نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره یورو پلازا استانبول در منطقه تپه باشی بنا شده است. این هتل با خیابان تقسیم 370 متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک در 25 کیلومتری هتل قرار گرفته است. این هتل در مجموع 117 اتاق، 2 سوییت، 4 اتاق کانکت، 4 اتاق مخصوص معلولین، 2 اتاق خانوادگی و 7 اتاق ویژه دارد. فاصله این هتل با خیابان استقلال 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_یورو_پیلازا_استانبول_1.jpg

_یورو_پلازا_استانبول2.jpg

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، آرایشگاه، فروشگاه، استخر روباز سرپوشیده، سونا، ماساژ، جکوزی، سالن ورزشی، صبحانه در اتاق، تهویه، گرمایش، حمام ترکی و بخار، تلفن، تلویزیون، پزشک و...

_یورو_پلازا_استانبول_3.jpg

_یورو_پلازا_استانبول_4.jpg

_پورو_پلازا_استانبول_5.jpg


هتل 5 ستاره کنراد استانبول :

هتل 5 ستاره کنراد استانبول در خیابان بشیکتاش و در نزدیکی میدان تقسیم بنا شده است. این هتل در سال 2008 ساخته شده است. این هتل در مجموع از 590 اتاق تشکیل شده است. پل معروف استانبول که آسیا و اروپا را به وصل می کند در نزدیکی این هتل قرار دارد. امکان تاریخی مانند کاخ دولمه باغچه به هتل نزدیک است.

_کنراد_استانبول_1.jpg

_کنراد_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کنراد استانبول:

رستوران روباز، پذیرش شبانه روزی، فضای سبز، استخر سرپوشیده و روباز، اینترنت، آرایشگاه، سالن کنرانس، فکس و کپی، صندوق امانات، حمام ترکی و بخار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، داروخانه، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، کرایه اتومبیل، خدمات نگهداری از کودکان و...

_کنراد_استانبول_3.jpg

_کنراد_استانبول_4.jpg

_کنراد_استانبول_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال بوستان روتانا دبی :

هتل ال بوستان روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی به شمار می رود.این هتل در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی بنا شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس میهمانان وجود دارد. این هتل چند دقیقه تا باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی فاصله دارد.منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.

AlBustanRotana1.jpg

AlBustanRotana2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، سونا، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل،استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ،  انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

AlBustanRotana3.jpg

AlBustanRotana4.jpg

AlBustanRotana5.jpg

 


هتل 4 ستاره امارات گرند دبی :

هتل 4 ستاره امارات گرند دبی در اتوبان شیخ زائد بنا شده است. این هتل در مجموع از 409 تشکیل شده است. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. در این هتل سرویس نگهداری از اطفال نیز ارایه می شود. در این هتل یک صرافی هم برای دسترسی میهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های این هتل همگی مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_گرند1.jpg

_گرند_2.PNG

امکانات هتل امارات گرند دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه،امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، بوفه، خدمات خانه داری،  اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، وان آب داغ، مرکز بدنسازی، تنیس، سرویس نگهداری از کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلانت  وآبگرم، ماساژ و...

_گرند3.PNG

_گرند4.PNG

_گرند_5.jpg

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رستوران احسان مشهد :

_احسان_5.jpg

_احسان_4.jpg

رستوران احسان مشهد  یکی از رستوران های قدیمی مشهد می باشد که از نظر کیفیت در حد مطلوب است . این رستوران دارای دو منوی ایرانی و فرنگی می باشد . غذاهای منوی ایرانی این رستوران از کیفیت خوبی برخوردار است . محیط این رستوران نیز در حد مطلوب می باشد با ورود به رستوران با استقبال و خوش آمدگویی سرگارسون و خدمه روبرو می شوید. غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگرانتور مشهدرا به خود جلب کرده است .

_احسان_مشهد1.jpg

_احسان_مشهد3.jpg

قیمت غذاها کمی گران است و شامل میز اردو نیز می باشد که منوی این میز شامل : سالاد فصل ، سالاد ماکارونی در چند نوع ، ماست و خیار ، ماست موسیر ، زیتون ، خیارشور ، دو نوع سوپ ، دسر و انواع میوه است . مسافرانتور مشهدمی توانندلحظات خوشی را در این رستوران سپری کنند.

 


رستوران میچکا مشهد :

_میچکا.jpg

 رستوران میچکا در همسایگی رستوران ترکیش فود که قبلاً موردارزیابی رسکو قرار گرفته، واقع شده است. در بدو ورود منوی رستوران شما رو شوکه خواهد کرد. لیست بلند بالایی از خوراک های ایرانی کبابی و خورشتی! به همراه دلمه، کوفته و البته استیک و پاستا شما را مجبور خواهد کرد تا قبول کنید که اینجا بین المللی است! محیط رستوران هم کاملاً معمولی اما مرتب می باشد. کیفیت غذاهای این رستوران و نیز قیمت آنها بسیار معمولی می باشد . سفارش غذا در سر میز انجام می شود ولی برای غذای خود باید کمی منتظر بمانید . این رستوران در محیطی آرام پذیرای مهمانانتور مشهدمی باشد .

_میچکا2.jpg

_میچکا3.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,رستوران های ارزان مشهد,بهترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد :

 

_توریست.jpg

 

مجتمع تجاری ویلاژتوریست در یکی از مهمترین موقعیت اقتصادی و گردشگری شهر مقدس مشهد و در انتهای بلوار وکیل آباد، ابتدای جاده ییلاقی طرقبه قرار گرفته است.دسترسی سریع و آسان به اصلی ترین بزرگراهها، این پروژ را از لحاظ موقعیت به عنوان یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور مطرح نموده است.نزدیکی به ایستگاه مرکزی قطار شهری، با فاصله 800 متر، کوهستان پارک شادی، پارک جنگلی وکیل آباد، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، سد چالیدره، بند گلستان و دیگر جاذبه های طرقبه، جایگاه ویژه ای را از نظر سرمایه گذاری سودآور و مطمئن برای این پروژه رقم زده است.این مجتمع دارای 250 واحد تجاری در سه طبقه و با سطح کلی 15000 متر مربع و با درصد اشتغال حدوداً 40% و 5000 متر مربع فضای شهربازی و 5000 مترمربع هایپر مارکت و .فضاهای نمایشگاهی و 2000 متر مربع فضای تابستانی در بام دارای دو آب نمای شاخص یکی در محوطه بام شامل آب و آتش و مجموعه المانهای آتش در مرز های ساختمان می باشد.

 

_توریست1.jpg

 


 بازار بزرگ خیام مشهد :

 

_خیام2.jpg

 

بازار بزرگ خیام مشهد یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری مشهد است,که در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و در حاشیه شمالی شهر مشهد در محدوده صد متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالبشمالی واقع است. طرح این مرکز از عظمت و یکپارچگی خاصی در تعیین و جانمایی کاربری‌ها، ضوابط و مقررات ساخت و اجرا برخوردار است و به فراخور نیاز و ضرورت انجام شده است. برنامه‌ریزی بر روی این مرکر تجاری به گونه‌ای است که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش مثبت و ارزنده‌ای را در امور بازرگانی و اعم از داخلی و خارجی داشته باشد. از جمله امکانات این مکان باید به بازارهای خریدو فروش کالا، مرکز پذیرايی و رستوران، کافی‌شاپ و کافی‌نت، دفاتر شرکت‌های بازرگانی، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی، بانک، نمازخانه، خطوط اتوبوسرانی شهری، ایستگاه تاکسی، آژانس باربری و... اشاره کرد. بازار خیام شامل 196 باب واحد تجاری با معماری ویژه و محوطه فضای سبز مفرح و امکانات رفاهی برای عرضه کالاهای مورد نیاز گردشگران تور مشهد می‌باشد.

 

_خیام1.jpg

 مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بازارهای مشهد,پاساژهای مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه مرکزی مشهد

_مرکزی_مشهد_1.jpg

موزه مرکزی مشهدیکی از مهم ترین موزه های جهان محسوب می شود چراکه اشیا این موزه از لحاظ کثرت ، ارزش و سلامت آن ها حرف اول را می زند .موزه ابتدایی در سال 1324 ه . ق در مجاورت مقبره شیخ بهایی افتتاح شد و 32 سال بعد یعنی در سال 1356 به ساختمان فعلی انتقال یافت .این موزه در صحن امام خمینی (ره) قرار دارد و شامل  مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان تور مشهد نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

_مرکزی_مشهد_2.jpg

 

_مرکزی_مشهد_4.jpg

 


باغ موزه نادر شاه مشهد :

_موزه_نادر_شاه_مشهد_3.jpg

آرامگاه نادر شاه بنایی است درمجموعه باغ موزه نادریدر شهر مشهدکه به یادبود نادر شاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحونطراحی و ساخته شده‌است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاهمیباشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاهرا نمایش میدهد.

باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدامشهدواقع شده است. در این موزه  مجسمه سنگی از نادر شاه  افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در  این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث  دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه  ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این باغ به دستور نادر شاه در سال۱۱۴۵روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.

_موزه_نادر_شاه_مشهد_1.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد نوروز 95

تور مشهد زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,مناطق توریستی مشهد,اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 3 ستاره هاترا مشهد :

هتل 3 ستاره هاترا مشهد در سال 1392 در خیابان امام رضا و فاصله 10 دقیقه ای از حرم رضوی احداث شده است. این هتل 9 طبقه می باشد. فرودگاه مشهد در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین ایستگاه راه آهن 30 دقیقه از این هتل فاصله دارد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهدخود است.

_هاترا1.jpg

امکانات هتل هاترا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، چایخانه، اینترنت در لابی و در واحد، روم سرویس، لاندری، خشکشوییصندوق امانات، لابی، کافی شاپ، ، اتاق بار و چمدان، فتوکپی و...

_هاترا2.jpg

_هاترا3.jpg


هتل 4 ستاره نیایش مشهد :

هتل 4 ستاره نیایش مشهد در خیابان آزادی مشهد احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 8 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد.هتل نیایش مشهد میزبان خوبی برای مسافران تور مشهد است.

_نیایش_مشهد2.jpg

_نیایش_مشهد3.jpg

امکانات هتل نیایش مشهد برای مسافران تور مشهد:

آسانسور، سرویس حرم، اینترنت،  سونا، صرافی، ماهواره، تاکسی سرویس، پارکینگ، تهویه، خشکشویی، لباسشویی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن بدنسازی،روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_نیایش_مشهد4.jpg

_نیایش_مشهد5.jpg

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

آکواریوم پوکت تایلند:

_پوکت_1.jpg

_پوکت_3.jpg

آکواریوم پوکت تایلند در جنوبی ترین نقطه دماغه پانوادر 10 كيلومتري جنوب پوكت قرار دارد و از مهمترینجاذبه های تایلند است.که شامل مجموعه ايکامل و بزرگ از ماهي هاي استوايي و لاك پشت هاي دريايي و مابقی جانداران دريايي میباشد را به نمايش گذاشته است.در این آکواریوم که

ازبهترینجاذبه های گردشگری پوکتاست بیش از 150 گونه جانوری مشاهده میشود که از زیستگاههای آب شیرین و بیشتر آنها گونه های محلی

از گونه های مشهور جهانی است که توسط خلیج ها و جزیره های مهیجدریای آندامان و خلیج تایلنداحاطه شده است.این آکواریوم بخشی از مرکز

زیست شناسی دریایی ام بی سی پوکت شده است.

_پوکت_4.jpg

_پوکت_5.jpg


باغ رز تایلند 

_رز1.jpg

باغ رز ( Rose Garden ) با مساحتی حدود 75 کیلومتر مربع در 32 کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده است. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها اجرا می شود که گردشگران تور تایلند میتوانند برای تماشا به این باغ زیبا بروند.

_رز_4.jpg

_رز_3.jpg

_رز_2.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند :

_سوفیتل_سیلوم_بانکوک_تایلند.jpg

هتل سوفیتل در مرکز شهر بانکوک در جاده" Sukhumvit " قرار دارد . این هتل در خیابان سیلوم نزدیک به ایستگاه مترو سیلوم ساخته شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 45  کیلومتر می باشد. و تا ایستگاه ترن هوایی  BTSدارای امکاناتی عالی و دسترسی آسان به بازارهای شبانه این خیابان و خیابان های مجاور میباشد . امکانات رفاهی این هتل شامل استخر روباز ، مرکز آب گرم و سلامت ، اینترنت ، ماساژ ، مرکز بدنسازی و ... میباشد. رستوران های این هتل غذاهای تایلندی و فرانسوی را برای مسافران و گردشگران تور تایلند عرضه می کنند.

_سوفیتل1.jpg

_سوفیتل_2.jpg

_سوفیتل3.jpg

 


هتل دوسیت تانی بانکوک تایلند :

_دوسیت_تانی_بانکوک_تایلند.jpg

هتل دوسیت تانی بانکوک تایلندکه بر فراز پارک لومپینی قرار گرفته، یک هتل 5 ستاره ی بسیار لوکس استو در مرکز شهر بانوک قرار دارد و رو به منظره ی پارک " Lumpini" میباشد . امکانات این هتل  شامل زمین گلف ، اینترنت پرسرعت ، استخر و سونا و جکوزی ، سالن ماساژ و اسپا Devarana می باشد. این هتل دارای 507 اتاق است . که همگی به سبک مدرن و زیبای تایلندی تزئین شده است. امکاناتی که این هتل برای گردشگران تور تایلند دارد شامل دسترسی به اینترنت پرسرعت و فضای کار وسیع میباشد. وجود یازده رستوران ، تریا و سالن استراحت در هتل، اقامتی راحت را به شما هدیه می دهد. ایستگاه قطارHualamphong در 3 کیلومتری، رودخانه ی زیبای چائو پرایا در 1.5 کیلومتری و فرودگاه بین المللیSuvarnabhumi در فاصله ی 24 کیلومتری قرار گرفته اند.

_دوسیت_تانی1.jpg

_دوسیت_تانی2.jpg

_دوسیت_تانی3.jpg

_دوسیت_تانی4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور تایلند نوروز 95

تور تایلند زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آکرا استانبول

4.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آکرا می باشد که در سال 2009 در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده است. این هتل در مجموع از 30 اتاق شیک تشکیل شده است. مسجدکبود و کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه به این هتل برای مسافران تور استانبول نوروز 95 بسیار نزدیک است و با استفاده از وسایل نقلیه می توان در زمان 10 دقیقه به بازار بزرگ دسترسی داشت. ایستگاه قطار سیرکچی در فاصله 15 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

2.jpg

.jpg

1.jpg

امکانات هتل آکرا استانبول:

رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور استانبول نوروز 95، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، گاوصندوق، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و...

3.jpg

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکرا استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد لوکس برای مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد. هتل قصر طلایی مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-قصرطلایی-مشهد2.JPG

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

-قصر-طلایی-مشهد3.jpg

-قصر-طلایی-مشهد6.jpg

-قصر-طلایی-مشهد5.jpg

 


هتل کوثر ناب مشهد

هتل 5 ستاره کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در حاشیه بلوار امیرالمومنین(ع) به صورت ۴ نبش احداث شده است. این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه با این هتل فاصله دارد. هتل قصر طلایی مشهد با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

-کوثر-ناب7.JPG

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

فاز اول هتل کوثر ناب برای مسافران تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب مشهد اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس مشهد می باشد که دارای این تجهیزات است .بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام از دیگر خدمات این هتل است. مسافران تور مشهدبا اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

_کوثر2.JPG

_کوثر3.JPG

 جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,مجلل ترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 


 

هتل آزادی مشهد

هتل 4 ستاره آزادی مشهد که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود ۵ دقیقه می باشد.این هتل میزبان خوبی برای میهمانان تور مشهد خود می باشد.

-آزادی1.jpg

-آزادی5.jpg

امکانات هتل آزادی مشهد:

این هتل بزرگ دارای رستوران,پارکينگ,اينترنت در لابي که بدون پرداخت هزينه و رايگان می باشد و همچنین در اتاق های این هتل وای فای وجود دارد و بدون هزینه جداگانه می باشد و همچنین اتاق دو تخته و آپارتمان یک خوابه که داراي دو تخت وظرفيت سه نفر اضافه را دارد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 

-آزادی.jpg

اتاق های بزرگ هم این هتل دارد که مانند:سوئیت سه تخته که داراي سه تخت وظرفيت يک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که داراي چهار تخت وظرفيت دو نفر اضافه برای مسافران تور مشهد نوروز 95 را دارد .همچنین نکته ای که باید یادآوری کنیم این است که برای همکاران بانک صادرات بنا بر عنوان رئیس هیئت امناء، مدیر منابع انسانی به عنوان نایب رئیس و مدیر امور خدمات و پشتیبانی، رئیس اداره کل حسابداری و بودجه، رئیس اداره کل رفاه، سرپرست شعب خراسان رضوی و مدیریت هتل می باشند برای ارائه خدمات به همکاران بانکی تسهیلات و تخفیفات خاصی در نظر گرفته شده است .

 

 

هتل سینور مشهد

هتل 4 ستاره سینور مشهد تازه تاسیس که در سال ۹۳ راه اندازی شده است و دارای ۲۲ طبقه و مجموعا ۳۰۰ واحد مجزا میباشد. فاصله این هتل گرچه به نزدیکی خیلی از هتل های دیگر نیست ولی ۱۰۰۰ متر آنقدر ها هم زیاد نیست و زائران تور مشهد با چند دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مشرف شوند. همچنین فاصله مناسب هتل سینور مشهد تا مراکزی همچون بازار رضا و یا فرودگاه و دیگر مکان های مهم مشهد دلیلی مناسب برای انتخاب این هتل می باشد. به زودی مجموعه ای آبی در این هتل راه اندازی خواهد شدو این هتل همچنین دارای روف گاردن و کافی شاپی شیک برای سرویس رسانی به مسافران تور مشهد می باشد.

-سینور1.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

فروشگاه و غرفه، پاركينگ، تراس، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، تلويزيون در لابي، اتاق عقد، فروشگاه سوغاتي، آرايشگاه زنانه، صندوق امانات، لابي، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس، كافي شاپ، رستوران، رستوران فضاي باز، كافي شاپ ۲۴ ساعته برای مسافران تور مشهد نوروز 95، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، اتاق ميهماني و جلسات كاري، سالن بدنسازي، استخر، اسپا، سونا خشك، سونا بخار، جكوزي، استخر كودكان، ماساژ، امكانات ورزش هاي آبي، سالن بيليارد، استخر فضاي بسته، اتاق غير سيگاري ها، اتاق براي سيگاري ها، حمام تركي، اينترنت در لابي، اينترنت در اتاق، شبكه پخش فيلم داخلي، امكان شارژ وسايل الكترونيكي در لابي، تلويزيون LED و LCD در لابي از دیگر امکانات این هتل هستند که مسافران تور مشهد میتوانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند. 

-سینور5.jpg

-سینور2.jpg

-سینور3.jpg

-سینور4.jpg

 جهت رزرو و خریدتور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا

هتل 5 ستاره پاپیلون زیگما آنتالیا در ۵ کیلومتری منطقه Belek واقع شده است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار استکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.همچنین دسترسی به مکان های دیدنی و ساحل دریا به راحتی امکان پذیر می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد.

-پاپیلون-زیگما1.jpg

-پاپیلون-زیگما9.jpg

امکانات هتل پاپیلون زیگما آنتالیا:

هتل پاپیلون زیگما دارای اتاق های لوکس، سوئیت و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها مشرف به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا نوروز 95را به همراه دارد و همچنین اتاق های مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق ،تلفن مستقیم و اتاق و امکانات ویژه معلولین می باشد. تریای هتل پاپیلون زیگما آنتالیا ، در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراک های متنوع و سنتی ترکی از میهمانانتور آنتالیا پذیرایی می کند.

-پاپیلون-زیگما3.jpg

-پاپیلون-زیگما5.jpg

از امکانات ورزشی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، کانو ، بولینگ و اسکواش اشاره کرد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر روباز هتل پاپیلون زیگما ، به آبتنی بپردازند. محیط مطبوع این هتل ۵ ستاره تفریحی، میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 را از هر فکری فارغ ساخته و تعطیلات جامع و کاملی به آنان ارمغان می دهد.

-پاپیلون-زیگما4.jpg

-پاپیلون-زیگما7.jpg

-پاپیلون-زیگما8.jpg

-پاپیلون-زیگما6.jpg


هتل دلفین امپریال آنتالیا

هتل ۵ ستاره دلفین امپریال آنتالیا یکی از هتل های مجموعه ی دلفین است که در ترکیه و در انتالیا ساخته شده است. این هتل از نظر امکانات بسیار بی نظیر است .این هتل در ۱۲ طبقه سه سال پیش ساخته شد و تا اکنون هزاران هزار مسافر تور آنتالیا، روزهای شیرین سفر خود را در آن سپری کرده اند. ساحل لارا از جمله امتیازهای گردشگری این هتل به حساب می آید. برای رسیدن به مرکز شهر باید فاصله ی ۲۰ کیلومتر را طی کنید اما تا فرودگاه تنها باید ۱۰ کیلومتر سپری کنید.

-دلفین-امپریال1.jpg

این هتل ۵۴ هزار متر زیر بنا دارد، که ۶۵۰ اتاق از جمله ویژگی های آن است. اتاق های هتل امپریال در واقع شامل نمونه های مختلفی از سوییت لوکس تا استاندارد و … می شودکه  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.کودکان در این هتل از تفریحات و سرگرمی های زیادی برخوردارند.این هتل هر چند از جدیدترین هتل های انتالیا است اما در بین هتل های برتر آنتالیا رتبه ی ۸ ام را از آن خود کرده است.این هتل به عنوان لوکس ترین هتل آنتالیا در سال ۲۰۱۳ شناخته شده است .

-امپریال9.jpg

-امپریال8.jpg

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا:

سرسره های آبی، اتاق های بازی و … همه از امکانات تفریحی در این هتل است. هتل دارای امکانات آب گرم و استخر است. مسافرین تور آنتالیا نوروز 95 که در فصل بهار و ایام نوروز به این هتل سفر می کنند، می توانند از استخر روباز با آب گرم ۲۸ درجه استفاده کنند.رستوران های این هتل شامل بهترین منوها با تنوع بالا، برای غذاهای بین المللی و ترکی است. شما می توانید از بوفه ی هتل نیز برای صرف نوشیدنی و حتی غذاهای ساده استفاده کنید. در برخی مکان های این هتل می توانید وای فای رایگان در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید که برای خرید نیز می توانید سری به فروشگاه های این هتل بزنید.سالن جلسه در هتل، با بهترین امکانات و دکوراسیون در اختیار توریست ها قرار دارد. البته سالن همایش و سالن جشنی نیز در هتل دایر است که پذیرای مهمانی ها و مراسمات گرم شماست.هتل دارای امکانات رفاهی نظیر سونا و ماساژ نیز می باشد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-دلفین-امپریال7.jpg

-امپریال5.jpg

-دلفین-امپریال2.jpg

-دلفین-امپریال4.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا رودخانه ای است بی نظیر که از جنوب کوه های طرس جاری میشود و به در یای مدیترانه میپیوندد . بهترین راه بازدید از این رودخانه برای مسافران تور آنتالیا گشت با کشتی است که از کنار شهر زیبای سیده عبور می کند و فرصتی برای بازدید از مناظر دیدنی اطراف رابرای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 به ارمغان می اورد . همچنین مسافران این کشتی زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و سپس دریای مدیترانه را در بر خواهد داشت .

_ماناوگات_آنتالیا_2.jpg

_ماناوگات_آنتالیا.jpeg

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است.ماناوگات در سال 1913 یک روستای جمهوریه ترکیه شد. آبشار ماناوگات در 4 کیلومتری شمال ماناوگات واقع شده است. یکی از نقاط زیبای مورد علاقه ترکها و همچنین بازدیدکنندگان خارجی تور آنتالیا زمستان 94 است.اینجا زیر درختان صنوبر ، شما می توانید از یک ناهار عالی درست شده از فزل آلای کبابی ، خیسانده شده در شراب سفید لذت ببرید. تقریبا 3 کیلومتر دورتر شما به شیهلار می رسید (Şıhlar) . از آنجا یک پباده روی ساده یک ساعته به سایت باستانی سلوکیا می رسید. مسافران عزیز تور آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

2رودخانه_ماناوگات_آنتالیا.jpg

 


شهر بلک آنتالیا 

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم تور آنتالیا رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره برای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 و زمین های گلف بسیاری در این منطقه برای مسافران تور آنتالیا وجود دارد. آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید.

2.jpg

بلک  در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز برای مسافران تور آنتالیا احداث گردیده اند.فاصله بلک  از پارک ملی کورشونلو ۲۰ کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک  بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک ۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای تور آنتالیا می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای مسافران تور آنتالیا زمستان 94 در برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها و هر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک  این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستیک نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک تنهادر ترکیه و ۱ گونه گیاهی دردنیا فقط در بلک یافت می شود.

_بلک.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل بیوک سهینلر استانبول

هتل ۴ ستاره بیوک سهینلر استانبول در منطقه Fatih در استانبول واقع شده است .این هتل مجلل و لوکس در ۹۰۰ متری بازار بزرگ و همچنین ۱۲ کیلومتری فرودگاه آتاتوک قرار گرفته است. همچنن دسترسی به  جاذبه های تاریخی و توریستی شهر از جمله مسجد سلیمانیه که در۱ کیلومتری هتل واقع شده است امکان پذیر می باشد. این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

-بیوک2.jpg

-بیوک-1.jpg

امکانات هتل بیوک سهینلر استانبول:

هتل بیوک سهینلر دارای ۱۳۲ اتاق استاندارد ۱ تخته ،۲ تخته و اتاق های خانوادگی و خالی از حساسیت می باشند که همگی اتاق ها در اندازه های متفاوت وبا رنگ هایی ملایم طراحی و تزئین شده اند . اتاق ها مجهز به نور مناسب ، تراس ، پذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول نوروز 95 ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، اتاق و امکانات ویژه معلولین، مینی بار ، حمام با ست کامل ، صندوق امانات برای نگهداری اشیا گرانقیمت ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و میز کار ، می باشند.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-بیوک3.jpg

اتو کشی لباس ها در سفر وقت گیر است برای آسایش خود از ما کمک بگیرید.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است. هتل بیوک سهینلر با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می بالد. در هتل بیوک سهینلر  غذاها و نوشیدنی ها با کیفیت بسیار عالی در تمام ۲۴ ساعت روز سرو می شوند.

-بیوک4.jpg

-بیوک5.jpg

-بیوک6.jpg


هتل زوریخ استانبول

از هتل ۴ ستاره زوریخ استانبول تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی بیازیت دقیقه ای بیش راه نیست. این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

-زوریخ-1.jpg

-زوریخ2.jpg

امکانات اتاق ها ی هتل زوریخ استانبول :

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا مسافران تور استانبول نوروز 95را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است مهمان داران با ارائه امکانات مناسب اقامتی از گردشگران تور استانبول استقبال می کنند .

-زوریخ5.jpg

 

-زوریخ4.jpg

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی برای مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد .مسافران تور استانبول با اقامت در هتل زوریخ استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-زوریخ6.jpg

-زوریخ7.jpg

-زوریخ8.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اورنج کانتی آنتالیا 

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. هتل اورنج کانتی آخرین بازسازیش در سال 2014 صورت گرفته است.

1هتل-اورنج-کانتی-آنتالیا.gif

-اورنج-کانتی-آنتالیا-1.gif

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و...را نام برد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-اورنج-کانتی-استانبول-2.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-3.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-5.gif

-اورنج-کانتی-استانبول-4.gif

 


هتل ورا کلاب آنتالیا

هتل 5 ستاره ورا کلاب آنتالیا در سال 2008 در منطقه ساحلی بلک احداث شده است. این هتل در مجموع 219 اتاق استاندارد ، 64 اتاق خانوادگی ، 4  سوئیت و 3 اتاق ویژه معلولان دارد. این هتل تا مرکز شهر بلک 5 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللیآنتالیا در فاصله 40 کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا نیز 50  کیلومتری هتل قرار دارند که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_ورا_کلاب_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل ورا کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تخت های حمام آفتاب، چتر آفتاب، صرافی، خدمات کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری، فروشگاه، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ، ترانسفر فرودگاه، پارک، زمین بازی، مینی کلاب، برنامه های شاد شبانه، اینترنت پر سرعت رایگان وایرلس، خدمات پزشکی، بار، کافی شاپ، مینی گلف، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ و اسپا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی موتوری، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، پرتاب دارت، واترپلو، قایق پدالی، ایروبیک، موج سواری، سرویس نگهداری از کودک و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ورا_کلاب_آنتالیا_3.jpg

1هتل_ورا_کلاب_آنتالیا.JPG

_ورا_کلاب_آنتالیا_5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور آنتالیا نوروز 95

تور استانبول نوروز95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال بوستان روتانا

_بوستان_روتانا.jpg

مجلل ترین هتل 5 ستاره  دبی هتل ال بوستان روتانا است که در ۱کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی احداث شده است. این هتل در مجموع از 275 اتاق و سوییت کاملا مجهز تشکیل شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس مجهز هم وجود دارد. همچنین پارکینگ و گاراژ نیز در دسترس مسافران تور دبی نوروز 95 وجود دارد. این هتل نزدیک به باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک، دهکده‌ی کارگو‌ی دبی، کالج آموزشی امارات، سرزمین عجایب، فستیوال سیتی، کالج هوانوردی دبی، ورزشگاه تنیسو دهکده‌ی ایرلندی می باشد. از منطقه دیره 5 دقیقه با این هتل فاصله است.مسافران تور دبی نوروز 95 با رفتن به هتل ال بوستان روتانا می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

_بوستان_روتانا3.jpg

_بوستان_روتانا1.jpg

_بوستان_روتانا2.jpg

امکانات هتل ال بوستان روتانا دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور دبی نوروز 95، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، گلف، اسکواش، استخر، سرویس نگهداری از کودکان، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، وان آب داغ، کرایه اتومبیل، انبار بار و چمدان، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، فروشگاه، امکانات جلسه و ضیافت، آسانسور و...

_بوستان_روتانا4.jpg

 

 

هتل ارکید دبی

_ارکید_دبی.jpg

یکی از هتل های خوب دبی هتل 3 ستاره ارکید است که در منطقه دیره و در خیابان الرقه قرار دارد. این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های برتر شهر واقع شده است.هتل ارکید دارای 84 اتاق بسیار شیک است. همچنین برج ساعت در 200 متری هتل قرار دارد.فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا فرودگاه 5 دقیقه است. این هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا نزدیک می باشد.با تور دبی سفر خوبی را تجربه کنید.

_ارکید_دبی1.jpg

2.jpg

امکانات هتل ارکید دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، جکوزی، استخر سرپوشیده، سونا,اینترنت و...

_ارکید_دبی3.jpg

_ارکید_دبی4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی,معروف ترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سنترا گرند سامویی تایلند

_سنتراگرندسامویی_تایلند11.jpg

هتل 5 ستاره سنترا گرند سامویی یکی از لوکس ترین هتل های تایلند می باشد. که دارای موقعیت ساحلی بوده و در منطقه چاونگ قرا دارد.اطراف این هتل 5 ستاره با شکوه درختان و فضای سبز قرار دارد و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی می باشد .ازامکانات خوب هتل سنترا گرند سامویی تایلند برای مسافران تور تایلند شامل رستوران و بار ، سالن کنفرانس ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری ، سالن بازی، بوفه و صبحانه ، محل نگهداری کودکان،  آرایشگاه و سالن زیبایی میباشد. همچنین هتل سنترا گرند سامویی برای ورزشکاران نیز امکاناتی نظیر استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اتاق بخار ، سالن بدنسازی ف ماساژ ، زمین تنیس ، میز پینگ پنگ و ورزشهای آبی را فراهم کرده است. از امکانات دیگر اتاق های هتل سنترا گرند سامویی تایلند 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، تلفن،  مینی بار، حمام ، سشوار، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق , صندوق امانات، بالکن، دستگاه دی وی دی پلیر و رادیو میباشد.هدف کادر هتل سنترا گرند سامویی ، جلب رضایت مسافران تور تایلند و تور سامویی بوده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 20 دقیقه می باشد.

 

 

_سنترا_گرند_سامویی22.jpg

هتل لمردین سامویی تایلند

_لمردین_11.jpg

شیک ترین هتل ۵ ستاره تایلند هتل لمردین سامویی  است. این هتل امکانات لوکس و فوق‌العاده ای را در اختیار مسافران تور تایلند قرار داده است. از امکانات هتل لمردین سامویی می توان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است. امکانات دیگر این هتل 5 ستاره شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه دی وی دی پایر و رادیو میباشد.

 هتل لمردین در نزدیکی اکثر مراکز توریستی مانند پاتونگ بیچ و پوکت فانتاسیمی باشد .یکی از امکانات خوب این هتل ساحل اختصاصی ریزورت است که تقریبا در ۴۰قدمی آن قرار دارد،و این امکان را به شما می دهد که از ساحل های شلوغ و پر رفت و آمد به دور باشید.این هتل دارای ۱۰رستوران شیک و بار مختلف، ۲ استخر، مرکز سرگرمی کودکان و … می باشد. مسافران تور تایلند می توانند روز خود را با استفاده از بوفه صبحانه خوب شروع کرده و سپس از مکان های دیدنی پوکت لذت ببرند. هتل لمردین با امکانات و فضایی که دارد، برای همه افراد خانواده مناسب است.

 

_لمردین_22.jpg

 

هتل رویال پارادایز پوکت تایلند

_رویال_پارادایز1.jpg

یکی از لوکس ترین هتل های تایلند هتل رویال پارادایز پوکت است که از موقعیت مکانی بسیار زیبایی در ساحل پاتونگ برخوردار است و فقط چند دقیقه پیاده تا مرکز خرید جونگ سایکلون و خیابان پر جنب و جوش بانگلا و 10 کیلومتر با مرکز خرید سنترال فستیوال و پوکت فانتاسی واقع شده است. یک استخر در فضای باز، 8 رستوران مختلف و یک پارکینگ رایگان در اختیار مسافران تور تایلند قرار دارد. اتاق های مجلل آن با رنگ های زیبا، مبلمان کلاسیک طرح چوب، اتاق نشیمن راحت و بالکنی خصوصی با منظره ی استخر یا جنگل سرسبز تزئین شده است.اتاقهای این هتل دارای تلویزیون با کانالهای شهری، مینی بار، گاوصندوق، چای و قهوه ساز است. مرکز آب گرم هتل با ارائه لیستی از ماساژ و معالجات بدن، مکان مناسبی جهت استراحت میهمانان تور تایلند به شمار میرود. برای مسافرانی که به ورزش علاقه مند هستند، ورزشهای آبی متنوعی فراهم شده است. 4 رستوران هتل، با سرو انواع خوراکهای تایلندی، چینی، عربی و بوفه خوراکهای بین المللی و آسیایی از میهمانان پذیرایی میکنند.

_رویال_پارادایز22.jpg

 مطالب مرتبط:

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لون پاین پنانگ مالزی

_لون_پاین_پنانگ_مالزی0.jpg

هتل لون پاین پنانگ یکی از هتل های مجلل 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. دراین هتل اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز تعبیه شده است. از امتیازات هتل داشتن فروشگاه های متعدد می باشد. سوئیت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل محیا است تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان تور مالزی نوروز 95 به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از مسافران تور مالزی نوروز 95 را به خود جلب می نماید.

_لون_پاین_پنانگ_مالزی22.jpg

_لون_پاین_پنانگ_مالزی11.jpg

 امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی:

مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم  ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ... 

 

هتل جن پنانگ مالزی

_جن_پنانگ_مالزی0.jpg

 یکی از هتل های خوب مالزی هتل 4 ستاره جن پنانگ است.این هتل قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است. که از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود.این هتل در نزدیکی مرکز خرید پرانگین قرار دارد از این رو برای مسافران تور مالزی نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار شیک و راحت است و دید آن به شهر مشرف است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافران تور مالزی نوروز 95سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

_جن_پنانگ_مالزی33.jpg

_جن_پنانگ_مالزی22.jpg

امکانات هتل جن پنانگ مالزی:

استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95, سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ... 

_جن_پنانگ_مالزی44.jpg

_جن_پنانگ_مالزی11.jpg

 

 

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی.jpg

هتل خوب کاپتورن ارکید پنانگ مالزی هتلی 4 ستاره ای است با امکانات عالی که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است.فاصله این هتل حدود 15 دقیقه از مرکز شهر و حدود 19 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پنانگ می باشد.ساختمان هتل کاپتورن ارکید عمود به دریا می باشد. از بالکن اتاق های هتل شما می توانید نظاره گر دریا باشید. سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون، فیلم های رایگان، ماهواره، خط تلفن مستقیم، چای/قهوه ساز و سرویس 24 ساعته برای تمام اتاق ها فراهم است.این هتل امکانات با کیفیت بالایی را برای مسافران تور مالزی فراهم می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی2.jpg

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی3.jpg

این هتل شامل استخر نیز می باشد که سیستم وای فای رایگان هم در کنار این استخر در دسترس است. مسافران تور مالزی می توانند از سالن ورزشی استفاده کنند یا در سونا به استراحت بپردازند و در اتاق مخصوص خوانندگی سرگرم خوانندگی شوند همچنین رستورانی با سرویس دهی 24 ساعته انتظار شما را می کشد، رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های حلال و حتی غذاهایی برای گیاه خواران سرو می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی1.jpg

 

 

  مطالب مرتبط:

 

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پرتو بلو آنتالیا

_بلو.jpg

مجلل ترین هتل 5 ستاره آنتالیا هتل پرتو بلو است که در سال 2002 در ساحل "کنیالت" یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه بوده و در دامنه کوه های "بیدلر" احداث شده است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند در کمتر از 8 دقیقه به مرکز تفریحی آنتالیا بروند که نزدیک به این هتل است.فاصله این هتل تا مرکز شهر 12 کیلومتر و تا فرودگاه 22 کیلومتر است. 

_بلو2.jpg

_بلو1.jpg

امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، پذیرش، گاوصندوق مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو،ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری و...

 

_بلو3.jpg 

 

_بلو4.jpg

 

 

 

هتل پالاس آنتالیا

.jpg

یکی از مجلل ترین هتل های  5 ستاره آنتالیا هتل مردان پالاس می باشد که در سال 2009 میلای و در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع از 546 اتاق مجهز تشکیل شده است. در ساخت این هتل 1.4 میلیارد دلار هزینه شده است. همچنین برای ساخت این هتل از 10000 متر مربع طلا، 500000 قطعه کریستال و بیش از 23000 متر مربع مرمر ایتالیایی استفاده شده است. مرکز آنتالیا حدود 15 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با ماشین در مدت زمان 20 دقیقه مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند به آنجا بروند. استخر این هتل جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم با الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کارائیب با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین آکواریوم های اروپا به شمار می رود.

3.jpg

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل مردان پالاس آنتالیا:

8 رستوران(روسی،  ترکی،  مدیترانه ای،  ژاپنی،  تایلندی،  فرانسوی، آمریکایی وغذاهای دریایی و رستوران ساحل) مخصوص مسافران تور آنتالیا نوروز 95، 10 بار، استخر روباز، ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، سونای بخار، سالن بدنسازی، دیسکو، سینما و قطار که در مسیرهای خاصی از هتل رفت و آمد می کند، کلوپ کودک، پرستار کودک، استخر کودکان با سرسره های آبی، اسکواش، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، آرایشگاه، ماساژ، خشک شویی، تلفن و نمابر، دکتر و...

5.jpg

4.jpg

 

 

 

هتل باتونت آنتالیا

1.jpg

یکی از هتل های خوب آنتالیا 4 ستاره باتونت گاردن است که در منطقه کمر واقع شده است. این هتل در مجموع از 175 اتاق لوکس تشکیل شده است. هتل در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکیفاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد. در تور آنتالیا نوروز 95 می توانید بهترین و راحت ترین سفر خود را تجربه کنید.

2.jpg

.jpg

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و...

4.jpg

3.jpg

 

  مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آفتاب شرق کیش

_شرق.jpg

هتل 3 ستاره آفتاب شرق یکی از هتل های خوب کیش است  که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر مسافران تور کیش نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی مسافرانتور کیش نوروز 95 وجود دارد. این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. هتل آفتاب شرق ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی ای امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش است.

_شرق1.jpg

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتي،   خدمات خانه داري، فضاي سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي،اتاق بیلیارد مخصوص مسافرانتور کیش نوروز 95, تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی و...

_شرق2.jpg

 

 

هتل اسپادانا کیش

.jpg

یکی از هتل های خوب کیش هتل 3 ستاره اسپادانا است که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش احداث شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب راحت تشکیل شده است. از مزیت های این هتل می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95 اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

spidana_hotel_6.jpg

spadana_hotel_5.jpg

امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره برای مسافرانتور کیش نوروز 95، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

هتل اسپادانا کیش

.jpg

یکی از هتل های خوب کیش هتل 3 ستاره اسپادانا است که در سال 1379 در جنب صدا و سیما کیش احداث شده است. مساحت این هتل 20000 متر مربع می باشد و از 79 اتاق و 221 تخت خواب راحت تشکیل شده است. از مزیت های این هتل می توان به مجهز بودن آن به اتاق بیلیارد مخصوص مسافران تور کیش نوروز 95 اشاره کرد. هتل اسپادانا کیش از فرودگاه 10 دقیقه و از مراکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد.

spidana_hotel_6.jpg

spadana_hotel_5.jpg

امکانات هتل اسپادانا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، اتاق بیلیارد، گشت بازار، مینی بار و صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره برای مسافرانتور کیش نوروز 95، فضای سبز، تاکسی سرویس، نمازخانه، اینترنت در لابی، پارکینگ سرپوشیده، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ترکیه

.jpg

لوکس ترین هتل کوش آداسی هتل چاریسما دی لاکس جزء هتل 5 ستاره کوش آداسی می باشد. در این هتل فروشگاه های متعددی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران تور ترکیه نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در این هتل محل نگهداری کودکان نیز وجود دارد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

امکانات هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، سرویس مستخدم، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و... 

 

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

.jpg

بهترین هتل 4 ستاره کوش آداسی ترکیه هتل توسان بیچ است که در سال 1962 در ساحل دریای اژه بنا شده است. این هتل در مجموع 377 اتاق مجهز دارد که 286 واحد رو به دریای زیبا می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. این هتل برای یک کودکان زیر ۶ سال تور ترکیه نوروز 95 درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر ۲ سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل سفر خوبی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم میکند.

1.jpg

2.jpg

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به مسافران تور ترکیه نوروز 95 معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، آسانسور، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و...

3.jpg

 

 

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

_ین_بی.jpg

هتل 5 ستاره شیک کوش آداسی ترکیه پاین بی می باشد که در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی بنا شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. همچنین پارکینگ هتل برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 رایگان می باشد.

_ین_بی2.jpg

_ین_بی1.jpg

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، مینی بار، سشوار، تلویزیون، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، استخر شنا، رستوران، میز تنیس، استخر کودکان، صندوق امانات، داروخانه، سونا، پزشک، آمفی تئاتر، روم سرویس، زمین بازی کودکان، پارکینگ، اینترنت، پارک آبی و...

_ین_بی3.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار پارس خلیج فارس

اين مجتمع تجاری در شمال غربي جزيره در منطقه بومي‌نشين قرار دارد و در سال 1370 با 153 فروشگاه در 1 طبقه راه اندازی شده است. 

بازار پارس خلیج در شمال غرب جزیره کیش در منطقه بومی مسکونی جزیره در زمینی به مساحت ۱۲٬۲۷۱ متر‌مربع، در یک طبقه و در سال ۱۳۷۰ با معماری ایرانی به بهره برداری رسید.

-پارس-خلیج-1370295299_1.jpg

این بازار بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بازار پارس خلیج بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت،لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی عرضه میشود

بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمتهای دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و یازار عربهای جزیره کیش می باشد.

 

-پارس-خلیج-1370295299.jpg

 

مراکز خرید کیش : سالانه بيش از يك ميليون نفر توریست به كيش سفر مي‌كنند كه از اين ميزان جمعيت، حدود ۱۵۰ هزار نفرگردشگر خارجي يا ايرانيان مهاجر هستند. بازارهاي كيش به واسطه فروش كالاهاي اصل خارجي جاذبه خاصي براي مسافراني كه بيشتر با هدف گردشگري به جزيره زیبای کیش  سفر مي كنند، دارد در حال حاضر جزيره كيش در حدود 11 بازار بين المللي و مركز تجاري و بازارچه دارد

بازارچه شهر چین

بازارچه شهر چین در کیش دوشعبه دارد .  این بازارچه از جمله بازرهای مناسبی است که برای گردشگران بسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند ؛ اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار مرکز خرید مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .

_شهر_کیش.jpg

کالاهای متنوع این مرکز خرید دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع لباس ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد .

_کیش.jpg

 

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش . این مرکز خرید از نظر سبک معماری یکی از منحصربه فردترین و زیبا ترین بازارهای جزیره زیبای کیش میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است .

بازار زیتون در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۷٬۰۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث و به بهره برداری رسید. این بازار ۵٬۲۰۰ متر مربع مساحت دارد و دارای ۹۶ غرفه تجاری و ۱۲ غرفه اداری است.

-کیش.jpg

این بازار در کنار هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .

معماری بازار زیتون کیش با دیگر مراکز خرید جزیره متفاوت است. تکرار زاویه‌ ها در نمای بازار آن را به چهره ای آشنا در جزیره مبدل کرده و از طرفی دیگر معماری داخلی آن با نیم طبقه‌ها و طراحی هدایت خریدار جذابیت این بازار را دو چندان ساخته است.
در مرکز خرید زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای مناسب خریداری کنید .
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .

-جزیره-کیش.jpg
غرفه های این بازار به فعالیت در زمینه های کیف و کفش، روسری، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اسباب بازی و لوازم خانگی،  خرازی، لباس زیر مردانه و زنانه  مشغول می باشند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل شایان

_شایان_کیش.jpg  

     

نوع هتل: 5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی  

شروع قيمت از 410,000 تومان

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و بهترین هتل‌های جنوب کشور و کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید

 

هتل پالاس کیش

_پالاس_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل پنج ستاره گريد T         تعداد اتاق ها : 210

آدرس : كيش - مابین میدان سیری و میدان داریوش

پروژه هتل پالاس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 10500 متر مربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل  طراحی و در حال اجرا می باشد این طبق آخرین اطلاعات دریافتی از مدیر اجرایی این پروژه قرار است در سال 1394 شروع بکار کند .وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد.

 هتل تاپ رز کیش

_تاپ_روز_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره         تعداد اتاق ها : 75

آدرس : كيش-روبروى بازار پرديس - انتهاى خيابان ابن سينا

شروع قيمت از 230,000 تومان

 

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر      

_تاپ_رز_کیش.jpg

-تاپ-رز3.jpg

_تاپ_رز_کیش_1.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش دی 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری تور کیش بسیار نزدیک است.

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل تور کیش با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

 

 

هتل پارمیدا کیش

_پارمیس.jpg

 

هتل 4 ستاره پارمیدا در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا شده است. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است. این هتل تور کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد.

 از امکانات این هتل می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی ­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

 هتل فلامینگو کیش

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحیساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بازار مریم کیش :

بازار مريم در سال 1369 در زميني به مساحت 5.700 مترمربع در 1 طبقه در نوار سياحتي  جزیره كيش ساخته شده است در واقع تنها بازار سر باز با ساختاره چوبی جزیره کیش است که طراحی منحصر به فردی را به خود اختصاص  داده است.  در تور کیش از این بازار هم دیدن نمایید

_مریم_3.jpg

فضای دلنشین بازار،معماری متفاوت،نورپردازیها،گل کاریها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم دارای ۵۲فروشگاه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

_مریم_2.jpg


در محوطه میانی بازار که فضای سبز قرار دارد نیمکتهایی برای استراحت مشتریان و مسافران تور کیش قرار داده شده است و کافی شاپ کوچکی هم درست در وسط این بازار قرار دارد.

_مریم.jpg

بازار پردیس کیش 1 :

این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین  مرکز خریدهای جزیره کیش استکه به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده استاين مرکز خرید در زميني به وسعت12.000مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان و گردشگران تور کیش مي باشندو فروشگاه های های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه می دهند.

_پردیس_کیش_1_2.jpg

 

 علاوه بر این در پردیس۱چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد.
اکثر توریستهایی  که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس۱اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان و گردشگران تور کیش ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان...

_پردیس_کیش_1.jpg

 

 

بازار مروارید :

 

 

_مروارید.jpg

 

بازار مروارید کیش با ظاهری بسیار زیبا و با الهام از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و دارای ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه می باشد که هر کدام با اسم‌های ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند . در تور کیش حتما سری هم به این مرکز خرید بزنید

یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده است این بازارچه‌ها را به هم پیوند می‌دهد.دربازار مروارید کالاهایی چون پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و …عرضه میگردد. علاقه مندان به خرید از این مرکز خرید می توانند با تور کیش همراه شوید .

 

 

_مروارید_2.jpg

 

_مروارید_3.jpg

 

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل امپریال سوییت دبی

_امپریال_سوییت_دبی.jpg

هتل امپریال سوییت دبی از جمله هتل های 3 ستاره دبی محسوب می شود و در فاصله 200 متری تا متروی آل فهیدی قرار دارد. از جاذبه های گردشگری که به این هتل نزدیک است می توان به بازار مینا، برجمان مال، خور دبی، موزه دبی اشاره کرد که گردشگران تور دبی می توانند با اندکی پیاده روی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. این هتل دارای 157 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای وسایل مدرن و مجهز به مینی بار، میز کار، سیستم تهویه، حمام می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس هتل امپریال سوییت دبی : Rolla Street, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امپریال سوییت دبی

رستوران، بار، استخر سر باز، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، وای فای (با هزینه)، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه.

_امپریال_سوییت_دبی_2.jpg

_امپریال_سوییت_دبی_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور دبی زمستان 94

تور دبی دی 94

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل امپریال سوییت دبی,هتل های 3 ستاره دبی,ارزان ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لند مارک گرند دبی

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_6.jpg

 

هتل گیت وی دبی

_گیت_وی_دبی_1.jpg

هتل گیت وی دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در منطقه بر دبی در خیابان خالد ابن ولید واقع شده است. این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است به طوریکه فاصله این هتل تا مترو 5 دقیقه رانندگی با ماشین می باشد همچنین از نظر دسترسی به بازار ها نیز این هتل در چند متری بازار کامپیوتر دبی واقع شده است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی محسوب می شود.  این هتل از 188 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها بسیار لوکس و مدرن هستند. تمامی قسمت های این هتل مجهز به وای فای است و میهمانان تور دبی می توانند به صورت رایگان از آن بهره ببرند . این هتل تا موزه دبی در قلعه الفهیدی 500 متر،  تا مرکزنمایشگاه های بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 6/5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور دبی به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گیت وی دبی

استخر رو باز، حمام ترکی، سونا، ماساژ، خدمات تور، خدمات بلیت، پارکینگ سرپوشیده رایگان برای میهمانان تور دبی ، باشگاه، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ...

_گیت_وی_دبی_2.jpg

_گیت_وی_دبی_3.jpg

_گیت_وی_دبی_4.jpg

_گیت_وی_دبی_5.jpg

_گیت_وی_دبی_6.jpg

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور دبی زمستان 94

 

تور دبی دی 94

 

تور دبی بهمن 94

تور دبی نوروز 95 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشدهتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا :

پارک ملی کوه های المپوس بیگ در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را برگرفته از نام  کوه های المپوس این شهر گرفتهشده است. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا شده است.این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران تور آنتالیا می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران را به سمت خود جلب می کند.

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_2.jpg

_ملی_کوه_های_المپوس_بیگ_آنتالیا_3.jpg

 

 

رودخانه ماناوگات آنتالیا :

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میریزد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا، گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران تور آنتالیا می توانند در این فرصت بدست آمده دیگر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه در نظر گرفته شده است.

حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کیلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه است. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز آنتالیا می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

_ماناوگات_آنتالیا.jpg

_ماناوگات_آنتالیا_2.jpg

_ماناوگات_آنتالیا.jpeg

 

آکواریم آنتالیا :

آکواریوم آنتالیا در سال 2012 در زمینی به مساحت 3 هکتار به بهره برداری رسید و یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان می باشد. هدف کسانی که این آکواریوم را ساختند برقراری هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و آبزی و دریا بوده است. ورودی در طبقه همکف آن قرار گرفته است.هنگامی که شما گردشگران تور آنتالیا وارد می شوید بوفه و دفاتر اداری را مشاهده می کنید اما کمی جلوتر که بروید به یک تونل بسیار زیبا و جذاب می رسید. این تونل دارای 131 متر طول و 3 متر عمق می باشد که هر یک از آن ها دارای طراحی منحصر به فرد خود می باشند. این آکواریوم در مرکز شهر توریستی آنتالیا و در بین دو مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته شده است . مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از این آکواریوم دیدن نمایند . 

_آنتالیا.jpg

_آنتالیا4.jpg

_آنتالیا_2.jpg

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره رامادا پلازا در سواحل شهر لارا بنا شده است.  این هتل در مجموع از 240 اتاق تشکیل شده است. هتل با مناطق تاریخی و مکان های توریستی شهر از جمله شهر باستانی کالئی تنها 700  متر فاصله دارد. موزه و آثار باستانی شهر آنتالیا در فاصله 800 متری هتل واقع شده است. فاصله فرودگاه تا این هتل تور آنتالیا حدود 10 کیلومتر می باشد.

 

_رامادا_پلازا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه،تهویه، بار، باغ، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، کرایه ماشین، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، کرایه دوچرخه، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، سرویس نگهداری کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_رامادا_پلازا_آنتالیا_4.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_5.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_2.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_3.jpg

 

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا در سال ۲۰۰۴ در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع ۳۹۰ اتاق دارد. هتل دلفین دیوا از 230 متر ساحل اختصاصی برخوردار است. این هتل تور آنتالیا در 15 کیلومتری Downtown  آنتالیا و 11 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_4.jpg

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، تهویه‌، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه، فروشگاه، کافه، کلاب شبانه، سالن تئاتر، اتاق بازی، سالن کنفرانس، اینترنت، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق، پارکینگ، زمین بازی کودکان، تنیس، بسکتبال، بولینگ، اتاق بازی، کاریوکی،استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا،  مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، تنیس، مرکز بدنسازی،بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، کانو، بولینگ، وان آب داغ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_5.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا_2.jpg

_دلفین_دیوا_پرمیر_آنتالیا.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید گالریا استانبول

مرکز خرید گالریا استانبول در دهه 80 میلادی در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ساخته و در اول اکتبر 1987 افتتاح شد.این مرکز خریداولین مجتمع تجاری مدرن و به سبک اروپایی ترکیه است و دارای 4 طبقه می باشد که 2 طبقه  آن  مرکز خرید با حدود130 مغازه است و در  2 طبقه دیگر آن رستورانها و امکانات تفریحی و ورزشی وجود دارد. انواع فروشگاه های الکتریکی و فروشگاه های پوشاک و کیف و کفش  در این مرکز وجود دارد که مردم و مسافران تور استانبول می توانند از آن ها خرید کنند.این مرکز خریددر سال 1990 به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان برگزیده شد . 

 

_خرید_گالریا.png

_خرید_گالریا.jpg

 

مرکز خرید آک استانبول :

مرکز خرید آک برنده جایزه بهترین مرکز خرید در استانبول می باشد در سال 1995 شورای بین المللی مراکز خرید(ICSC)،آک مرکز را به عنوان بهترین مرکز خرید در اروپا،برگزیدند.در سال 1996 ،فرشگاه بزرگ آک مرکز،توسط(ICSC)،به عنوان بهترین مرکز خرید در سراسر دنیا شناخته شد . مرکز خرید آک در استانبول با 246 فروشگاه، بهترین و معروف ترین مارک های لباس زنانه و مردانه،پوشاک بچگانه،اسباب بازی ، لوازم التحریر،وسایل ورزشی،کفش و سوغاتی های ارزان و مناسب،عابر بانک ، رستوران های متعدد و... را برای گردشگران تور استانبول به فروش می رساند.

_خرید_آک_استانبول.jpg

 

فروشگاه آدرس استانبول :

فروشگاه آدرس استانبول نخستین فروشگاه در زمینه دکوراسیون منزل است که توسط یکی از بزرگ ترین معمار ها طراحی شده که در ساخت آن از ستون های شیشه ای لوکس استفاده شده است.در این مرکز خرید انواع لوازم دکوراسیون منزل به شکلی کاملا زیبا چیدمان شده و به فروش می رسند. مسافران تور استانبول میتوانند در چیدمان بینظیر این فروشگاه به تماشای مدرن ترین دکوراسیون منازل پرداخته وبهترین خرید را داشته باشند.

 

_آدرس_استانبول.png

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره اترنو استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است که 2 دقیقه با میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل از 63 اتاق تشکیل شده است. هتل اترنو با فرودگاه استانبول 20 کیلومتر فاصله دارد. در این هتل یک رستوران سرپوشیده و یک رستوران بین المللی ساخته شده است. این هتل تور استانبول به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. صبحانه در هتل به صورت بوفه ارایه می شود. در این هتل خدمات نگهداری اطفال نیز وجود دارد.

_اترنو_استانبول1.jpg

امکانات هتل اترنو استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، گرمایش، تهویه، باغ، سرویس نگهداری کودکان، کرایه دوچرخه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، صرافی، فکس و کپی، امکانات جلسه وضیافت، ترانسفر فرودگاه و...

 

_اترنو_استانبول.jpg

_اترنو_استانبول_3.jpg

_اترنو_استانبول_4.jpg

_اترنو_استانبول_5.jpg

 

هتل 4 ستاره آسوس استانبول در منطقه لاللی بنا شده است. این در مجموع از 51 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. اماکن تاریخی استانبول مانند سلطان احمد، بازار بزرگ، کاخ و موزه توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، بیازیت وموزه باستان شناسی در چند قدمی این هتل تور استانبول قرار دارد. میدان تقسیم 5 دقیقه با هتب فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در فاصله 18 کیلومتری از هتل واقع شده است.

_آسوس_استانبول.jpg

امکانات هتل آسوس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مسافران تور استانبول ، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، اینترنت، صندوق امانات، صرافی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، کرایه اتومبیل، مرکز SPA ، آسانسور، سالن بدنسازی، سونا، حمام ترکی و بخار و...

_آسوس_استانبول_3.jpg

 

هتل 5 ستاره آدورا استانبول در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل با مرکز توریستی استانبول 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. هتل آدورا در مجموع از 15 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. ایستکاه تراموا به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد. بازار بزرگ استانبول و ایاصوفیه و کاخ و موزه توپکاپی تنها چند قدم با این هتل فاصله دارد. هتل به اتاق کنفانس هم مجهز است. ورود حیوانات خانگی به این هتل بلا مانع می باشد.

_آدورا_استانبول.jpg

امکانات هتل آدورا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، بار، گرمایش، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، ترانسفر فرودگاه، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی، فروشگاه، صرافی و...

 

_آدورا_استانبول_2.jpg

 

_آدورا_استانبول_3.jpg

  

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | نظرات ()