیه نوروز 95می باشد. میهمانان هتل آرمیس می توانند در این اتاق های مجهز و تمیز به دور از هر گونه مزاحمتی به استراحت بپردازند. پرسنل هتل آموزش های استاندارد بین المللی را جهت برآورده نمودن آرامش شما کسب نموده و همواره در حال ارزیابی می باشند. خدمات این هتل به صورت آل می باشد همچنین هتل آرمیسخدمات لوکس منحصر به فردی را ارائه می دهد  ودر رستوران  برای مسافران تور ازمیر صبحانه ، ناهار ، شام ، نوشیدنی و میان وعده  سرو می گردد.

 

از جمله خدماتی که هتل آرمیس ارائه می دهد می توان به  اتو کشی ، امکانات اتاق VIP ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، خشکشویی ، سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فکس و کپی ، لباسشویی و کرایه اتومبیل اشاره کرد. این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی تور ترکیه نوروز 95می باشد.


هتل نک ازمیر, ترکیه

هتل 4 ستاره نک ازمیر در منطقه Konak و در ۱۷٫۵ کیلومتری فرودگاه Adnan Menderes واقع شده است همچنین ترمینال اتوبوس تنها در ۷ کیلومتری هتل واقع شده است که باعث جذب مسافران تور ترکیه نوروز 95 میشود.

  

امکانات هتل نک ازمیر:

هتل نک دارای ۵۴ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. میهمانان تور ترکیه نوروز 95 می توانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت پرداخته و از طریق اینترنت بی سیم، به گشت و گذار در اینترنت مشغول شوند.اتاق های هتل نک دارای امکاناتی نظیر : پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات ، میز کار ، گاو صندوق، یخچال می باشد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.

هتل نک ازمیر انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران داخل و محوطه هتل با خدمات منحصر به فرد ، مدرن وبه صورت ALL ( شامل : صبحانه، ناهار و شام) ارائه می دهد. در صورت درخواست مسافرينتور ترکیه نوروز 95، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.کارکنان این هتل  ۴ ستاره به زبان ترکی و عربی صحبت می کنند. کارکنان مهربان و با دقت هتل،به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی می باشند.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

اگر به دنبال اوقاتی خوش و خاطره انگیز در نگین خلیج فارس هستید پیشنهاد ما برای اقامت در هتل هلیا چهار ستاره کیش را بپذیرید. مجموعه هتل هليا در زمينى به وسعت ۵٫۰۰۰ متر مربع با زيربناء ۴٫۰۰۰ متر مربع در سال ۱۳۸۲ کار خود را آغاز نمود . این هتل به دلیل نزدیکی به بازارها و مراكز خريد و در مركز جزيره زيباى كيش محل مناسبی برای لذت بردت از امکانات این جزیره برای مسافرانتور کیش نوروز 95 است.

امکانات هتل هلیا کیش:

تعداد اتاقهاى هتل هلیا کیش ۶۲ باب مى باشد که تعداد ۲۲۵ عدد تخت را در خود جاى مي دهد و ۸ سرويس بهداشتی اضافه را دارا مى باشد. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز تور کیش نوروز 95می باشد. فضای سرسبز و زیبای داخل هتل با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ، قلیان و چای آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. میهمانان گرامی می توانند با استفاده از اتومبیل های مجهز و سرویسهای منظم با آرامش به فرودگاه رفت و آمد نمایند.همچنین ماشینهای مدل بالا دارای امکان اجاره در این هتل را دارند. پرسنل و کادر مجرب هتل هلیا کیش آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان عزیز و گرانقدر تور کیش نوروز 95می باشند.


هتل سارا کیش

هتل سه ستاره سارا کیش در قلب مراکز تفریحی و تجاری کیش  ,هتلی با امکانات مناسب می باشد  با دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارهای کیش نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری کیش ، پانیذ ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا ، اسکله ، اماکن تفریحی و گردشگری در کیش ، ادارات و بانک ها از مهمانان تور کیش نوروز 95برای اقامت دعوت می کند . همچنین هتل سارا کیش ۱۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد .هتل سارا کیش در چهار طبقه و ۷۲ اتاق در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است و در جزیره کیش ، خیابان رودکی بعد از میدان پردیس واقع شده است . ۷۲ باب اتاق هتل سارا کیش شامل (۶ باب رویال سوئیت) (۱۱ باب سه تخت) (۳ باب سینگل) (۵۲ باب دوتخت) می باشد .

امکانات هتل سارا کیش:

خدمات هتل سارا کیششامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ساینا با ظرفیت ۱۲۰ نفر، فست فود با ظرفیت ۱۲۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۷۵ نفر ، چایخانه سنتی هتل سارا (چای , قلیان , آش و …) ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، لابی ، سالن همایش هتل سارا کیش (کنفرانس) ظرفیت ۷۰ نفر ، ATM ، لاندرى ، نمازخانه (مردانه و زنانه) ، آسانسور ۲ دستگاه ، صندلى ماساژور، راهنماى گردشکری تور کیش نوروز 95هتل سارا کیش ( مستقر در لابی) ، سه باب غرفه و … می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. در هتل سارا کیش صبحانه بوفه و ترانسفر (استقبال) فرودگاهى رایگان برای مسافران تور کیش نوروز 95بوده و همچنین نفرات بالاى پنج سال سرویس اضافه کامل محاسبه میگردد.


هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد و دسترسی خوبی به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود که میهمانان تور کیش نوروز 95را به خود جذب میکند.

1هتل-شایگان-کیش.jpg

امکانات هتل شایگان کیش :
این هتل در 7 طبقه بنا شده است .از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره اشاره کرد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال میباشد. مسافران تور کیش نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

5هتل-شایگان-کیش.jpg

6هتل-شایگان-کیش.jpg

-شایگان-کیش3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تورکیش  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

-ریکسوس-پرا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-پرا4.jpg

-ریکسوس-پرا6.jpg

-ریکسوس-پرا5.jpg


هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره است که در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.در این هتل هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-سور-ملی-استانبول2.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول :

سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سورملی-استانبول6.jpg

-سور-ملی-استانبول4.jpg

-سورملی-استانبول7.jpg


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول نوروز 95با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل ۵ ستاره دلفین امپریال آنتالیا یکی از هتل های مجموعه ی دلفین است که در ترکیه و در انتالیا ساخته شده است. این هتل از نظر امکانات بسیار بی نظیر است .این هتل در ۱۲ طبقه سه سال پیش ساخته شد و تا اکنون هزاران هزار مسافرتور آنتالیا نوروز 95، روزهای شیرین سفر خود را در آن سپری کرده اند. ساحل لارا از جمله امتیازهای گردشگری این هتل به حساب می آید. برای رسیدن به مرکز شهر باید فاصله ی ۲۰ کیلومتر را طی کنید اما تا فرودگاه تنها باید ۱۰ کیلومتر سپری کنید.

-دلفین-امپریال1.jpg

این هتل ۵۴ هزار متر زیر بنا دارد، که ۶۵۰ اتاق از جمله ویژگی های آن است. اتاق های هتل امپریال در واقع شامل نمونه های مختلفی از سوییت لوکس تا استاندارد و … می شودکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می باشد.کودکان در این هتل از تفریحات و سرگرمی های زیادی برخوردارند.این هتل هر چند از جدیدترین هتل های انتالیا است اما در بین هتل های برتر آنتالیا رتبه ی ۸ ام را از آن خود کرده است.این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است .

-امپریال9.jpg

-امپریال8.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سرسره های آبی، اتاق های بازی و … همه از امکانات تفریحی در این هتل است. هتل دارای امکانات آب گرم و استخر است. مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 که در فصل بهار و ایام نوروز به این هتل سفر می کنند، می توانند از استخر روباز با آب گرم ۲۸ درجه استفاده کنند.رستوران های این هتل شامل بهترین منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. شما می توانید از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. در برخی مکان های این هتل می توانید وای فای رایگان در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید نیز می توانید سری به فروشگاه های این هتل بزنید.سالن جلسه در هتل، با بهترین امکانات و دکوراسیون در اختیار توریست ها قرار دارد. البته سالن همایش و سالن جشنی نیز در هتل دایر است که پذیرای مهمانی ها و مراسمات گرم شماست.هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سونا و ماساژ نیز می باشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دلفین-امپریال7.jpg

-امپریال5.jpg

-دلفین-امپریال2.jpg

-دلفین-امپریال4.jpg

 


هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل پنج ستارههیل ساید سو آنتالیا  بسیار شیک و زیبا می باشد .این هتل در ساحل کنیالتی قرار دارد و بسیار چشم انداز مناسبی دارد .فاصله این هتل تا مرکز شهر کمتر از  ۱٫۵ کیلومتر و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه هم اگر با ماشین سواری بروید ۱۵ دقیقه زمان میبرد و در نزدیکی پارک ساحلی کونیالتی که در سال ۲۰۰۹ بازسازی شده است قرار دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میشود.

-هیل-ساید-سو1.jpg

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

وجود ۲۹۰ اتاق لوکس در هتل که بالکن اختصاصی برای هر اتاق و همچنین اینترنت پر سرعت در اتاق و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت ی بار این سرویس های خواب تعویض می شود,اتاق ها مجهز به نور و دکوراسیون شیک و پیشرفته می باشد که مهمانان تور آنتالیا نوروز 95 احساس آرامش داشته باشند و بتوانند به راحتی استراحت کنند.اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مهمانان که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد.وجود ۶ رستوران در هتل هیل ساید سو آنتالیا وهمچنین ۴ تریا که به مهمانان هتل خدمات می دهندوجود سرگرمی و تفریحی های دیگر در هتل مانند:استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی…..سرگرمی های متنوع دیگر و همچنین خدمات خوبی که هتل برای مهمانان هتل در نظر گرفته است. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هیل-ساید-سو3.jpg

-هیل-ساید-سو4.jpg

-هیل-ساید-سو5.jpg

-هیل-ساید-سو6.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 95 و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا

 

هتل 5 ستاره ریکسوس لارس آنتالیا در سال 2002 میلادی در زمینی به مساحت 50000 متر مربع در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 534 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آنتالیادر 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است. هتل ریکسوس یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای ریکسوس است. هتل های زنجیره ای ریکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه می باشد که مسافران تور آنتالیا نوروز 95را به خود جذب میکند.

 

-ریکسوس-لارس-انتالیا2.jpg

 

امکانات هتل ریکسوس لارس آنتالیا:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، باغ، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی کودک، گیم نت، استخر روباز و سرپوشیده، شیرجه، ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، سونا، غواصی، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، شش زمین تنیس، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، بازی دارت، بولینگ، کرایه دوچرخه، اسب سواری و... . مسافران تور آنتالیا نوروز 95  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-ریکسوس-لارس-آنتالیا5.jpg

 

-ریکسوس-لارس-آنتالیا3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ساحلی کریستال آنتالیا

هتل 3 ستاره ساحلی کریستال آنتالیا در یکی از شهرهای زیبای ترکیه است. این هتل ۳ ستاره در ساحل زیبای کنیالتی واقع شده است .فرودگاه آنتالیا تنها ۴۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات هتل کریستال آنتالیا:

هتل ساحلی کریستال دارای اتاق های استاندارد و خانوادگی که از چشم انداز تماشایی دریای مدیترانه و یا رشته کوههای شهر آنتالیا برخوردار می باشند با طراحی  مدرن  و منحصر به فرد تزئین شده است. اتاق ها به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، مجهز می باشد. رستوران هتل، شبها، با سرو خوراکهای ترکی از میهمانان تور آنتالیا نوروز 95پذیرایی کرده و تریای لابی نیز نوشیدنی و اغذیه ارائه می دهد. يک صرافی  نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.همچنین در صورت درخواست مسافرين تور آنتالیا، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.مهمانان تور آنتالیا نوروز 95می توانند با آرامش در باغهای خوش منظره محل به قدم زدن بپردازند.

از جمله خدمات هتل ساحلی کریستال می توان به ، اتو کشی ، امکانات جلسه و ضیافت ، خانه داری ، خدمات تهیه بلیط ، خدمات تورها ، خشکشویی ، دستگاههای خودکار فروش نوشابه ، سرویس اتو شلوار ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،سرویس مستخدم ، صبحانه در اتاق ، فکس و کپی ، لباسشویی ، منوهای رژیمی وکرایه اتومبیل اشاره کرد.

 

 

 

 


هتل پامیرا آنتالیا

هتل 3 ستاره پامیرا آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیارعالی برخوردار می باشد .این هتل زیبا و ساحلی تا مرکز شهر آنتالیا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل پامیرا در ۲۵ دقیقه ای فرودگاه بین المللی آنتالیا واقع شده است که مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به خود جذب کند .

امکانات هتل پامیرا آنتالیا:

این هتل ۳ ستاره دارای اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد. اتاق ها از تمامی امکانات رفاهی شامل دکوراسیون مدرن ، تهویه مطبوع ، تلویزیون LCD ، مینی تریا ، حمام اختصاصی مجهز و لوکس و سشوار برخوردار می باشند. رستوران هتل نیز در فضای باز و دلفریبی قراردارد و درآن انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ سرو می شود.میهمانان تور آنتالیا می توانند از نوشیدنی های استوایی خوشمزه در تریا سالن بیلیارد لذت ببرند.

علاوه بر نظافت شبانه روزی اتاق ها ، جابجایی رایگان میهمانان تور آنتالیا نوروز 95به سواحل مورد نظر اطراف ؛ پارکینگ اختصاصی نیز جزو خدمات ارائه شده هتل پامیرا می باشد. سرویس رایگان اینترنت نیز در تمامی اتاقها و در اماکن عمومی هتل از دیگر امکانات هتل می باشد. همچنین هتل دارای استخر روباز بزرگ می باشد که میهمانان تور آنتالیا نوروز 95می توانند در استخر روباز هتل پامیرا ، به آبتنی بپردازند. از امکانات این هتل ۳ ستاره می توان به امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط اشاره کرد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا بهمن 94

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ستاره طلایی کیش

_ستاره_طلایی_کیش.jpg

هتل 3 ستاره ستاره طلایی یکی از هتل های زیبای جزیره کیش می باشد که از مراکز خرید کمی دور است. امکاناتی که هتل برای میهمانان عزیز خود فراهم کرده است سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران را فراهم میکند. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را با تور کیش سپری کنند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

_ستاره_طلایی_کیش2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش1.jpg

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش3.jpg

  هتل لوتوس کیش

lotus_hotel_6.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گريد B           تعداد اتاق ها : 110

آدرس :  جزیره کیش ، میدان امیر کبیر (روبروی پاساژ مروارید ) هتل لوتوس

شروع قيمت از 230,000 تومان

هتل لوتوس کیش که با الهام از ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، این هتل در بهترین منطقه گردشگری کیش و وقعیتی مکانی خوبی برای خرید از بازرها برای گردشگران قرار گرفته در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3 طبقه در آبان ماه 1390 افتتاح گردید. هتل بین المللی لوتوس کیش دارای لابی به مساحت 1000 متر مربع، رستوران غذای ایرانی و فرنگی به مساحت 1000 متر مربع، آشپزخانه به مساحت 400 متر مربع، 2 آسانسور، کافی شاپ و مینی بار است. این هتل شامل 72 اتاق می باشد که از این میان، 40 اتاق دارای ظرفیت بیش از 3 نفر است. همچنین محوطه باغی با مساحت بالغ بر 1200 متر مربع این هتل را احاطه نموده است.نام قدیم هتل لاله بوده است. این هتل بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است.

باطلاع می رسانیم نرخ اقامت در این هتل از اول دی ماه تا اطلاع ثانوی همراه با ناهار می باشد.

 

lotus_hotel_3.jpg

lotus_hotel_4.jpg

 

 

 

 هتل فلامینگو  کیش

 44.jpg 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل چهار ستاره گريد A           تعداد اتاق ها : 205

آدرس : كيش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

شروع قيمت از 320,000 تومان

هتل چهار ستاره ی فلامینگو  کیش با مساحت 27000 متر مربع در قلب جزیره زیبای  کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج  همیشگی فارس واقع گردیده است. طراحی معماری هتل فلامینگو کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر202 اتاق و سوئیت می باشد. هتل زیبای فلامینگو دسترسیآسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره را امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.

 

122.jpg

13.jpg نوع

15.jpg نوع

22.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

غواصی در جزیره کیش

 به دلیل مرجانی بودن جزیره و شفافیت آب دریا كه امكان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر میسازد جاذبه فراوانی برای گردشگران و شهروندان كیش دارد . 2مركز در باشگاه ورزش های دریایی كیش و اسكله تفریحی خدمات و آموزشهای لازم همراه با كلیه تجهیزات و امكانات (لباس مخصوص، كپسول هوا و. . . ) را در اختیار علاقمندان به غواصی قرار می دهند .

_کیش.jpg


در زیر به معرفی مکانهای مرجانی و مناسب غواصی در جزیره کیش می پردازم
بیگ كورال و ژوراسیك پارك
از مکانهای زیبای این جزیره می توان به سایتهای بیگ کورال و ژوراسیك پارك اشاره کرد. این ریفهای مرجانی که در شرق جزیره واقع گردیده اند، دارای اکوسیستم غنی و زیبائی می باشند که خیره کننده چشمان هزاران غواص ایرانی و خارجی در طول سال است. عمق این دو سایت به هنگام مد کامل متجاوز از 6 تا 8 متر و هنگام جزر کامل کمتر از 5 متر میباشد این مکانها از تنوع فراوانی از آبزیان برخوردار اند.

 

 _کیش1.gif

جزیره كیش از نظر محیط زیست طبیعی، یكی از بكرترین مناطق خلیج فارس بوده و بجرات می توان گفت که ریفهای مرجانی شرق جزیره كیش از غنی ترین و زیبا ترین مناطق و مساعد ترین مکانهای غواصی در کشورمان را در برگرفته استپوشش مرجانی این جزیره در سواحل شرقی آن واقع گردیده که هرساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان غواصی قرار می گیرد. غواصی دركیش در تمامی طول سال امکانپذیر بوده و مکانهای کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد و حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی درکیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور نموده است

همچنین در سایت بیگ کورال صخره های زیر آبی بسیار زیبائی پدیدار می گردند که مملو از آبزیان ریز از جمله انواع خرچنگها ، میگوها و عنکبوتهای دریائی بوده که برای عکاسی ماکرو بسیار مناسب است.


از انواع ماهیها میتوان به : جراح - دخترناخدا - هامور - جاش - ساردین - باراکودا - تون - اژدرماهی - موری ایل - استون فیش -اسکورپیون - دلقک و ریف شارک همچنین سفره ماهیان، اشاره کرد. انواع لابستر و لاکپشتهای پوزه عقابی و پشت سبز ،همپنین مرجانهای طبقاتی و مغزی و نیز گاها انواعی از سافت کورال در این سایت دیده میشوند. پوشش مرجانی سایت که شمالی- جنوبی و در امتداد ساحل به صورت نواری کشیده شده است در جنوب متراکم تر و در شمال کمتر است
برای دسترسی به این سایتها میتوانید از مراکز غواصی موجود در جزیره و قایق های غواصی استفاده کرده و یا می توان با اتومبیل به ساحل هتل سیمرغ و از آنجا به سایت بیگ كورال به آسانی رسید . این سایت برای اسنورکلینگ و نیز نایت دایو بسیار مناسب است

شنا کیش

ورزش شنا در کیش یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم استفردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد. ورزش شنا ورزشی است كه از سن نوزادی تا سن كهنسالی میتوان آنرا انجام داد و به طور كلی ورزشی است كه هیجان و اضطراب را كاهش داده، عضلات را قوی و محكم كرده و بدن را نرم و انعطاف پذیر می سازد و باعث می شود كه فرد انرژیی بیشتری برای انجام كارهای روزانه خود كسب كند. 

_کیش.jpg

 


طریقه علمی برنزه شدن 
تا اینجا به نظر می رسد كه آفتاب فقط دشمن پوست است، و ماباید تا آنجا كه می توانیم خود را دور از آن نگه داریم. در صورتی كه آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر كسی پوشیده نیست.

 

_کیش_1.jpg

 

همچنین همه پزشكان تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر زیادی دارد اما مساله مهم این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده زیادی از مردم خوابیدن در جلوی اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس پیاده روی و گردش، توپ بازی و تفریحات دسته جمعی مختلف، آن هم نه در وسط روز، بلكه ابتدا صبح و عصر، و سپس در نزدیكیهای ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند ضمن تامین سلامت روحی و جسمی، پوست بدن شما را برنزه كند. 
اما اگر قرار است یك نفر تنها به وسیله خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كند، بایستی طی روزهای مدیدی ( زیادی) به كار بپردازد. به این ترتیب كه روز اول فقط چند دقیقه( آن هم نه در وسط روز) در آفتاب بخواند. و روزهای بعد، هر بار یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نماید. همچنین فراموش نشود، كه پوست صورت انسان به مناسبت حساسیت خاصی كه دارد ، باید حتی الامكان در نیم سایه قرار گیرد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار عربهای کیش

بازار صفین یا بازار عربها  با معماری سنتی عربی ، در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲٬۳۰۰ متر مربع در منطقه بومی‌نشین و نزدیک به ساحل شمال غربی جزیره واقع شده است.  

_عربها.jpg

بازار عربها کیش مرکز خریدعربها کیش با معماري سنتي عربي يكي از بازارهاي قديمي و جاذبه هاي توريستي جزيره كيش مي باشد. بازار عربهای کیش قدیمی ترین بازار جزیره کیش است که از سالهای دور تا کنون مرکز خرید بومیان جزیره کیش بوده و میباشد .
بازار عربها از نظر مساحتی بسیار کوچک بوده و بیشتر فروشندگان آن عرب زبان هستند و شما کمتر کسی را مشاهده میکنید که در آنجا با زبان فارسی سلیس سخن بگوید .

این بازار در یک طبقه احداث و به بهره برداری رسید. بازار صفین کیش دارای ۷۰ غرفه فعال در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی است. اغلب فروشندگان از اهالی بومی جزیره و عرب زبان هستند

-کیش.jpg

این بازار به دلیل قدمت، معماری عربی، اداره سنتی آن و همچنین ارزان بودن برخی از کالاها به نسبت سایر مراکز خرید، مورد استقبال گردشگران است
بازار عربها در یک طبقه واقع شده و به دلیل دوری مسافتش از مرکز شهر کمتر مسافری به این بازار مراجعه میکند .
خرید از بازار عربها مسلما به نفع اقشار کم درآمدتر جامعه است زیرا کالاهای بازار عربهای کیش بسیار ارزان تر از مراکز خرید دیگر جزیره ی کیش بوده و تقریبا تنوع کالا نیز در آن بالاست .

بازار عربها تقریبا در نزدیکی بازار پارس خلیج میباشد و یکی از بینظیرترین ساحل ها و اسکله های جزیره در مجاورت آن واقع شده است. حداقل یکبار بازدید بازار صفین، مطمینا برای هر مسافری جذابیت خواهد داشت.
بازدید از بازار عربها حداقل یک بار هم که شده برای هر مسافری جذاب خواهد بود .

بازار ونوس کیش

بازاربین المللی ونوس جزیره کیش، یکی از بازارهای قدیمی جزیره کیش است. این بازار در سال ۱۳۷۵ در فضایی به مساحت۲۶٬۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و با ۳۱۰ غرفه احداث و به بهره برداری رسید در این بازاربیشتر پوشاک زنانه عرضه میشود. و کمتر در آن فروش سایر محصولات خانگی مشاهده میشود زمینه فعالیت غرفه‌ها پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی ومشاور املاک می باشد.

_ونوس_کیش.jpg

در  بازارونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد.

در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند

_ونوس_کیش_1.jpg

بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد وبازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر  گردشگرانی که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.

بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس ۲ یکی ازمدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .

_پردیس_کیش_2.jpg


در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس ۲ یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداري و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است.

_پردیس_کیش2.jpg

.
همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش اسفند 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره ستاره طلایی یکی از هتل های زیبای جزیره کیش می باشد که از مراکز خرید کمی دور است. امکاناتی که هتل برای میهمانان عزیز خود فراهم کرده است سرویس بازار است که موجبات راحتی گردشگران را فراهم میکند. این هتل از آرامش خوبی برخوردار است و و میمانان می توانند تعطیلات خوبی را با تور کیش سپری کنند. اتاق های این هتل بسیار تمیز است و نسبت به هتل های دیگر کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است. هتل ستاره طلایی کیش نزدیک برخی از مراکز تفریحی کیش از جمله پارک آهوان قرار گرفته است.

_ستاره_طلایی_کیش2.jpg

_ستاره_طلایی_کیش1.jpg

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

_ستاره_طلایی_کیش3.jpg

هتل ارم کیش

ارم2

یکی از شیک تری هتل های کیش هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش می باشد که در سال 1378 افتتاح شد. مساحت این هتل 50 هزار مترمربع می باشد و در بلند ترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. حدود 70 درصد اتاق ها و سوئیت های این هتل رو به دریا برا مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد و این به دلیل معماری منحصر به فرد و پلکانی هتل بزرگ ارم کیش است و اتاق هایی که رو به جزیره واقع شده اند نیز از نمایی منحصر به فرد و بی نظیر برخوردار می باشند.این هتل داراي 210 اتاق زیبا،30 رويال وپرزيدنت سوئيت مجهز در ساختمان اصلي هتل و و140 سوئيت آپارتمان شیک در محوطه ی هتل در اختیار مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد و در مجموع از 1154 تخت تشکیل شده که همه ی اتاق ها و سوئیت ها قابلیت اضافه شدن یک تخت را دارا می باشند. هتل ارم کیش دارای حدود 70 پرسنل مجرب که در اختیار مسافران تور کیش نوروز 95 می باشد.

ارم

ارم1

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

رستوران بزرگ سبز ، رستوران رویال مشرف به دریا، سالن چند منظوره صدف برای گرد همایی، رستوران گردان لوکس،کافی شاپ جام, رستوران سنتی، چای خانه سنتی، لباس شوئی، تهویه مطبوع،فرش فروشی، غرفه شکلات،غرفه لباس، غرفه مشارکت زمانی، غرفه کیف و کفش، آژانس مسافرتی، دفتر گردشگری، رستوران فست فود، سرویس 24ساعته تاکسی، لوازم آرایشی بهداشتی مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95، سالنی جهت برپایی گالری و نمایشگاه، سالن سینما و آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، عابر بانک، اینترنت وایرلسو....

 

یکی از لوکس ترین هتل های کیش هتل بین المللی 5 ستاره ایران کیش است که در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه است که 130 اتاق و 310 تخت خواب دارد. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است.هتل پارسیان مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در این هتل وای فای رایگان وجود دارد و تنها هتل خوب در جزیره است 

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه در تور کیش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

 

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95  



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

TITANICBEACH.jpg

مجلل ترین هتل آنتالیا هتل 5 ستاره تایتانیک بیچ است که در منطقه لارا واقع شده است. این هتل در 4 کیلومتری مرکز لارا و 35 کیلومتری مرکز آنتالیا واقع شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا در ۲۷ کیلومتری هتل برای رفت و آمد راحت مسافران تور آنتالیا نوروز 95 قرار دارد. این هتل 9 طبقه در مجموع 580 اتاق مجلل برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 دارد. هتل کمتر از ۵دقیقه با پیاده روی تا ساحل شنی آنتالیا فاصله دارد..

TITANICBEACH1.jpg

TITANICBEACH2.jpg

TITANICBEACH3.jpg

امکانات هتل تایتانیک بیچ آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،اتاق بازی، اتاق تلویزیون، اتاق صبحانه، سالن کنفرانس، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر کودکان،اینترنت وایرلس، بار، بوفه‌ی استخر، پارکینگ، تهویه‌ی مطبوع، جکوزی، استخر، حمام بخار، خدمات پزشکی، ماساژدرمانی مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ، خشک‌شویی، روزنامه‌، زمین بازی کودکان، سالن بدنسازی، سالن نمایش، سرو غذا در اتاق، آرایشگاه، سوپرمارکت، سونا، صرافی، صندلی حمام آفتاب، صندوق امانات، فروشگاه، کافه، گاراژ، مینی‌کلاب و...

 

هتل پورت نیچر آنتالیا

پورت نیچر3

شیک ترین هتل آنتالیا هتل 5 ستاره پورت نیچر می باشد که در سال 2014 افتتاح شد و در زمینی به مساحت 50000 هزار متر مربع در  منطقه بلک احداث شده است. هتل در مجموع از 612 اتاق های شیک برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تشکیل شده است. هتل پورت نیچر حدود ۲۷ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آنتالیا و ۳۰ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 است و در حدود ۲۰ متری از ساحل دریا قرار گرفته است. 

پورت نیچر

پورت نیچر1

پورت نیچر2

امکانات هتل پورت نیچر آنتالیا:

مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبي، فروشگاه، طلافروشي مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، بوتيک، پزشک، کرايه اتومبیل، اسپا، جکوزي، سونا، اینترنت رایگان، تهویه، حمام ترکی و بخار، انواع ورزش هاي آبي، واليبال ساحلي، دارت، آيروبيک، تنيس، بسکتبال، گاو صندوق، صندوق امانات و...

پورت نیچر4

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95  



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آلزر استانبول

alzer.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آلزر است که در روبروی مسجد کبود واقع شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه مجهز  تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. در این هتل یک صرافی هم  مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد. 

alzer1.jpg

alzer2.jpg

alzer3.jpg

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و...

alzer4.jpg

 

 

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95  



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل جن پنانگ مالزی

_جن_پنانگ_مالزی0.jpg

 یکی از هتل های خوب مالزی هتل 4 ستاره جن پنانگ است.این هتل قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است. که از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود.این هتل در نزدیکی مرکز خرید پرانگین قرار دارد از این رو برای مسافران تور مالزی نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار شیک و راحت است و دید آن به شهر مشرف است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی نوروز 95سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

_جن_پنانگ_مالزی33.jpg

_جن_پنانگ_مالزی22.jpg

امکانات هتل جن پنانگ مالزی:

استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95, سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... 

_جن_پنانگ_مالزی44.jpg

_جن_پنانگ_مالزی11.jpg

 

 

هتل گراند میلینیوم مالزی

هتل گرند میلینیوم

 شیک ترین هتل مالزی هتل 5 ستاره گراند میلینیوم است که در خیابان بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار دارد. این هتل مجموعا از 662 اتاق شیک و مجهز تشکیل شده است. فاصله بین  فرودگاه بین المللی کوالالامپور با هتل  50 کیلومتر می باشد. این هتل در نزدیکی مراکز تجاری کوالالامپور بنا شده است. هتل گرند میلینیوم مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95  است. بازار پاویلیون در نزدیکی این هتل قرار دارد که مسافران تور مالزی نوروز 95 بتوانند به راحتی به بازار بروند.

هتل گرند میلینیوم2

هتل گرند میلینیوم3

هتل گرند میلینیوم 1

امکانات هتل شامل:

لباسشویی، خشکشویی مخصوص مسافران تور مالزی نوروز 95، اتوکشی، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، اسکواش، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، جکوزی، خدمات نگهداری از اطفال، رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، آسانسور، کتابخانه، اتاق های ضد صدا، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق، سرویس کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، صرافی، بیلیارد، دارت، استخر روباز، سنا و... می باشد.

 

هتل داینستی مالزی

1

شیک ترین هتل 4 ستاره مالزی هتل داینستی است که در قسمت مرکزی شهر کوالالامپور احداث شده است.این هتل در فاصله 70 کیلومتری از این هتل فرودگاه بین المللی شهر کوآلالامپور قرار گرفته است.هتل داینستی دارای 788 اتاق شیک که در اختیار مسافران تور مالزی نوروز 95 قرار داده است. ایستگاه مترو حدود 450 متر با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید و اماکن تفریحی کوآلالامپور در نزدیکی این هتل برای مسافران تور مالزی نوروز 95 قرار دارد. در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل برج های دوقلوی پتروناس واقع شده است.  مسافران تور مالزی نوروز 95 این هتل می توانند با طی 500 متر به مرکز تجارت جهانی پوترا دسترسی داشته باشند.

2

3

4

امکانات هتل داینستی مالزی شامل:

خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، صرافی، فکس و کپی، آرایشگاه، استخر روباز، سالن ورزشی مخصوص مسافران تورتور مالزی نوروز 95، رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، بار، مجهر به سیستم تهویه، سرویس کرایه اتومبیل، فروشگاه، لباسشویی و ... 

5

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

بهترین هتل 4 ستاره مشهد هتل الغدیر است که در چهارراه شهدا مشهد قرار دارد.این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم بروند. این هتل در مجموع از 289 اتاق خوب تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز برای مسافران تور مشهد نورز 95 در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.

هتل الغدیر مشهد1

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت مخصوص مسافرانتور مشهد نوروز 95، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

هتل الغدیر مشهد2

 

هتل اعیان مشهد

اعیان1

یکی از هتل های خوب 3 ستاره مشهد هتل اعیان است که در سال 1380در جوار حرم امام رضا (ع) بنا شده است. این هتل با حرم مطهر رضوی 5 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور مشهد نوروز 95 به راحتی به حرم مطهر بروند و تا بازار امام رضا کمتر از 2 دقیقه فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه و ایستگاه راه آهن 10 دقیقه می باشد.این هتل امکانات خوبی را ذر اختیار مسافرانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد.

اعیان 

اعیان2

اعیان4

امکانات هتل اعیان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور مشهد نوروز 95، آسانسور، اینترنت، پارکینگ، لباسشویی، خشکشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، جکوزی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

اعیان3

اعیان5

 

 

 

شیک ترین هتل مشهد هتل 4 ستاره آپادانا است که در چهار راه خسروی که یکی از خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر می باشد واقع شده است.فاصله فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه با این هتل می باشد. از این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله است.این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور مشهدقرار می دهد.

_آپادانا_مشهد1.jpg

_آپادانا_مشهد4.jpg

امکانات هتل آپادانا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی؛ آسانسور، اینترنت، پارکینگ، تاکسی سرویس، جکوزی، لباسشویی، خشکشویی، روم سرویس، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، صندوق امانات، ماهواره، مرکز خرید و...

_آپادانا_مشهد2.jpg

_آپادانا_مشهد.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال کی رونسانس تایلند

هتل ال کی رونسانس تایلند

بهترین هتل 4 ستاره تایلند هتل ال کی رونسانس است که در شهر پاتایا بنا شده است. فرودگاه در نزدیکی این هتل قرار دارد. در این هتل سه بالکن مخصوص برای حمام آفتاب ویژه مسافران تور تایلند نوروز 95 وجود دارد. مرکز خرید رویال گاردن و کافه هارد راک نیز در فاصله 1 کیلومتری از این هتل واقع شده است که مسافران تور تایلند نوروز 95 می توانند به راحتی به خرید بروند. این هتل دارای 129 اتاق شیک می باشد.

هتل ال کی رونسانس تایلند4

 امکانات هتل ال کی رونسانس تایلند شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، ماساژ، اینترنت پرسرعت وایرلس، پارکینگ، استخر روباز برای مسافران تور تایلند نوروز 95، سونا، جکوزی، بالکن مخصوص آفتاب، باشگاه بدنسازی و... 

هتل ال کی رونسانس تایلند1

هتل ال کی رونسانس تایلند3

 

 

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11. JPG

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22. JPG

 

هتل آدریاتیک تایلند

آدریاتیک

بهترین هتل تایلند هتل 4 ستاره آدریاتیک پالاس است. این هتل مجموعا دارای 402 اتاق مجهز برای پذیرایی از مسافران تور تایلند نوروز 95 می باشد. این هتل در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته است. از امکانات این هتل مجهز بودن به اینترنت وایرلس پرسرعت برای مسافران تور تایلند نوروز 95 است. از مزایای این هتل برای مسافران تور تایلند نوروز 95 دسترسی سریع و آسان به ایستگاه های منوریل و اتوبوس است.

آدریاتیک2

آدریاتیک3

امکانات هتل آدریانتیک تایلندشامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، اینترنت وایرلس، گاوصندوق برای مسافران تور تایلند نوروز 95، ماهواره، مجهز به سیستم تهویه، استخر، بار، لباسشویی، خشک‌شویی، اتوکشی، ماساژ، اتاق جلسه، سالن بدنسازی و... 

آدریاتیک1

 

 

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل این هتل تور کیش بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران تور کیش مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان تور کیش پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی تور کیش می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

هتل پارمیدا کیش

 

_پارمیس.jpg

 

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل تور کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

 هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امباسادر دبی

_امباسادر_دبی_1.jpg

 هتل امباسادر دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قسمت بر دبی در منطقه اقتصادی و بیزنسی این شهر واقع گردیده است. این هتل از 108 اتاق بزرگ تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون و روم سرویس می باشند. هتل امباسادر دارای دو رستوران می باشد که غذاهای متنوع و با کیفیت بالا را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید بسیاری مثل برجمان، وافی و سیتی سنتر دیره اشاره نمود از این رو مسافران تور دبی می توانند تمامی احتیاجات خود را در این مراکز خرید برآورده سازند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 8 متر می باشد و پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد.

 آدرس هتل امباسادر دبی : Al Falah Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امباسادر دبی

رستوران، استخر سرباز، اسپا، بار، روم سرویس، سرویس شاتل (به هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، وای فای(با هزینه)، سیستم تهویه آسانسور، روزنامه.

_امباسادر_دبی_2.jpg

_امباسادر_دبی_3.jpg

 

 

هتل ابجار گرند دبی

 

هتل ابجار گرند دبی - Abjar Grand - در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه دیره شهر دبی واقع شده است. این هتل در فاصله 3 کیلومتری ابوهیل و در منطقه هور العنض قرار دارد. هتل ابجار گرند که قبلا RAMADA CONTINENTAL نام داشته است تا ایستگاه مترو ابو هیل 400 متر فاصله دارد. این هتل از موقعیت مکانی مناسب هم برای مقاصد تفریحی و هم برای مقاصد تجاری مسافران تور دبی برخوردار می باشد.

هتل ابجار گرند دبی در مجموع دارای 192 اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه , تلویزیون , چای ساز ,مینی بار , صندوق امانات , تلفن , حمام اختصاصی , سشوار و اینترنت می باشند. میهمانان تور دبی می توانند با اقامت در این هتل از بوفه صبحانه و غذاهای لذیذ رستوران این هتل لذت ببرند.

فاصله هتل ابجار گرند تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره 5 کیلومتر و تا مرکز خرید دبی مال , مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه 10 کیلومتر می باشد، همچنین هتل ابجار گرند تا مرکز شهر دبی 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل ابجار گرند دبی :

استخر بر روی بام هتل , سونا , اتاق بخار , باشگاه بدنسازی و ... . این هتل همچنین فضا و امکانات خاصی برای برگزاری نشست های تجاری میهمانان تور دبی را دارا می باشد. 

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مارکو پلو دبی

هتل مارکو پلو دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان الموتینا در منطقه دیره بنا گردیده است. از امتیازات این هتل که آن را در میان گردشگران تور دبی محبوب ساخته می توان به این نکته اشاره نمود که در چند قدمی مترو قرار دارد. این هتل تا ترمینال 1 فرودگاه بین المللی دبی 5/6 کیلومتر فاصله دارد، همچنین هتل فاصله کمی تا ترمینال اتوبوس و رستوران های مختلف دارد. این هتل از 126 تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر ماهواره، وای فای رایگان، حمام و ... می باشند.  هتل رستوران های مختلفی دارد که انواع غذاهای هندی، چینی و ... در آن برای میهمانان تور دبی سرو می شود.

امکانات هتل مارکو پلو دبی

باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی اسفند 94

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارکو پلو دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,هتل های 4 ستاره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا گردید. این هتل در بین دیگر هتل های سه ستاره کیش از قیمت مناسب تری برخوردار است و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش خود ارایه می دهد. محوطه هتل آنا کیش بسیار و زیبا و با طراوت است که یکی از مزیت های قابل توجه این هتل محسوب می شود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد . هتل آنا کیش دارای 152 اتاقمی باشد که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را شامل می شود. فاصله این هتل تور کیش تا فرودگاه با ماشین  5 دقیقه  و تا مراکز خرید نیز حدود 5 دقیقه می باشد.

آدرس هتل آنا کیش : كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژ پارس نيك

از امکانات هتل آنا کیش می توان به لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و... برای میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 3 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد و در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره کیش واقع گردیده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت رایگان برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش در نظر گرفته شده است. کافی شاپ هتل در طبقه همکف واقع شده است و ظرفیت آن 30 نفر می باشد.هتل همچنین برای تفریح و سرگرمی مسافران یک میز بیلیارد در طبقه اول قرار داده است که مسافران تور کیش می توانند از آن بهره ببرند. این هتل از نظر موقعیت جغرافیایی به مراکز خرید نزدیک می باشد و حدود 5 دقیقه تا آن فاصله دارد همچنین فاصله آن تا فرودگاه کیش 10 دقیقه می باشد. این هتل خدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری را نیز به میهمانان تور کیش خود ارائه می دهد.

آدرس هتل آفتاب شرق کیش : کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی 

از امکانات هتل آفتاب شرق کیش می توان به لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي، خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي و ... برای آسایش و راحتی مسافران تور کیش اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش اسفند 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق كيش,هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید کالیسی آنتالیا

یکی از بهترین مراکز خرید Kaleici است، که نزدیک دیوارهای شهر مستقر است. با پیاده روی تا دیوار شهر شما شانس یافتن موارد زیادی برای خرید دارید. عطر غذاها و ادویه جات به همراه سر و صدای بازاریان شما را به گذشته ترکیه و این شهر تاریخی میبرد. علاقه مندان به این مرکز خرید می توانند با تور آنتالیا همراه شوند .

 

-خرید-کالیسی-آنتالیا1.jpg

 

بازار آنتالیا

بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد . همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند . در بازار آنتالیا کفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید . با تور آنتالیا می توانید از خرید در بازار آنتالیا لذت ببرید.

 

markt_ayt.jpg

 

-آنتالیا-بازار.jpg

 

مرکز خرید دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو آنتالیادر قسمت شرق آنتالیا واقع شده است که فضایی شاد و دوستانه دارد  و برخی از مارک های معروف دنیا و همچنین مارک های  مطرح ترکیه که به خوبی در سراسرترکیه شناخته شده اند در دیپو شعبه دارند.این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است و دارای پیست اسکی و پارک بازی و کارتینگ می باشد شاید نسبت به مراکز خرید دیگر در تور آنتالیا ارزانتر باشد البته این مورد کمی سلیقه ای می باشد  در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سینما و آرایشگاه نیز در طبقه دوم این مرکز خرید وجود دارد این مرکز خرید به فرودگاه آنتالیا نزدیک است این مرکز خرید تعدادی شاتل آماده در مراکز مختلف شهر دارد که در ساعت های مشخص وظیفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رایگان به دیپو را بر عهده دارند .با تور آنتالیا می توانید از خرید در دیپو آنتالیا لذت ببرید.

 

-خرید-دیپو-آنتالیا1.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا4.jpg

-خرید-دیپو-آنتالیا2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بازارهای آنتالیا,پاساژهای آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است . از امکانات این هتل که توجه گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می کند می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف آن از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... می باشند .  این هتل تور آنتالیا همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده نمایند .

امکانات هتل گرند رینگ آنتالیا :

سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه رستوران ، کافی شاپ و ... 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا اسفند 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند رینگ آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره سللطان احمد استانبول در 50 متری میدان اسب دوانی و مشرف به دریای مرمره بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 14 کیلومتر و با فرودگاه سابیها گچن 50 کیلومتر فاصله دارد. مسجد کبود و ایاصوفیه در 100 متری این هتل قرار گرفته اند. در مقابل هتل سلطان احمد ایستگاه تراموا و اتوبوس قرار گرفته است. این هتل تور استانبول به اینترنت نیز مجهز شده است.

_سلطان_احمد_استانبول_1.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_2.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطان احمد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار وچمدان، گرمایش، تهویه، گاوصندوق، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل فراهم می آورد.

_سلطان_احمد_استانبول_4.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_5.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_6.jpg

 

 

هتل 3 ستاره سوریا استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مترو به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد. هتل سوریا با مرکز خرید  Ordu 3 کیلومتر و باLaleli Kizilay 330 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 57 اتاق تشکیل شده است. همه اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

 

_سوریا_استانبول_1.jpg

 

_سوریا_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل سوریا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، بازی دارت و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

 

_سوریا_استانبول_3.jpg

 

_سوریا_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل استانبول,هتل های خوب استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در بهترین قسمت شهر در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است از این رو مورد توجه گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل از 193 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. اتاق های هتل با رنگ های گرم و مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. در رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. همچنین هتل برای استراحت میهمانان نیز تدارکاتی دیده است از جمله می توان به حمام ترکی، استخر ، باشگاه و خدمات ماساژ اشاره نمود. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

از امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول می توان به سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور استانبول ، رستوران، روم سرویس، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ویژه ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و .... اشاره نمود.

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند ازتانیک استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()