نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره کالیون استانبول در منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 110 اتاق تشکیل شده است. در هتل یک صرافی وجود دارد. این هتل سرویس نگهداری از کودکان را نیز به میهمانان تور استانبول ارایه می دهد. در هتل یک اتاق جلسه مجهز هم وجود دارد. 

_کالیون_استانبول_1.jpg

_کالیون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کالیون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، باغ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی و...

_کالیون_استانبول_3.jpg

_کالیون_استانبول_4.jpg

 

هتل 4 ستاره کبان تکسیم استانبول در قلب این شهر بنا شده است. این هتل تور استانبول با میدان تکسیم 50 متر و حدود 2 دقیقه به صورت پیاده روی با خیابان استقلال فاصله دارد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.صبحانه در این هتل به صورت بوفه سرو می شود. وسایل حمل و نقل عمومی 2 دقیقه با این هتل فاصله دارند. هتل کبان تکسیم در مجموع از 86 اتاق تشکیل شده است. کارکنان این هتل تور استانبول به زبان انگلیسی مسلط می باشند.

_کبان_تکسیم_استانبول_1.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_2.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_3.jpg

امکانات هتل کبان تکسیم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، گرمایش، صندوق امانات، گاوصندوق، حمام ترکی و بخار برای میهمانان تور استانبول ، سونا، جکوزی، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

_کبان_تکسیم_استانبول_4.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_5.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 5 ستاره سلطانیه استانبول بین سیرکچی و سلطان احمد بنا شده است. ایستگاه تراموای گلخانه استانبول در چند قدمی هتل قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و قطار هم 5 دقیقه به صورت پیاده تا هتل فاصله دارد. در 18 کیلومتری هتل فرودگاه آتاتورک و در 44 کیلومتری آن فرودگاه سابیها گوچن قرار گرفته است. این هتل تور استانبول در مجموع از 42 اتاق تشکیل شده است.

_سلطانیه_استانبول_1.jpg

_سلطانیه_استانبول_2.jpg

_سلطانیه_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطانیه استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت، استخر، سونا، کرایه اتومبیل، تهویه، صندوق امانات، ماساژ، جکوزی، صرافی، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، لابی، لاندری، حمام ترکی و بخار و... 

_سلطانیه_استانبول_4.jpg

_سلطانیه_استانبول_5.jpg

_سلطانیه_استانبول_6.jpg

_سلطانیه_استانبول_7.jpg

 
 

هتل 5 ستاره سورملی استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 4 کیلومتری میدان تقسیم بنا شده است.این هتل دارای 205 اتاق سوییت و اتاق فامیلی می باشد. هتل سورملی در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppe قرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن بدنسازی برای استفاده میهمانان تور استانبول مهر 94 وجود دارد. هتل سورملی دسترسی به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد. 

_سور_ملی_استانبول_1.jpg

_سور_ملی_استانبول_2.jpg

_سور_ملی_استانبول_3.jpg

_سور_ملی_استانبول_4.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران، سرویس نگهداری کودکان، صبحانه در اتاق، خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی، کرایه اتومبیل بنا به درخواست تور استانبول آبان 94 ، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، سونا، حمام ترکی و بخار، ماساژ، استخرروباز و...

_سور_ملی_استانبول_5.jpg

_سور_ملی_استانبول_6.jpg

_سور_ملی_استانبول_7.jpg

_سور_ملی_استانبول_8.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 فروشگاه موهلیس استانبول

از فروشگاه های معروف بازار استانبول می توان به فروشگاه موهلیس استانبول اشاره کرد که شهرت بسیار زیادی را در استانبول دارد و هر ساله توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می کند. ابزار و وسایل این فروشگاه از کشور ازبکستان تهیه می شود که شامل وسایلی مانند کمد لباس، تخت خواب،  آویزهای دیواری و ... می باشد، همچنین در این بازار انواع پارچه ها به خصوص پارچه کتان ناب همراه با ابریشم درست شده است، به جز پارچه های ملون ، گلیم هایی با طرح و نقشی بی نهایت زیبا , فرش های بسیار نفیس , و بعضی از عتیقه های زمان عثمانی که از طلا می باشند در این بازار موجود می باشد. در تور استانبول 94 حتما سری هم به این بازار بزنید



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: فروشگاه موهلیس استانبول,مراکز خرید استانبول,بهترین پاساژهای استانبول,بازارهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ دولما باغچه استانبول

این کاخ عظیم دارای مساحتی به اندازه ششصد متر است و در سواحل اروپایی تنگه بسفر استانبول واقع شده است.بخش بیرونی این کاخ در قرن نوزدهم به وسیله سلطان عبد المجید ساخته شد به تعداد پنجاه و شش ستون در سالن این کاخ وجود دارد همچنین از چلچلراغ های زیبایی تزیین شده است که  750 لامپ دارد .در زمانهای بسیار قدیم انواع گونه های پرندگان جهان  در این کاخ نگهداری میشد.همه ی ساعتهای این کاخ بر روی ساعت 9:05 متوقف شده است زیرا آتاتورک ،موسس جمهوری ترکیه در همین ساعت از دنیا رفتند.این کاخ راهنمایانی دارد که بازدید کنندگان تور استانبول را راهنمایی میکنند.تور ها در ساعات معمولی هر بیست و پنج دقیقه و در ساعتهای پربازدید هر پنج دقیقه است که بازدید از کاخ دو ساعت طول میکشد.

 

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را برای گردشگران تور استانبول چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان و گردشگران تور استانبول 94 است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.

 

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی در تور استانبول تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد. مسافران تور استانبول 94  در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین


هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل Grand Cevahir ، در فاصله ی کمی از میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده که است. از سرویس ها و خدمات عرضه شده توسط هتل میتوان به سرویس رایگان اینترنت برای میهمانان تور استانبول ، پارکینگ اختصاصی و انبوهی از امکانات دیگر که موجب تسهیل و تسریع گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ؛ اشاره کرد. 
اتاق های هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله و دیزاین شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد. 
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هر روز صبح به صورت سلف سرویس برای مسافران تور استانبول 94 سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به طبخ و سرو انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند. 

هتل Grand Cevahir ، در حد فاصل 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است

 

 

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل 5 ستاره بزرگ و مجلل در یکی از مناطق تاریخی استانبول واقع شده است. و دسترسی به مناطق تاریخی این شهر از هتل برای مسافران تور استانبول 94 بسیار راحت است این مناطق تاریخی عبارتند از مسجد ایا صوفیه،مسجد کبود و بازار بزرگ است هتل نزدیک ایستگاه تراموا است رستوران لاله هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه میکند و تا 11 شب به میهمانان تور استانبول 94 سرویس ارائه میدهد.هتل دارای امکاناتی از قبیل حمام ،استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی و استخر آب گرم است.

 

هتل هیلتون استانبول

این هتل 5 ستاره رو به تنگه بسفر است و در قسمت اروپایی است .اتاقهای هتل بالکن دار ،حمام سنتی،استخر روباز با مکان آفتابگیری است رو به چشم انداز زیبای باغ و تنگه بسفر است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران بسفر را برای میهمانان تور استانبول 94 سرو می شود.و رستوران اژدها انواع غذاهای بین المللی را ارئه میکند.دارای مراکز ورزشی از قبیل  تنیس ،اسکواش و کلاس ایروبیک است. حمام ترکی با دو اتاق بخار و دو سونا و ماساژ درمانی است.کاخ توپکاپی حدود سه نیم کیلومتر با هتل فاصله دارد و تا مترو حدود ده دقیقه فاصله است و تا فرودگاه سی دقیقه نیز فاصله است. این هتل با ارائه بهترین امکانات گزینه مناسبی برای مسافران تور استانبول به شمار می رود



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های معروف استانبول,هتل های پنج ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

جزایر اطراف استانبول

در اطراف شهر استانبول 9 جزیره وجود دارد که به مجموع این جزایر ،جزایر شاهزادگان می گویند این جزایر در دوران بیزانس ها محلی برای تبعیدشدگان شاهزادگان بوده است.این جزایر که متعلق به قرن نوزده بوده است امروزه به دلل آب و هوای خوب و خانه های چوبی به مرکزی تفریحی تبدیل شده است یکی از بزرگترین این جزایر جزیره بویوک آدا است و از دیگر جزایر معروف جزیره های بورگاز،صدف ،کنیالی،هی بلی آدا را میتوان نام برد.برای دسترسی و رفتن به این جزیره ها میتوان از کشتی هایی که در سواحل قسمت های آسیایی و اروپایی است استفاده کرد.مسافران تور استانبول در فصل تابستان میتوانند از اتوبوسهای دریایی برای رفتن به این جزایر استفاده کنند.

کاخ دولما باغچه استانبول

این کاخ عظیم دارای مساحتی به اندازه ششصد متر است و در سواحل اروپایی تنگه بسفر استانبول واقع شده است.بخش بیرونی این کاخ در قرن نوزدهم به وسیله سلطان عبد المجید ساخته شد به تعداد پنجاه و شش ستون در سالن این کاخ وجود دارد همچنین از چلچلراغ های زیبایی تزیین شده است که  750 لامپ دارد .در زمانهای بسیار قدیم انواع گونه های پرندگان جهان  در این کاخ نگهداری میشد.همه ی ساعتهای این کاخ بر روی ساعت 9:05 متوقف شده است زیرا آتاتورک ،موسس جمهوری ترکیه در همین ساعت از دنیا رفتند.این کاخ راهنمایانی دارد که بازدید کنندگان تور استانبول 94 را راهنمایی میکنند. تور ها در ساعات معمولی هر بیست و پنج دقیقه و در ساعتهای پربازدید هر پنج دقیقه است که بازدید از کاخ دو ساعت طول میکشد.

 تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول دو قاره ی اروپا و آسیا را از هم جدا می کند و ترکیبی از زمانهای گذشته و حال است و زیبایی و شکوه و سادگی گذشته را نمایش میدهد.در کنار این تنگه ویلاها و هتل های مدرن با نماهای زیبا و مرمری در کنار روستاهای سنگی ، قلعه ها و دهکده های ماهیگیری ساخته شده است و ازیبایی این منطقه را چند برابر کرده است برای مشاهده کامل این تنگه باید مسافران تور استانبول 94 با قایق سفر کنید و از منظره های زیبای این منطقه لذت ببرید.حرکت قایق در این تنگه به شکل زیگزاک است که بتوانید تمامی مناطق این تنگه را تماشا کنید.همچنین قایق های اختصاصی برای علاقه مندان است که به صورت شبانه و یا روزانه به حرکت در این تنگه میپردازد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین



این مرکز خرید خود یک شهر است و همه امکانات در این مرکز موجود است و از بهترین مراکز خرید به شمار می آید مرکز خرید کروسل استانبول در زمینی به مساحت هفتاد و شش هزار متر مربع واقع شده است و در منطقه بکر کوی استانبول است این مرکز خرید بزرگ شامل صدو هفده مغازه ،رستوران و سینما است که بسار مناسب گردشگرانتور استانبول می باشد.از دیگر امکانات این مرکز خرید این است که هفت آسانسور با دوازده پله برقی داردو حدود یک و نیم میلیون نفر ماهانه از این مرکز دیدن میکنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید کروسل استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,بازارهای استانبول,پاساژهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول به شمار می رود که در سال 2003 در منطقه سلطان احمد بنا گردید ، این هتل در بافت قدیمی شهر استانبول قرار دارد و گردشگران تور استانبول می توانند با چند دقیقه پیاده روی به مکان های زیبا و تاریخی مثل مسجد آبی، کلیسای سانتا صوفیا، موزه باستان شناسی، موزه ترکی و ... بروند. اين هتل به تازگی نوسازی گردیده و شامل 40 اتاق مي باشد، اتاق هایی با امکاناتی برای معلولین نیز تعبیه شده است. این هتل همچنین تا فرودگاه آتاترک حدود 15 کیلومتر و تا ایستگاه تروما 300 متر فاصله دارد.

هتل سانتا صوفیا استانبول شامل امکاناتی برای میهمانان تور استانبول 94 می باشد نظیر : رستوران ، پذیرش شبانه روزی، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ،آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان ، تهویه، بار،گرمایش، منطقه بدون سیگار،  خانه داری،لباسشویی ،خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات تورها، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل، سرویس نگهداری کودکان و ...

هتل سانتا صوفیا استانبول

هتل سانتا صوفیا استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سانتا صوفیا استانبول,بهترین هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل مونپیک استانبول از جمله هتل های 5 ستاره شهر استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه تجاری استانبول واقع شده است و حدوذ 1.5 کیلومتر با مرکز خرید کانیون و حدود 10.5 کیلومتر با منطقه ی تاریخی استانبول فاصله دارد. هتل مونپیک استانبول شامل 249 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها به امکاناتی نظیر میزکار بزرگ، سیستم تهویه هوا، مبلمان لوکس، تلویزیون، یخچال، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی، سشوار، مینی بار، اینترنت مجهز می باشند. رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای سنتی ترکیه ای را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند همچنین مسافران تور استانبول می توانند در کافه این هتل از نوشیدنی ها و پانورامای شهر استانبول لذت ببرند.

امکانات دیگر هتل مونپیک استانبول شامل ترانسفر فرودگاهی ، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، رستوران، کافی شاپ و بار، آسانسور، پارکینگ، سینما، فروشگاه،صرافی، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس، کرایه(رنت) خودرو، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی، ورزش های آبی (غیر موتوری)، ورزش های آبی (موتوری)، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی (اسپا)، ماساژ، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد، بولینگ، اسکواش، گلف/مینی گلف و ... می باشد که برای آسایش و راحتی میهمانان تور استانبول 94 ارائه می شود

هتل مونپیک استانبول

هتل مونپیک استانبول

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل مونپیک استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

این مسجد به همراه گنبد و چهار مناره بلند در اطرافش در قسمت غربی خلیج استانبول واقع شده است است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور استانبول 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این مسجد زیبا در سال های 1550 تا 57 توسط معمار سینان و به دستور سلطان سلیمان ساخته شده است . این مسجد به سبک معماری عثمانی ساخته شده و تلفیقی از معماری بیزانس و اسلامی می باشد . گنبد این مسجد جزو بلندترین گنبدهای معماری های دوران عثمانی به شمار می رود .مسافران تور استانبول عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

مسجد سلیمانیه استانبول

 

مسجد سلیمانیه استانبول

در قسمت داخل مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده وجود دارد و پنجره ها با شیشه های رنگی تزیین شده است . دیدن این مکان زیبا را به بازدیدکنندگان تور استانبول نوروز 94توصیه می کنیم .علاوه بر زیبایی  این مسجد وجود مقبره سلطان سلیمان اول و همسرش خرم سلطان باعث شده تا سالانه بسیری از گردشگران تور استانبول فروردین 94 از این مکان بازدید کنند . در این مسجد ساختمان های دیگری از قبیل : کنابخانه ، کاروانسرا ، آشپزخانه ، بیمارستا و حمام و مدرسه نیز وجود داشته است . مجموعه مسجد سلیمانه هنوز هم شامل ، کلاس های درسی ، بیمارستان ، کتابخانه ، حمام و موسسه خیریه می باشد .

مطالب مرتبط :

مسجد سلیمانیه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

مسجد ایا صوفیه استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلیمانیه استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

کاخ ییلدیز استانبول

 

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94، تور استانبول نوروز 94 از این مکان دیدن کنند.کاخ ییلدیز به معنی کاخ ستاره می باشد و در سال 1880 به عنوان اقامتگاهی برای سلطان عبدالحمید دوم ساخته شد. در اواخر قرن نوزدهم میلادی سلطان عبدالحمید دوم کاخ دلمه باغچه را ترک و به این اقامتگاه آورده شد. این کاخ از دربارهای مختلف و یک مسجد تشکیل شده است. در این کاخ یکی از بزرگترین و مجلل ترین ساختمانهایی که سلاطین در آن اقامت داشته اند قرار گرفته که این ساختمان شاله نام دارد. این ساختمانها در داخل یک پارک قرار دارد که این پارک با گل هایی از نقاط مختلف دنیا تزیین شده است. حیات این کاخ یکی از زیباترین مناظر موجود از حاشیه تنگه بسفر است و مسافران تور استانبول از آن دیدن می کنند.

کاخ ییلدیز استانبول

 کاخ ییلدیز استانبول

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: کاخ ییلدیز استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

برج دختر استانبول

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94، تور استانبول نوروز 94 از این مکان دیدن کنند.برج دختر در نقطه ای که دو قاره آسیا و اروپا به یکدیگرمنتهی می شوند برروی دریا قرار دارددر این جزیره برای اولین بار در زمان یونانی ها یک مقبره ساخته شد. در زمان امپراتوری بیزانس یک بنای دیگر نیز ساخته و بعنوان ایستگاه کنترل گمرک دریایی استفاده شد. در زمان عثمانی ها این قلعه بعنوان دکل نگهبانی استانبول بکار گرفته شد. بعدها از آن به عنوان تبعید گاه و یا جزیره قرنظینه استفاده شد. اما از صدها سال پیش بعنوان «فانوس دریایی»  بکار گرفته شد ، تا اینکه بعد از 2500 سال یکی از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری در ترکیه بنام حام اوغلو این قلعه را بشکل امروزی مرمت و بازسازی نمود و برای اولین بار مردم عادی توانستند به این جزیره آمده و از این برج بازدید کنند، در حال حاضر داخل این  تبدیل به رستوران ها و کافه های محبویی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد
داستان ها و حکایت های بسیاری برای این برج گفته میشود و تصاویر بسیاری از آن کشیده شده که در منازل و مغازه ها و مکانهای عمومی نگهداری میشود  . قایق ها روزی چند مرتبه به سمت این برج در حرکت هستند تا مسافران و گردشگران تور استانبول را به این مکان زیبا برسانند .این برج مانند نیلوفر دریایی زیبا در بین آبهای آبی تنگه بسفر، بی سر و صدا و تنها , نظاره گر استانبول می باشد 
برج دختر بر روی صخره ای بزرگ و صاف که درست دروسط تنگه بسفر قرار گرفته، ساخته شده است.

 برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

برج دختر استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج دختر استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدین استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94 ، تور استانبول نوروز 94 در این هتل اقامت خوشی را خواهند داشت.هتل دبلیو استانبول در نزدیکی کاخ دلمه‌باغچه،برج گالاتا و میدان تقسیم قرار دارد و با 15 دقیقه پیاده روی می توان به مرکز خرید معروف نیسانتاسی رسید.رستوران ها و کافه های مختلفی در اطراف این هتل وجود دارد که مسافران تور استانبول می توانند از غذاههای محلی و بین المللی این رستوران ها لذت ببرند. این هتل دارای 136 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به  سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار و ... می باشند. 

امکانات هتل دبلیو استانبول

اتاق های ویژه معلواین، سالن غذا خوری، کافی شاپ، سیستم تهویه ایر کاندیشن، اتاقهای خالی از حساسیت، تعمیر و واکس کفش، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق ویژه افراد مهم، ریلکسیشن با ماساژ، خدمات کپی و ارسال فکس، سرویس نگهداری کودکان، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، آبگرم و مرکز ماساژ، خشکشویی، باشگاه ورزشی، تراس، مجهز به آسانسور، لاندری، امکان برگزاری همایش، محیط باز حیاط فضای سبز، صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت، اتو کشیدن البسه، تورهای داخلی، نظافت اتاق، اجاره ماشین

 

هتل دبلیو استانبول

اتاق هتل دبلیو استانبول

اتاق هتل دبلیو استانبول

تراس هتل دبلیو استانبول

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دبلیو استانبول,هتل های استانبول,ارزان ترین هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94 ، تور استانبول نوروز 94 در این پارک لذت می برند.پارک آبی دلفین استانبول از تفریحگاه های بسیار هیجان انگیز استانبول می باشد که در آن انواع استخرها، سرسره ها و تونل های آبی مرتفع وجود دارد و مسافران تور استانبول می توانند در این پارک اوقات خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنند. در این پارک دلفین زیبایی به نام یونس وجود دارد که هر روز در ساعت 2 بعد از ظهر نمایش های جذاب و زیبایی را اجرا می کند و افراد زیادی به تماشای حرکات این دلفین می نشینند. در حوضچه های این پارک انواع دلفین ها، فک ها، کوسه ها وجود دارند و در حوض آکواریوم این پارک نیز انواع ماهی ها زندگی می کنند. مسافران تور استانبول می توانند برای رسیدن به این پارک زیبا از ون های میدان استقلال استفاده کنند.

پارک آبی استانبول

 پارک آبی دلفین استانبول

 مطالب مرتبط:

پارک آبی دلفین استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی دلفین استانبول,پارک های آبی استانبول,دیدنی های استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

مسافران تور استانبول 94 ، تور استانبول عید 94 ، تور استانبول نوروز 94 در این جزایر لذت مکی برند.جزایر پرنس استانبول از 9 جزیره تشکیل شده اند که نزدیک به هم می باشند و در قسمت آسیایی استانبول در دریای مرمره قرار دارند و شامل چهار جزیره بزرگ و پنج جزیره کوچکتر هستند که 4 تای آن ها نظامی، یکی خصوصی و 4 تای آن ها عمومی اند که "کینالی آدا" و "بیوک آدا" برای جهانگردان جذاب تر می باشند. این جزایر نزدیک 20 هزار نفر جمعیت دارند که جمعیت آن ها در تابستان ها چندین برابر می شود . در این جزایر رستوران ها، مساجد، کلیساها، جنگل و مکان های تاریخی زیادی وجود دارد که گردشگاران زیادی از تور استانبول را به آن جا می کشاند. این جزایر پلاژهای زیادی دارند و در تابستان محل بسیار مناسبی جهت شنا و آفتاب گرفتن هستند.

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جزایر پرنس استانبول,دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

هتلهای سه ستاره استانبول از جمله هتلهای زیبا و تمییز استانبول می باشد که مسافران و گردشگران بسیاری خواستار اقامت در این هتلها می باشند این هتلها به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان و مسافران در آرامش و استراحت کامل اقامت خود را سپری کنند. هتلهای زیبای سه ستاره استانبول خدمات و امکانات بسیاری برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته است . با امکانات اتاقها و رستورانهایشان توانسته اند گردشگران و مسافران بسیاری را جذب شهر  زیبا و قدیمی استانبول کنند . عکس های بعضی از هتلهای زیبای سه ستاره استانبول در زیر می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به این هتلهای زیبای سه ستاره استانبول سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

 

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول  هتل لیون استانبول

 

هتل تاپکاپی استانبول

هتل تاپکاپی استانبول  هتل تاپکاپی استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

هتل دیاموند سیتی استانبول   هتل دیاموند سیتی استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

هتلهای سه ستاره استانبول

هتلهای چهار ستاره استانبول

هتلهای پنج ستاره استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

مسجد ارتاکوی استانبول

در منطقه بشیکتاش استانبول مسجد ارتاکوی استانبول قرار گرفته است و در نزدیکی آب بنا شده است. در این منطقه پل بسفر  هم قرار گرفته است ، و از منطقه های بسیار معروف استانبول می باشد. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر در ذهن برای مسافران تور استانبول معنا و مفهوم متفاوتی ایجاد می کند و نشان دهنده رابطه معنوی بین بخش اروپایی و آسیایی شهر زیبایاستانبول می باشد . از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری شهر زیبا و دیدنی استانبول مسجد ارتاکوی استانبول می باشد. رفتن به این مسجد راحت می باشد و دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و با اتوبوس به راحتی می توانید از میدان تقسیم به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. منظره تنگه بسفر با بنای مسجد ارتاکوی استانبول چشم اندازی دیدنی را به وجود آورده است.

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

مسافرات محترم تور استانبول می توانند از این مسجد تاریخی و زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد سلطان احمد استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد ارتاکوی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

 

این برج به طول حدود 67 متر می باشد و در بی اوغلو ، یکی از مناطق قدیمی استانبول قرار دارد . این برج در سال 1348 ساخته شده و در آن زمان بلندترین ساختمان  در استانبول به شمار می رفته است . این برج یکی از دیدنی های شهر استانبول می باشد که می توان از بالای آن نظاره گر شهر استانبول بود . در اطراف آن رستوران ها و مراکز خرید متنوعی وجود دارد که گردشگران تور استانبول پس از بازدید از این برج می توانند از مکان های اطراف آن هم استفاده کنند .

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

برج گالاتا استانبول

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: برج گالاتا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتلی بسیار شیک و مجلل می باشد که اطراف آن را باغ های بزرگی فراگرفته است . این هتل در مرکز شهر استانبول قرار دارد .

هتل سوییس استانبول

 

هتل سوییس استانبول

اتاق های این هتل بسیار مجلل و وسیع می باشند و از امکانات خوبی نیز برخوردار است . اتاق های این هتل به سبک اروپایی سنتی تزیین شده است و اکثرا منظره ای زیبا از شهر استانبول را دارند . این هتل حمام های وسیعی نیز دارد .

هتل سوییس استانبول

هتل سوییس استانبول

هتل سوییس استانبول

مسافرین محترم تور استانبول می توانند اقامت خوبی را در این هتل داشته باشند .

 

 

مطالب مرتبط :

هتل سوییس استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل کرون پلازا استانبول

تور استانبول لحظه آخری

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سوییس استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()